GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Satt du och tryckte på krysset?

Han klicka ju fel!1
:friktion

klick.jpg

Last edited:

Xtrnisse

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Hoj
Honda VTX 1800 -03
vad är egentligen grejen ! inte fan yrrar jag i tid och otid om att jag är straight... vad är det för behov man har som gay att behöva tjata om det ständigt... ha fan en parad om det också.. vad är grejen med det ?
var gay för fan om ni gillar det så.. men sluta fan tjata om det överallt.. så kanske ni får leva mer i fred, har den tanken någon gång slagit till ?

Vi kan vända på kakan också. Om vi förutsätter att normen i samhället är att alla antas vara gay, så borde väl du som strejt hålla käften om att du lapar geggveck. Då ska även jag som homofil anses ha rätten att banka ner dig om du går och håller din flickvän i handen, det är väl iallafall en tack och lov nu nästan utdöd uppfattning.

Strejta har väl parader dom också, eller ja, typ... tror det kallas fotbollsderbyn. Fast vår parad kostar inte massa pengar i polisresurser, och har inte på 10 år frambringat ett enda fall av allmän skadegörelse. Och då är ändå Stockholms Prideparad NORDENS i särklass största event när det kommer till antalet deltagare.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Strejta har väl parader dom också, eller ja, typ... tror det kallas fotbollsderbyn.

App app app!
Jag önskar ej sammankopplas med sportfånar/huliganer!
(Som för övrigt har en risig inställning till både bögar och brudar.)

Sedan är det väl så, som redan konstaterats, att den mest tjatiga
i frågan är killen som efter en öl eller ½ går igång om att bööögar
är så äckliga och säger usch och fy, högröd i ansiktet och med näven
knuten i byxfickan. Fast han aldrig träffat någon.
Övriga straightkillar på partajjet är inte mer upprörda över bögerier
än över frimärkssamlare eller låghalta, finns intressantare saker att tala om.

Men inte för upprörda killen Han mal på till dess att ölen tagit ut sin rätt.
**Här skulle man kunna klippa något psykologiteoretiserande stycke**

I övrigt har väl kanske 1 av tio bögar tjatat om just sin läggning och dess aspekter.
Ungefär samma frekvens som upprörda killen och han gelikar.

Det viktigaste ju trots allt att man får ligga! :rolleyes:

/e

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Strejta har väl parader dom också, eller ja, typ... tror det kallas fotbollsderbyn. Fast vår parad kostar inte massa pengar i polisresurser, och har inte på 10 år frambringat ett enda fall av allmän skadegörelse. Och då är ändå Stockholms Prideparad NORDENS i särklass största event när det kommer till antalet deltagare.

Ja och kul även för oss som är straighta! Massor av toplessbrudar i paraden att titta på! :tuttar

Xtrnisse

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Hoj
Honda VTX 1800 -03
App app app!
Jag önskar ej sammankopplas med sportfånar/huliganer!
(Som för övrigt har en risig inställning till både bögar och brudar.)

Sedan är det väl så, som redan konstaterats, att den mest tjatiga
i frågan är killen som efter en öl eller ½ går igång om att bööögar
är så äckliga och säger usch och fy, högröd i ansiktet och med näven
knuten i byxfickan. Fast han aldrig träffat någon.
Övriga straightkillar på partajjet är inte mer upprörda över bögerier
än över frimärkssamlare eller låghalta, finns intressantare saker att tala om.

Men inte för upprörda killen Han mal på till dess att ölen tagit ut sin rätt.
**Här skulle man kunna klippa något psykologiteoretiserande stycke**

I övrigt har väl kanske 1 av tio bögar tjatat om just sin läggning och dess aspekter.
Ungefär samma frekvens som upprörda killen och han gelikar.

Det viktigaste ju trots allt att man får ligga! :rolleyes:

/e

Jag tror nog att de flesta bögar skulle hålla med mig om att vi inte heller vill bli sammankopplade med den bild som media, iallafall historiskt sett, har målat upp hur den gemene bögen beter sig.

Den där typen av frustrerade killar tycker jag är enklare att bemöta och stilla okunskapen hos än den som efter lika mycket öl måste proklamera att han inte har några problem med bögar, sålänge de inte rör honom. (Som om han vore guds gåva till mänskligheten) Just bara därför vill man ju slicka honom i örat för att leka med elden...

Men jag håller med dig! Det viktigaste är ATT man får ligga, inte med vem!

Ja och kul även för oss som är straighta! Massor av toplessbrudar i paraden att titta på! :tuttar

Haha! Hear, hear!

Och av samma anledning går jag på fotboll! :tummenupp

Last edited:

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Vi kan vända på kakan också. Om vi förutsätter att normen i samhället är att alla antas vara gay, så borde väl du som strejt hålla käften om att du lapar geggveck. Då ska även jag som homofil anses ha rätten att banka ner dig om du går och håller din flickvän i handen, det är väl iallafall en tack och lov nu nästan utdöd uppfattning.

Du menar alltså att fotbollsderbyn är bara för heterosexuella?

Kung opus

Karlsta Bikers
Gick med
30 Jan 2011
Hoj
japp! det har jag
Jag tror nog att de flesta bögar skulle hålla med mig om att vi inte heller vill bli sammankopplade med den bild som media, iallafall historiskt sett, har målat upp hur den gemene bögen beter sig.

Den där typen av frustrerade killar tycker jag är enklare att bemöta och stilla okunskapen hos än den som efter lika mycket öl måste proklamera att han inte har några problem med bögar, sålänge de inte rör honom. (Som om han vore guds gåva till mänskligheten) Just bara därför vill man ju slicka honom i örat för att leka med elden...

Men jag håller med dig! Det viktigaste är ATT man får ligga, inte med vem.

Haha! Hear, hear!

Och av samma anledning går jag på fotboll! :tummenupp

HA HA du e lite rolig du:tummenupp:D:D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vafan får man ligga om man blir bög. Jag är så jävla svältfödd så jag ser över alternativen.

Jag tror det, jag och en polare gick fel när vi skulle fortsätta efter en firmafest och hamnade på ett ställe med "alternativa" människor.

Det kan ha varit för att vi framstod som "nytt kött på marknaden" men det verkade inte svårraggat IAF.

Jag hade dock min 16 åriga dotter med mig, så det var inte läge att exprimentera, även hon fick erbjudanden, fast då av tjejer....

JoeWer

Old fart....
Gick med
7 Jul 2008
Hoj
*såld*
Jag tror det, jag och en polare gick fel när vi skulle fortsätta efter en firmafest och hamnade på ett ställe med "alternativa" människor.

Det kan ha varit för att vi framstod som "nytt kött på marknaden" men det verkade inte svårraggat IAF.

Jag hade dock min 16 åriga dotter med mig, så det var inte läge att exprimentera, även hon fick erbjudanden, fast då av tjejer....

Kan det ha varit "Blue Oyster"?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...