Gelleråsen 19 - 20 April 2008

triple kungen

Här kunde man hålla fullt på playstation
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Triumph Speed Triple
Kul med bilder :tummenupp
Jag hade gul väst #17 på en nakenhoj, Svart Triumph speed triple, svart hjälm och svart ställ.
Hade´ å tack

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10
Ingen som har bilder från söndagen? :) Skulle va kul o se hur töntig man ser ut från läktaren xD

terje2

Halv7 till halv4!!
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
01 R1
Fi Fan vad jag (grön millitär hjälm med stjärna på) hade kul! :banana Så kul att jag att jag började köra om redan efter två varv.. (idiot) ber om ursäkt om någon blev sur!?
Det var min första bandag på lördagen och jag är helsåld, det kommer bli väldigt många bandagar framöver, jag medelade min sambo det! och hon kontrade med att svara! - Satan jag känner på mig att de där kommer att bli dyrt!!. Näää! lite nya däck bara då o då! svarade jag!..hmmmmm..
Kolla gärna om du hittar någon bild på mig då "vi" inte tog med någon kamera själva..

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Instämmer fuuuuullkomligt med föregående skrivare!!!! Har lyst gaskontroll och bromspunkter om hela mig igår och idag... Måste boka mer, måste boka mer, måste boka mer :banana

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10
Instämmer fuuuuullkomligt med föregående skrivare!!!! Har lyst gaskontroll och bromspunkter om hela mig igår och idag... Måste boka mer, måste boka mer, måste boka mer :banana

Jepp, lätt det roligaste jag gjort på hoj! Kommer lätt köra båda dagarna i Linköping i juli! Kanske nån mer i Gelleråsen också!

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
lyckas inte hitta honom, men han kanske kryper fram....:gnissla

Hepp, I´m here! :D

Kollar inte forumet "Allmänt snack" så mycket samt att jag inte är helt 100% nöjd med bilderna jag tog (blev en fruktansvärt massa, så jag håller som bäst på att slänga och sortera till de jag VET vill ha). Jag håller på att lära mig utrustningen och det här med panorering och långsam slutartid (körde 1/100 s. i hårnålen och det gav kameraskak som delvis beror på min taskiga teknik).

Jag har dock ingen egen hemsida, kanske måste/vill skaffa mig en fast jag är så skitkass på det här med hemsidor. Någon som har förslag på vart jag vänder mig!? Finns färdiga mallar för bildgallerier eller måste man knåpa själv med Frontpage eller något liknande!?

Mvh!
// Niklas

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08

Kollar inte forumet "Allmänt snack" så mycket samt att jag inte är helt 100% nöjd med bilderna jag tog (blev en fruktansvärt massa, så jag håller som bäst på att slänga och sortera till de jag VET vill ha). Jag håller på att lära mig utrustningen och det här med panorering och långsam slutartid (körde 1/100 s. i hårnålen och det gav kameraskak som delvis beror på min taskiga teknik).

Jag har dock ingen egen hemsida, kanske måste/vill skaffa mig en fast jag är så skitkass på det här med hemsidor. Någon som har förslag på vart jag vänder mig!? Finns färdiga mallar för bildgallerier eller måste man knåpa själv med Frontpage eller något liknande!?

Mvh!
// Niklas

Photobucket.com har en tjänst med gratis utrymme. kolla om det är din grej.

/ Jens

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Hoj
R1 -07
Jag vill jättegärna ha kort på mig ifall jag fastnade på något...
Skicka ett PM ifall du hittar någon bild framöver så vore det väldigt snällt!

Sen ifall du bara vill upp med bilder på nätet så skaffa ett konto på Google som har bra med plats för album å sånt som du kan antingen göra "privata" eller för allmänheten...

Mvh!
// Niklas

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR
Så lilla Gösta satt i sandlådan? Han som sms:a mig och frågade innan kursen om han som licensförare verkligen kunde ha någon nytta av att gå en SH-kurs.... om det fanns nåt att lära..hmm

efter första rakan två höger och i lilla vänstern så släpper det:confused: 50kmh max!

5 st fick frsamhjulssläpp direkt efter mig/då även en SMC instruktör!!!!

ps: sms ska väl inte läsas upp på sh / har man en fråga för man inte vet och är osäker kring vad smc är för något så borde man kunna ställa den utan att hela sverige skall få veta ?????:va

smcs kurs är det som fattas för tokiga gatåkare som sett på motoGP/
kul som satan var det och jag ska på fler......

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
efter första rakan två höger och i lilla vänstern så släpper det:confused: 50kmh max!

ps: sms ska väl inte läsas upp på sh / har man en fråga för man inte vet och är osäker kring vad smc är för något så borde man kunna ställa den utan att hela sverige skall få veta ?????:va

smcs kurs är det som fattas för tokiga gatåkare som sett på motoGP/
kul som satan var det och jag ska på fler......
Ja frågan om man har nytta av en sån här kurs är ju knappast obefogad om man aldrig har kört en smc kurs... eller i alla fall inte de senaste åren, svårt och veta hur kurserna ser ut och vad man gör.

Inte helt ovanligt att folk lägger hojjen i slutet på S:et när de går ut med kalla däck, var en till som la sig där lite senare på dagen. Kalla däck, för mycker vikt på framhjulet så ligger man där. Skönt att du klarade dig bra, synd att det vart så mycket skador på hojjen.

Men jag gissar att det här knappast är något som avskräcker dig från fler kurser ;)

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10

Japp, helt rätt! Håller med dig! Fast viktigare ändå är att det FINNS inga dumma frågor! Alla frågor, oavsett hur de ställs och av vem, är viktiga att ta på allvar och ge ett så konkret svar som möjligt!

Jag hoppas dock att du fick ut något av kursen som du har gädje och nytta av oavsett om du skall använda det på bana för att köra snabbare eller på landsväg för att köra säkrare! Det KAN användas till både och!

Det viktiga, för var och en, är att man försöker komma fram till orsaken så man snabbare kan känna sig trygg igen. Så försök analysera vad du gjorde precis innan kraschen och vad som skiljer sig jämfört med varvet innan då det gick bra!

Behöver du hjälp att analysera sök kontakt med någon sporthojsinstruktör direkt eller fråga på forumet alt. via pm. Kan jag hjälper jag gärna till!:tummenupp

Mvh!
// Niklas

Jag vill jättegärna ha kort på mig ifall jag fastnade på något...
Skicka ett PM ifall du hittar någon bild framöver så vore det väldigt snällt!

Sen ifall du bara vill upp med bilder på nätet så skaffa ett konto på Google som har bra med plats för album å sånt som du kan antingen göra "privata" eller för allmänheten...

Skall kolla, vänligen ge mig dock följande uppgifter så blir det lättare att hitta bland närmare 1200 bilder:

1.) Färg på västen & ev. nummer
2.) Hojmodell & färg
3.) Färg på hjälm.

Mvh!
// Niklas
P.S Jag tog bara bilder på lördagen!

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...