Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
I´m gonna lick your azz, Limez!!
And i´m gonna like it
Last edited:
I´m gonna lick your azz, Limez!!
And i´m gonna like it
I bet you do. Ligga?
Only if i can dress you up like PeePee LongSock.
Inte såna som du tror. Det skulle vara att fodret i brallorna sprack men det har nog att göra med att jag gled så förbannat.
He, he, undrar vad du har smörjt skinnstället med? Impregnering à la glidmedel or what?
Och du ville ha sällskap imorrn eller?
Har ni skrämmt iväg AndreasNo...trodde han skulle bli årets "komma ut ur garderoben" i denna tråd..
Har ni skrämmt iväg AndreasNo...trodde han skulle bli årets "komma ut ur garderoben" i denna tråd..
Han verkar ju precis har lurat nån tjej att bli tillsammans med honom (antagligen betalt henne) så han kan ju inte gärna komma ut nu...
Han verkar ju precis har lurat nån tjej att bli tillsammans med honom (antagligen betalt henne) så han kan ju inte gärna komma ut nu...
Jag har blivit intvingad i ett heterosexuellt förhållande, allt känns jättefel men jag kan inte krossa denna söta lilla flickas hjärta genom att komma ut genom badrumsdörren
Du hinner nog före ska du se lilla bubben
Låter uppenbarligen som nåt lur't.. Ena stunden vill han slagga hos Jürgen på Vasastan, andra stunden dyker han upp med ett fejk heteroförhållande - bs? Troligen.. eller snarare troligast
Du vill bara pilla mig i brunögat.. men de blir inge har ja sagt
You'll never forget your first dajm!
I'll never forget you!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|