GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Dominator-Rocks

Guest
Im just swiinging by och drar ett skämt :lol

- En bög gick till en tatuerare och ville ha en traktor på ballen.
- Gör en fyrhjulsdriven för att där den ska användas finns mycket skit!!!

HA HA HA HA HA HA.

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Dom som viftar med tassarna är ofta såna som söker uppmärksamhet. Jag som "normal" bög beter mig som en normal människa. Enda skillnaden är väl egentligen att jag har en underbar pojkvän istället för flickvän.

Hehe. Var ute och åkte bakpå med en gaykille här på SH häromdan och det blev lite underliga blickar på cafét vi fikade på. :D Tack allihop för många skratt! Det var länge sedan jag skrattade så gott åt konstiga blickar... :tummenupp

Hmm, verkar som om du hade trevligt att sitta bakpå, låter som om du really enjoyed it:tungan

IronMike

Guest
Kära bullen:

Jag har ett problem.. Fick herromdan reda på att 2 killkopisar haft 3kant med en chey, och de sög tydligen av varandra :gnissla ..nu till min fråga: båda polarna har cheyer, de är granterat hetero, varför gjorde dom så? Ingen av dom har berättat, utan det var honan som berätta det för en tjejkompis till mig.. Är det så att det finns heterokillar som gillar bögsex, men utan att vara varken bi eller homo?

:va

(jag har absolut inget med händelsen ovan att göra, det var 2 gamla barndomskamrater som gjort detta...vilket jag blev paff över att höra. men å andra sidan kanske dom känner varann såpass bra att dom kunde göra det utan vidare? jag vettefan vad jag ska tro) :S

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kära bullen:

Jag har ett problem.. Fick herromdan reda på att 2 killkopisar haft 3kant med en chey, och de sög tydligen av varandra :gnissla ..nu till min fråga: båda polarna har cheyer, de är granterat hetero, varför gjorde dom så? Ingen av dom har berättat, utan det var honan som berätta det för en tjejkompis till mig.. Är det så att det finns heterokillar som gillar bögsex, men utan att vara varken bi eller homo?

(jag har absolut inget med händelsen ovan att göra, det var 2 gamla barndomskamrater som gjort detta...vilket jag blev paff över att höra. men å andra sidan kanske dom känner varann såpass bra att dom kunde göra det utan vidare? jag vettefan vad jag ska tro) :S

"Det var inte jag, det var min kompis.." :rofl

Dominator-Rocks

Guest
En kompis :hihi Jorååå...

(VArför har jag börjat kolla i gaytråden?:näsblod :va :ghey)

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Kära bullen:

Är ingen expert på området men du har nog svarat på din egen fråga. Bara för att man är straight betyder det inte att män inte kan ha homofantasier. Och precis tvärtom naturligtvis. Känner en bög som tycker att det är skönt att ha sex med en kvinna.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
visste att det skulle komma :huvet ..men så är inte fallet. Det är mer synd om mig som inte vet hur man ska hantera dessa multisexuella individer..

:S

:hihi

Är ingen expert på området men du har nog svarat på din egen fråga. Bara för att man är straight betyder det inte att män inte kan ha homofantasier. Och precis tvärtom naturligtvis. Känner en bög som tycker att det är skönt att ha sex med en kvinna.

Blir man inte bi, per default, om man gillar att para sig med allt som rör sig?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Inte om man "bara" suger tror jag...

"bara att suga" ja.. Så kan man ju också se det... :gnissla

Som heterokille så finns det inget i min värld som en kommer i närheten av en tanke på att "bara suga" av någon..

Men ser man det på det viset så borde ju inte homosar vara otrogan om de suger av en annan kille. Låter konstigt tycker jag.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Som heterokille så finns det inget i min värld som en kommer i närheten av en tanke på att "bara suga" av någon..

Men ser man det på det viset så borde ju inte homosar vara otrogan om de suger av en annan kille. Låter konstigt tycker jag.

Än mer intressant är att det är DIN åsikt. Dom som rullade runt i sängen tycker förmodligen tvärtom.

Om min kille skulle vara otrogen skulle mitt hjärta gå i kras. En härligare kille finns inte i min värld. :kär

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Det är inte den som sätter på som är bög.
Bara den som blir påsatt.
Har ni inte sexualkunskap i skolan längre?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati