Geggmoppetråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Laxås enduroslinga är KUNG, precis som vanligt. Premiär med dubbhjul för året, rätt kul med superfäste i böjarna.

Sikte på samma-lika nästa söndag. Vågar ni? Troligtvis inte.

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Laxås enduroslinga är KUNG, precis som vanligt. Premiär med dubbhjul för året, rätt kul med superfäste i böjarna.

Sikte på samma-lika nästa söndag. Vågar ni? Troligtvis inte.

Om jag hade haft ett par dubbdäck så hade jag hakat på men nu har jag tyvärr inte det.

Det lutar åt att det blir MxIndoor på fredag. Jag antar att det är totalt odugligt för Jerry eller har jag fel? :D

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Nja, jag tycker det ser totalt odugligt ut, säkert bra träning, men det är inget som lockar. Då är det bra mycket fränare att åka på slangen genom en vintrig skog.

Det är lite som att indoor = godtycklig, oduglig hip-hop, laxå = Slayer :hihi

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Nja, jag tycker det ser totalt odugligt ut, säkert bra träning, men det är inget som lockar. Då är det bra mycket fränare att åka på slangen genom en vintrig skog.

Det är lite som att indoor = godtycklig, oduglig hip-hop, laxå = Slayer :hihi

Haha jadu tur att smaken är som baken :D

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Träning Kolbäck ikväll, vilka vågar?!? Jag - Check, Jerry - Check,, någon mer? :tuttar

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Ge mig fint väder på lördag!! Premiär på strängnäs och med dubbdäck. Äckligt sugen på att köra efter en liten tur här hemma på gatan, fullbott ettan och tvåans växel fick några grannar att kolla lite argt på en men vafan gör det! :D Kul satan va det och vilket bett i däcken :gnissla

Trixter - Kom igen nu, du kan inte låta Hondan stå hela vintern!!

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Ge mig fint väder på lördag!! Premiär på strängnäs och med dubbdäck. Äckligt sugen på att köra efter en liten tur här hemma på gatan, fullbott ettan och tvåans växel fick några grannar att kolla lite argt på en men vafan gör det! :D Kul satan va det och vilket bett i däcken :gnissla

Haha! Kan inte jag?!? Det tar jag som en utmaning! :arsele :krama

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Haha! Kan inte jag?!? Det tar jag som en utmaning! :arsele :krama

Haha klart du kan det ;) Jag ser fram emot våren när det är dags för dig att plocka ut hojen (nyservad från Funbike) och vi ska ut och köra igen.. Plötsligt märker du att du blir ifrån åkt varv på varv på varv :krama:hej

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj

:metal

Se upp med fullbottandet bara, det kostar fort ett bakdäck, tyvärr är de lite dyra de små liven. :D

Lördag it is, och söndag. :yoparty

/J

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
:metal

Se upp med fullbottandet bara, det kostar fort ett bakdäck, tyvärr är de lite dyra de små liven. :D

Lördag it is, och söndag. :yoparty

/J

Det är ju inge kul att fisgassa bara för att spara på 2000 kr, då kan man likaväl låta bli att köra och låta hojen stå i garaget :D

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Så sant så! Vart blir det körning på söndag förresten? Lördag Strängnäs men söndag, Laxå?

Laxå är speedmetal-enduro, det blandat med snöspår är lite som att blanda baileys och apelsinjuice. :hihi Det skär sig. Där bör det blir ordentligt uppkört, eller försvinna lite snö för att det skall bli lyx.

Så...något lite mer vingligt endurospår, alternativt cross på söndag med. Tror suraligan överväger tvådagars i strängnäs.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!