Det blir nog Avesta nästa lördag igen
Jippie!!
Kolbäck blir inbokat bara jag slipper jobba över en massa timmar på jobbet!
Det blir nog Avesta nästa lördag igen
Grym dag!! Sand va satan så kul att köra på! Tony och jag va i Avesta strax innan kl 10, byta om sen ut och känna lite på banan. Sättet att köra sand är heeelt annorlunda än att köra på jord märkte vi båda, vi fick väl ihop upp mot en 10 st vurpor.. Inge farliga eller hårda som tur va. Jag drog en lite vurpa som resulterade i att visiret på hjälmen sprack och ett snett styre som vi fick rikta in, jag bankar lite med hammaren och Tony håller! (Min axel börjar bli lite öm efter vurpan men lite smärta är bara bra!) Fram emot kl halv ett så kommer Jerry och Elin när jag och Tony är helt slut i kropparna.
Köra lite konditionsträning skulle inte sitta helt fel om man ska orka med att köra 15 min +2 varv som en tävling är på
Hur som så har det varit en riktigt rolig dag nå jag säga. Känner ett stort sug att köra mer även om jag är helt slut i kroppen!
Tyvärr så är Avesta stängd nästa helg då den är uthyrd så jag siktar nog på Arboga på söndag, SAND! Vad säger ni grabbar?
Klart vi skall till Arboga på söndag! Vågar Trixarn?
Nope! Flätorna ska tvättas och flätas om... Hela vintern. Kom igen i April någon gång!
Nope! Flätorna ska tvättas och flätas om... Hela vintern. Kom igen i April någon gång!
Jag vill ju ha någon att utvecklas med och så piper du ut. Ej okej, ej okeeeej!! Jag får väl ta upp jakten på Jerry själv och stänga kapitlet med er flickor (Tony och Tomas)
Satsa satan på både körning och fys under vinter för att komma våren 2011 och kunna ställa upp i Nedre norra och Sthlmscrossen om man vill. Man måste ju våga sikta uppåt för att kunna komma någonstans!
Geggisar är skiten det (speciellt på sand )!!
känns inge bra, Rapps attityd kan mycket väl möjligöra att man fåre hett om ryggen i vår
äh, krasha å krasha, alla pratar omett,
tror jag aldrig har fått riktigt ont av en vurpa,
möjligtsvis när jag slog pungen (den pungen man hade som 10åring) i plåttanken på min gamla kawa 80 -79
Rapp åker som livet gällde på't. Jag väntar lite på första riktiga kraschen med skräckblandad...förväntan är fel ord.
Jag svängde förbi Arbogas sandhål idag på väg hem från Skövde. Satan va kul den banan såg ut att vara när dom små asen som har lov gasade runt Trixter och sportis ni lääääär komma och gasa sand
Är det banan vid Röforsbacken upp?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari