Körningen ovan var ju smc-kurs med syfte för ökad trafiksäkerhet, ingen rr träning eller dyl.
Jag har inte kommenterat din körning. Tävlar man inte spelar ju inte tiden nån roll, bara man har roligt.
Körningen ovan var ju smc-kurs med syfte för ökad trafiksäkerhet, ingen rr träning eller dyl.
"Min kompis klockade mig med mobilen, jag tjörde cirka 1.14. Fast jag blev hindrad av några långsamma idioter, annars hade jag tjört 1.12."
Översättning till laptimer/transpondertid: 1.23 med trafik, 1.24 med fritt.
"Min kompis klockade mig med mobilen, jag tjörde cirka 1.14. Fast jag blev hindrad av några långsamma idioter, annars hade jag tjört 1.12."
Översättning till laptimer/transpondertid: 1.23 med trafik, 1.24 med fritt.
Ni är snabba ni
Kanon film fortsätt så.
om du ska till gottland till helgen så ses vi där .
Orange honda 600.
Vill du så kan vi jobba lite på dina tider jag & frun ska cotcha 4 st delt under helgen men det fins tid för tipps till dig med (så du kan filma alla tok snabba med kameran bak....... )
B Copmpier
hehe typiskt intruktör, att köra skiten ur snabb gatåkare med R1, med cbr 600 från 90-talet
thanks ..men jag ska tyvärr inte til gotland i helgen ev senare i sommar. är du instruktör av ngt slag? =)
Jo.. Björns cbr är ju verkligen en 90 talare...
Precis, jag är inte jättesnabb, men sista passet körde jag fritt och fick upp bra tempo, hade 1:24 tider (laptimer), och inte fan blev jag omkörd mer än en eller 2 ggr på hela passet (snabb grupp, steg 3), märkligt? De måste ha kört så snabbt att jag inte ens hann se dem passera
Jupp så brukar det vara, den som äger i snabb gatgrupp blir ofta ett rundningsmärke på sin första licensträning.Jag kan säga att jag låg i snabb grupp på bandagar utan att bli mycket omkörd. Man trodde man var kung på att köra
När man senare tog steget till licensgrupp fick man en annan bild av vad som är fort och inte. Jävul vad man blev omkörd
Kul med film iallafall
Du har en körning till snart. Ta med några polare och åk! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=178537
Kul att somliga tycker det är kul att kika på ngt, och förstår att det inte läggs upp i syfte att försöka verka vara snabbJupp så brukar det vara, den som äger i snabb gatgrupp blir ofta ett rundningsmärke på sin första licensträning.
Kul med film Järnmicke
Vore kul! ska se över ekonomin..vilken grupp ska man välja för att slippa bli stekt av dig?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|