Geggmoppetråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det blir Kungsör imorgon lördag.

Lite mindre kvicksand, lite odugliga hopp, men man får vrida rullen i bött! :D Ses där, korvgrillning är spikat, ta med det ni skall krubba själva, grill finnes.

/J

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Det blir Kungsör imorgon lördag.

Lite mindre kvicksand, lite odugliga hopp, men man får vrida rullen i bött! :D Ses där, korvgrillning är spikat, ta med det ni skall krubba själva, grill finnes.

/J

Kungsör alltså, då får man planera om hela helgen! Men vad gör man inte för att få gasa lite? :) Vilken tid är du där imorgon Jerry? Nu ska jag iväg och hämta släpet ute på landet :tungan

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kungsör alltså, då får man planera om hela helgen! Men vad gör man inte för att få gasa lite? :) Vilken tid är du där imorgon Jerry? Nu ska jag iväg och hämta släpet ute på landet :tungan

Jag och Matte Tallberg är där runt halv 11 skulle jag tippa. :) Banan öppnar 9 för den som orkar upp i svinottan och hErja.

Ses där! :fullbott

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Jag och Matte Tallberg är där runt halv 11 skulle jag tippa. :) Banan öppnar 9 för den som orkar upp i svinottan och hErja.

Ses där! :fullbott

Awesome, jag är nog där runt kl 10. Ring mig på 0761610028 om ni stöter på nå problem eller nått :krama

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Rapp jobbar hårt, pip-ligan lär få det tufft att haka på framöver. :yoparty

http://www.facebook.com/album.php?aid=240423&id=543235171&l=2655e2f41d

Bilder från dagens bus. Lyckades ställa till det och ta vilopaus just på banans hårdaste ställe, tur att höften och armbågen tog smällen och räddade Hondan. :hihi

Delade känslor för Kungsör, banan bjöd på lite av varje idag, mjuk, blöt sand, och stenhård, frysen grus/sten - den är trevligare på somrarna helt klart.

Nästa helg är det Avesta om väder och vindar vill - och om banan är tillgänglig.

Fullbott!

/J

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Rapp jobbar hårt, pip-ligan lär få det tufft att haka på framöver. :yoparty

http://www.facebook.com/album.php?aid=240423&id=543235171&l=2655e2f41d

Bilder från dagens bus. Lyckades ställa till det och ta vilopaus just på banans hårdaste ställe, tur att höften och armbågen tog smällen och räddade Hondan. :hihi

Delade känslor för Kungsör, banan bjöd på lite av varje idag, mjuk, blöt sand, och stenhård, frysen grus/sten - den är trevligare på somrarna helt klart.

Nästa helg är det Avesta om väder och vindar vill - och om banan är tillgänglig.

Fullbott!

/J

Som Jerry säger så bjöd banan på allt idag! Inget för mig kan jag lugnt säga, allt som kunde gå piss gick verkligen piss! :död

Ja tack till Avesta nästa helg! :stånd

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Rapp: -Fan vad taskig du var som inte bjöd in mig när ni skulle köra cross!
SGM: -Ändurå...
:hihi

(Nivån är som vanligt låg...)

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Yo dudes.

Ny skyddsväst på G, vilket göra att mitt nackskydd som sitter perfekt...inte blir så perfekt längre.
Någon hugad på ett Alpinestars BNS (medium) till rätt slantar? :)

/J

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Yo dudes.

Ny skyddsväst på G, vilket göra att mitt nackskydd som sitter perfekt...inte blir så perfekt längre.
Någon hugad på ett Alpinestars BNS (medium) till rätt slantar? :)

/J

Jag är tyvärr icke sugen. Pengarna måste läggas på hojen :tungan

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
nån som vet när kungsörs stänger för säsongen? är det lönt att mecka i ny slang för att köra 1-2 ggr?

edit: måste man förnya sitt medlemskap varje år på gröndals? känns surt att ha köpt medlemskort och bara hunnit köra 3 gånger där :tungan

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
nån som vet när kungsörs stänger för säsongen? är det lönt att mecka i ny slang för att köra 1-2 ggr?

edit: måste man förnya sitt medlemskap varje år på gröndals? känns surt att ha köpt medlemskort och bara hunnit köra 3 gånger där :tungan

Gå in och kolla på deras hemsida om du kan http://www.smk-kungsor.se/, jag kommer inte in där eftersom att min dator stoppar pga angreppsrisk från sidan..

Jerry - Har du hört nå om att Nedre norra motion eventuellt kommer köra en nybörjarserie i år? En gammal kompis hade hört rykten om detta? Skulle vara awesome om det va så :yoparty

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
Måndagar 16,oo-20,oo Öppet 4 oktober . Sedan är det stängt måndagar.
Onsdagar 16,oo-20,oo Öppet 6 oktober . Sedan är det stängt onsdagar.
Lördagar 09,oo-14,oo Banan ör öppen under vintern. SMK Plogar av snön. Upplysning om banan ring ban info.

det är alltså bara öppet lördagar under vintern om jag förstått rätt?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...