Ahh det är därför vi inte kunnat få med dig på innefys ??
För att jag inte är en flicka eller för att ingen kan tvinga mig att göra saker jag inte vill?
Ahh det är därför vi inte kunnat få med dig på innefys ??
För att jag inte är en flicka eller för att ingen kan tvinga mig att göra saker jag inte vill?
...jag måste låta bli att ta den här känner jag. ...för enkelt...
helt rätt inställning trixarn!
man tjör sig i form
Laxås enduroslinga är KUNG, precis som vanligt. Premiär med dubbhjul för året, rätt kul med superfäste i böjarna.
Sikte på samma-lika nästa söndag. Vågar ni? Troligtvis inte.
Nja, jag tycker det ser totalt odugligt ut, säkert bra träning, men det är inget som lockar. Då är det bra mycket fränare att åka på slangen genom en vintrig skog.
Det är lite som att indoor = godtycklig, oduglig hip-hop, laxå = Slayer
Haha jadu tur att smaken är som baken
Bevisligen gillar någon skitmusik med, annars skulle inte reklamradion spela så mycket sådant.
Ge mig fint väder på lördag!! Premiär på strängnäs och med dubbdäck. Äckligt sugen på att köra efter en liten tur här hemma på gatan, fullbott ettan och tvåans växel fick några grannar att kolla lite argt på en men vafan gör det! Kul satan va det och vilket bett i däcken
Trixter - Kom igen nu, du kan inte låta Hondan stå hela vintern!!
Haha! Kan inte jag?!? Det tar jag som en utmaning!
Ge mig fint väder på lördag!! Premiär på strängnäs och med dubbdäck. Äckligt sugen på att köra efter en liten tur här hemma på gatan, fullbott ettan och tvåans växel fick några grannar att kolla lite argt på en men vafan gör det! Kul satan va det och vilket bett i däcken
Trixter - Kom igen nu, du kan inte låta Hondan stå hela vintern!!
:metal
Se upp med fullbottandet bara, det kostar fort ett bakdäck, tyvärr är de lite dyra de små liven.
Lördag it is, och söndag.
/J
Det är ju inge kul att fisgassa bara för att spara på 2000 kr, då kan man likaväl låta bli att köra och låta hojen stå i garaget
Hahahaha, ja visst är det så, men smooth is fast, och däcken håller bättre. :daysofthunder
Så sant så! Vart blir det körning på söndag förresten? Lördag Strängnäs men söndag, Laxå?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|