GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Jag har förresten en kompis som brukar komma med ett (i mitt tycke) bra svar på dåliga bögskämt.
"Jag kan en!
Det var en tysk, en fransk och en bög..."

Jag fattar inte?

Förövrigt håller jag med om vartenda ord Jörgen har skrivit. Jag har länge hävdat att RFSL och alla tillställningar de sysslar med nuförtiden motverkar sitt ursprungliga syfte.

När RFSL Östersund annordnar krogtillställningar i den här staden så är det antingen dragshow eller schlagerkväll.

Det roliga är att RFSL säger sig jobba mot fördommar? Jag får det inte att gå ihop...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nu har du missuppfattat igen. Det har jag inte sagt. Däremot så är det så att det bor procentuellt fler bögar och flator i Sthlm än ngn annanstans. Många flyttar nämligen hit från övriga landet. Vilket jag delvis kan förstå.

Det kan vara så, fast jag hade hört att Umeå låg högt i den listan, (och då har vi bara tre bögar och ett par lesbiska här....) :glesbygdssmiley

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det kan vara så, fast jag hade hört att Umeå låg högt i den listan, (och då har vi bara tre bögar och ett par lesbiska här....) :glesbygdssmiley

Fast ni har ju många fler dieselbögar åas :kär
23211016.jpg

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
När RFSL Östersund annordnar krogtillställningar i den här staden så är det antingen dragshow eller schlagerkväll.

Det roliga är att RFSL säger sig jobba mot fördommar? Jag får det inte att gå ihop...

Samma här. Tyckte till en början att dom jobbade "för mig" men fan heller.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Igår natt var det iaf maraton i snusk ghey-snack på falaffelkungen sveav.. Så fort jag kom ut från place't så hörde jag denna låt i skallen som om du sjöng till mig:

http://www.youtube.com/watch?v=4upn3M4jtQY

Som tur var hade jag kvinligt sällskap hem :tungan

Hur var det nu, du ville prompt att vi skulle iväg med dig till Pattan, fast jag sa till dig att det var söndag sedan 3 timmar vid det tillfället. Inte pra, inte pra :ajjabajja

Tack för en kul fest!!

IronMike

Guest
Hur var det nu, du ville prompt att vi skulle iväg med dig till Pattan, fast jag sa till dig att det var söndag sedan 3 timmar vid det tillfället. Inte pra, inte pra :ajjabajja

Tack för en kul fest!!

Tack själv, mkt trevligt..men jag såg inte dig förrän vid stängning, kom du förbi sent eller?

Jag var fanimej nära på att hamna på pattan ikväll :S mitt kvinliga sällskap, eller "mina" kvinliga sällskap som är här ikväll ville dit, men jag gjorde nåra hemmagjorda groggar så fastna vi här framför hojfilmer ist :) är aldrig du där?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Lyssnade på radio.
"Pride och skoter festival" i Piteå.
Blev lite glad.
Trodde att det var en festival för "vanliga" bögar.
Ett par minuter in i inslaget påpekades det väldigt tydligt att "det visst skall bli glitter och glamour".

Är bögar verkligen så djävla überghey att de måste klä ut sig till Liberace?

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Nej då. Ett slitet skinnställ och motorolja i ansiktet funkar bra det med. :tummenupp På rätt person kan det vara hur sexigt som helst.

Hmm.. Undrar hur Liberace skulle skapa ett skinnställ för hojbruk? Antagligen en enda stor reflex tack vare paljetterna. :D

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Lyssnade på radio.
"Pride och skoter festival" i Piteå.
Blev lite glad.
Trodde att det var en festival för "vanliga" bögar.
Ett par minuter in i inslaget påpekades det väldigt tydligt att "det visst skall bli glitter och glamour".

He he! Hörde oxå det. Skulle faktiskt vara kul att se Babbsan skjutsa Mark levengood samtidigt som att han säger att dom är jagade av stora morran:D
Undras vad skoterförbundet tycker:va

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
He he! Hörde oxå det. Skulle faktiskt vara kul att se Babbsan skjutsa Mark levengood samtidigt som att han säger att dom är jagade av stora morran:D
Undras vad skoterförbundet tycker:va
Tror inte att skoterförbundet skulle ha något emot en skoterträff för HBT.
Tror inte RFSL skulle ha något emot en HBTträff för skoterförare.
Men jag fattar inte varför det skall göras pajaserier av alla tillställningar med homoanknytning.
Har nämnt tidigare i tråden: Kan ingen fixa en träff för vanliga snubbar med homosexuell läggning?
Kunde väl vara trevligt om yngre homosexuella killar fick se att man inte behöver bli fjollig bara för att man har andra sexuella preferenser.

Har egentligen inget emot fjollor heller, men tycker att media blir så enkelriktad.

Behöver visserligen inte bry mig (hetero), men sådant irriterar mig.

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Tror inte att skoterförbundet skulle ha något emot en skoterträff för HBT.
Tror inte RFSL skulle ha något emot en HBTträff för skoterförare.
Men jag fattar inte varför det skall göras pajaserier av alla tillställningar med homoanknytning.
Har nämnt tidigare i tråden: Kan ingen fixa en träff för vanliga snubbar med homosexuell läggning?
Kunde väl vara trevligt om yngre homosexuella killar fick se att man inte behöver bli fjollig bara för att man har andra sexuella preferenser.

Har egentligen inget emot fjollor heller, men tycker att media blir så enkelriktad.

Behöver visserligen inte bry mig (hetero), men sådant irriterar mig.

Håller med dig till fullo! Det som retar mig mest , är när artister som tex Jöback, kommer ut från garderoben och säger att han är gay, fast hela svenska folket har vetat om det i flera år, och inte förvånar sig? Varför måste man som artist gå ut med en sådan grej? sälja skivor? Läggning och artisteri tycker inte jag hör ihop. När hörde man att en heteroartist komma ut från garderoben och säga att dom är hetero?

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Hmmm... Ett slags läger med en massa svettiga karlar i skinnställ a la Lelleveckan eller vad?:D

Skämt åsido, visst finns behovet men med den rådande homofobin inom hojvärlden kan det nog bli svårt. Jag känner flera killar som är homo- och bisexuella som helt enkelt inte vågar komma ut för sina kompisar av rädsla för att bli utstötta. Samtidigt skulle en "hemlig" träff ute i skogen nånstans vara ren dynamit för homofoberna. Förslag på aktivitet???

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ode to Djürwgern

Läder Kent går gatan fram
på väg hem från den tuffa festen.
Det smärtar i slutet och svider fram
han går som Johnny Wayne i en western.
Han gillar hårda killar
killar som killar killar
och utan premiss gör allting för sin adonis.

Han är en happy gay, förklädd til brud.
En nätt förgätmigej, som en grekisk gud.
Han nakenheten stolt, poserar i Revolt.

oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh, oh oh, kom killar o' sitt opp.
oh oh, oh oh, kom kör vi i nonstop
oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh, Rumpnissar i galopp.

Kenneth är en lätt kokett
mustaschprydd, snaggad, fjollig smärtis.
Som talar ut i hög falset
en vaselindoftande stjärtis.
Öm gosig mjuk och nutti
när han möter dito tutti-frutti.
En kärleksmaskin
som är uppväxt på Keso och protein.

Han är en lyllig gay, ett machofreak.
En spröd förgätmigej, med mjuk plastik.
Går ner uti spagat, när han ser bastuaggregat.

oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh, oh oh kom killar......etc.

Kentis dröm är att han en dag ska bli en smidig flink dansör.
Allra helst, kanske få en vågad dragshow aktör.
Tänk att få visa upp sin bak uti ett show som After Dark.

Han är en reko gay, en gummiboss.
En nätt förgätmigej, Kapten Mykonos.
Hans vän är Arab, han säger ställ dig som en Saab.
Så kör vi oh oh.....etc.

/Magnus

:brynad

Last edited:

IronMike

Guest
kör vidare på sång-temat då..

snappade upp den på pmc's forum :hihi

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=GmWGqEWU5a0[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...