Geggmoppetråden

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Vad f-n Jerry, precis när jag bilivt medlem av killarna med hårpåbröstetklubben ska du sälja crossen och satsa pengen på banhoj, vad ska du med en till? D har ju an caféräjser av klass som bara mår bra av att luftas! Du vet att det kostar att klota på asfalt så det är ingen idé att försöka spara pengar mha en banhoj....

Go Geggmoppe!

Ähhh... Vi vet ju alla hur Jerry är... Jag ger det till i höst! Då står det en ny geggmoppe i hEstfuckosläpet och Duccen ligger på Blocket!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ähhh... Vi vet ju alla hur Jerry är... Jag ger det till i höst! Då står det en ny geggmoppe i hEstfuckosläpet och Duccen ligger på Blocket!

Nänä, all-in, mer banåka står på schemat, och oförsäkrat och italienska skönheter rimmar särdeles illa. :fakta :D Billigt japanskt skit är lösningen. :hihi

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Nänä, all-in, mer banåka står på schemat, och oförsäkrat och italienska skönheter rimmar särdeles illa. :fakta :D Billigt japanskt skit är lösningen. :hihi

Jag håller på dig, skulle gärna vilja haft geggmoppen..... Enda är att du skulle funderat på en literhoj istället.. ;)

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02
Vi borde fixa en lista med de närmaste banorna och deras träningsdagar/tider.

Skulle vara guld värt. Har precis skaffat geggmoppe och tänkt försöka masa mig till bana någon dag.

Ngn som vet hur träningstiderna ser ut i Sura? Var in på Hammarens hemsida men där hittade jag ingenting.

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Är det för alla de tiderna. Vill ju inte trilla in på ngt elitpass :)

Om det är mkt barn (småhojar) så blir det uppdelat, ca 30 min var till småhojar och stora (i stora hojar ingår allt från nybörjare till elit men det är absolut inga problem) :)

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02
Om det är mkt barn (småhojar) så blir det uppdelat, ca 30 min var till småhojar och stora (i stora hojar ingår allt från nybörjare till elit men det är absolut inga problem) :)

Då var man iaf av med oskulden. Blev en vända till Sura idag. Inte fan gick det fort men kul så innihelvete. Helt fetslut, lär fan inte kunna röra mig imorgon :näsblod

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Känns som att det är dags för dig att testa på Sura nu Tony! :)

Ja, absolut! Fast de har inte öppet på helgerna va? Då får man planera in en kväll!

Såg just att mannen med flätorna hade varit vänlig nog att droppa öppettiderna:
Tis o tors 17-20, lör 10-16, stängt juli och röda dagar.
Man kanske kan hinna med en lördag alltså innan de spikar igen i Juli.

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Ja, absolut! Fast de har inte öppet på helgerna va? Då får man planera in en kväll!

Såg just att mannen med flätorna hade varit vänlig nog att droppa öppettiderna:
Tis o tors 17-20, lör 10-16, stängt juli och röda dagar.
Man kanske kan hinna med en lördag alltså innan de spikar igen i Juli.

Klar du hinner med en lördag! Dock inte nu i helgen för jag kommer vara uppe i Söderhamn så då får du inte åka till sura! :D :)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
:hihi Du är ju riks-pipig Trixarn, mannen som gav ursäkten ett ansikte helt enkelt. Kör Sura nu, det är riktigt bra träning på den banan nu. :D

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Jag får nog hålla med Jerry om att det pips massa Tony! Jag har fått ihop 3 timmar EFFEKTIV tid idag på lägret här i Söderhamn och det har regnat hela dagen! Kläderna hänger på tvätt här på hotellrummet = sand överallt, skönt att vara på ett hotell nu :tunganKunglig bana och Simon är fan grym att ha som privat instruktör! :yoparty

På't igen imorgon!!! :yoparty :banana

• Gilla
Reaktioner: SGM

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Jag får nog hålla med Jerry om att det pips massa Tony! Jag har fått ihop 3 timmar EFFEKTIV tid idag på lägret här i Söderhamn och det har regnat hela dagen! Kläderna hänger på tvätt här på hotellrummet = sand överallt, skönt att vara på ett hotell nu :tunganKunglig bana och Simon är fan grym att ha som privat instruktör! :yoparty

På't igen imorgon!!! :yoparty :banana

Simon IS the shit! :Bugar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S