Bilder på min mentor som visar hur en highsider ska se ut. Både förare + mc klarade sig vackert. Trevlig dag som vanligt med Actionpics. Bilderna får användas om man vill.
/H
/H
tur att det inte hände 60 meter senare, kanske inte lika troligt men tur iaf eller nått.sandstream skrev:2454829Shit vad fort det kan gå från total lycka till total katastrof.
Kommer det fler bilder på oss övriga som inte klotade framför kameran?
RRbjorn skrev:Tycker vi glömmer de fem sista bilderna och säger att det var en kontrollerad sladd!
philiph skrev:2455137finns jag med så kommer jag bli fattig.. första bandagen måste ju dokumenteras ...nu e det bara att hoppas att man kom med
tackar annu en gång för en superdag!!
Liwa1 skrev:2455163Tack själv. Utan er deltagare skulle vi ha rätt tråkiga bandagar
Det är lite tungt att det är slut för i år, men som vi nämnde så arbetar vi redan för 2007. Sitter faktiskt i kväll och styr upp en del inför 2007.
/Liwa1
RRbjorn skrev:2455037He he... Helt klart bästa bilderna från alla banddagar! Tur att garden kom upp i fall det skulle bli fight på väg till depån.
Såg att en annan fotograf plåtade också - vill gärna ha bilderna om det blev några. Riktigt skoj!
Tack Team Highsider för mekhjälpen. Schampo och allt - det kallar jag goda resurser! Den blev finare efter kraschen än innan!
Tycker vi glömmer de fem sista bilderna och säger att det var en kontrollerad sladd!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|