GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Hmmm... Ett slags läger med en massa svettiga karlar i skinnställ a la Lelleveckan eller vad?:D

Skämt åsido, visst finns behovet men med den rådande homofobin inom hojvärlden kan det nog bli svårt. Jag känner flera killar som är homo- och bisexuella som helt enkelt inte vågar komma ut för sina kompisar av rädsla för att bli utstötta. Samtidigt skulle en "hemlig" träff ute i skogen nånstans vara ren dynamit för homofoberna. Förslag på aktivitet???

Tja, tänkte skaka lite liv i denna tråd:) Länge sen någon adderade sig själv till din lista, här har du en:

mnrider, ER-6N, Stockholm, 32, singel

Lyckades tappa listan på er andra när jag började läsa lite inläggen, kul läsning, bra att det diskuteras. Har haft många intressanta diskussioner med vänner, som kör eller inte kör hoj. Om man har samma intresse till något, i det här fallet mc, köra mc och mc-sport, så spelar det ingen roll vad ens läggning är. Och om man tänker efter; ta den coola killen/tjejen som står grenslad vid rödljusen i sin racing ställ, man kan ju inte se om personen är gay, bi- eller straight?:va

Vore synd om folk som är gay och gillar köra hoj skulle välja bort detta intresse, I just love it. Har själv sysslat med diverse actionsporter och aldrig blivit ifrågasatt efter vem man är utan det är de idrottsliga prestationerna som räknas som för de andra. Det viktigaste är att bara vara sig själv.

Våren är här eller åtminstone på intåg, hojsäsongen har börjat länge sen för mig och ser fram emot kanonåkning det här året:tummenupp

För att avsluta åtminstone lite gayigt: "Det är aldrig fel med ett snyggt skinnställ, he, he...":tummenupp

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Välkommen in i gänget!!

Och nej, ett snyggt skinnställ är inte helt fel. Faktumvis omtyckt även av straighta män. :D

Tja, tänkte skaka lite liv i denna tråd:) Länge sen någon adderade sig själv till din lista, här har du en:

mnrider, ER-6N, Stockholm, 32, singel

Lyckades tappa listan på er andra när jag började läsa lite inläggen, kul läsning, bra att det diskuteras. Har haft många intressanta diskussioner med vänner, som kör eller inte kör hoj. Om man har samma intresse till något, i det här fallet mc, köra mc och mc-sport, så spelar det ingen roll vad ens läggning är. Och om man tänker efter; ta den coola killen/tjejen som står grenslad vid rödljusen i sin racing ställ, man kan ju inte se om personen är gay, bi- eller straight?:va

Vore synd om folk som är gay och gillar köra hoj skulle välja bort detta intresse, I just love it. Har själv sysslat med diverse actionsporter och aldrig blivit ifrågasatt efter vem man är utan det är de idrottsliga prestationerna som räknas som för de andra. Det viktigaste är att bara vara sig själv.

Våren är här eller åtminstone på intåg, hojsäsongen har börjat länge sen för mig och ser fram emot kanonåkning det här året:tummenupp

För att avsluta åtminstone lite gayigt: "Det är aldrig fel med ett snyggt skinnställ, he, he...":tummenupp

IronMike

Guest
Och om man tänker efter; ta den coola killen/tjejen som står grenslad vid rödljusen i sin racing ställ, man kan ju inte se om personen är gay, bi- eller straight?:va

Om ngn står såhär vid rödlyset, så kanske man dock skulle börja fundera ;)

/ hetero-mike

Bifogat

• profilepic36924_1.gif.jpg
    profilepic36924_1.gif.jpg
    34.7 KB · Visningar: 109

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
HAHAHa....finns det nå bättre än att läsa alla dessa trådar i forumet...i fyllan! hehe...fan så kul! :D

IronMike

Guest
Hahaha...är det så..only god knows :tungan

skål :tummenupp ..jag tar mig en välförtjänt pilsner här med

Go kväll Mike!

Så du har vaknat till liv igen efter vinterdvalan? :D

Säg mig, skulle du stå ut med att köra hoj med ett gäng glada bögar? Allvarligt alltså. Undrar bara.

Hahaha jovars, dels kommit igång med midnattspoesin men även hojåkat, det går lite hand i hand. Redan hunnit bli ett par hundra mil :tummenupp inga mil med homosexuella än, dock, vad jag vet...

Köra hoj med bögar känns ganska lugnt faktiskt. Jag är ingen homofob =) jag har ju kramats med jürgen... ( :gnissla ) ...sålänge jag inte blir ifrånåkt bara :tummenupp men det spelar ingen roll om jag blir frånåkt av en hetero/bi/trans/homo, det handlar isf om ifrånåkat, inte läggning.

Dagens visa ord =)

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Här har man uppenbart missat något.. Helvete vilken lång tråd :eek:

Hur många bögar är det som hänger här eg? har ni koll själva?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA