Skrotnisse
What would Shervin do?
kör vidare på sång-temat då..
snappade upp den på pmc's forum
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=GmWGqEWU5a0[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]GmWGqEWU5a0[/YOUTUBE-ID]
kör vidare på sång-temat då..
snappade upp den på pmc's forum
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=GmWGqEWU5a0[/YOUTUBE-ID]
jag gillar finsk homotrans hardcore disco... så jävla NASTY
http://www.youtube.com/watch?v=ZJj6d5QSYaE
Hmmm... Ett slags läger med en massa svettiga karlar i skinnställ a la Lelleveckan eller vad?
Skämt åsido, visst finns behovet men med den rådande homofobin inom hojvärlden kan det nog bli svårt. Jag känner flera killar som är homo- och bisexuella som helt enkelt inte vågar komma ut för sina kompisar av rädsla för att bli utstötta. Samtidigt skulle en "hemlig" träff ute i skogen nånstans vara ren dynamit för homofoberna. Förslag på aktivitet???
Tja, tänkte skaka lite liv i denna tråd Länge sen någon adderade sig själv till din lista, här har du en:
mnrider, ER-6N, Stockholm, 32, singel
Lyckades tappa listan på er andra när jag började läsa lite inläggen, kul läsning, bra att det diskuteras. Har haft många intressanta diskussioner med vänner, som kör eller inte kör hoj. Om man har samma intresse till något, i det här fallet mc, köra mc och mc-sport, så spelar det ingen roll vad ens läggning är. Och om man tänker efter; ta den coola killen/tjejen som står grenslad vid rödljusen i sin racing ställ, man kan ju inte se om personen är gay, bi- eller straight?
Vore synd om folk som är gay och gillar köra hoj skulle välja bort detta intresse, I just love it. Har själv sysslat med diverse actionsporter och aldrig blivit ifrågasatt efter vem man är utan det är de idrottsliga prestationerna som räknas som för de andra. Det viktigaste är att bara vara sig själv.
Våren är här eller åtminstone på intåg, hojsäsongen har börjat länge sen för mig och ser fram emot kanonåkning det här året
För att avsluta åtminstone lite gayigt: "Det är aldrig fel med ett snyggt skinnställ, he, he..."
Och om man tänker efter; ta den coola killen/tjejen som står grenslad vid rödljusen i sin racing ställ, man kan ju inte se om personen är gay, bi- eller straight?
Om ngn står såhär vid rödlyset, så kanske man dock skulle börja fundera
/ hetero-mike
HAHAHa....finns det nå bättre än att läsa alla dessa trådar i forumet...i fyllan! hehe...fan så kul!
Ännu roligare är att du förmodligen är dyngrak ikväll.
Hahaha...är det så..only god knows
Hahaha...är det så..only god knows
Go kväll Mike!
Så du har vaknat till liv igen efter vinterdvalan?
Säg mig, skulle du stå ut med att köra hoj med ett gäng glada bögar? Allvarligt alltså. Undrar bara.
skål ..jag tar mig en välförtjänt pilsner här med
ha fan knegat 17 dar i sträck..känner mig otroligt värd ett "grepp"(sixpack).
folköl då eller ...svårt å greppa 6 öl på bolaget, om man inte tar ett "ställ" med corona
Spetsar med hojt?sen bara spetsa lite med det som finns kvar sen förra helgen
Spetsar med hojt?
Äkta hojt. HAHA..ala femliters-dunk Blev kvar en liten sluring från förra helgen
Gött ... hur starka blir 3,5'orna efter spädning med hojten då?
Om ngn står såhär vid rödlyset, så kanske man dock skulle börja fundera
/ hetero-mike
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2