Kan detta vara du?
Ser ut som snabba grabben va?
philiph skrev:2455050shit va kul om man va klistrad på nå kort !
Ser ut som snabba grabben va?
philiph skrev:2455050shit va kul om man va klistrad på nå kort !
Nitrous skrev:2455241Hehe.. ska det dokumenteras så ska det. Nåt att visa barnen och barnbarnen senare.
- Här är farsan i Moto-GP tempo sirru. Det går så här ibland när man pressar ingenjörskonst till bristningsgränsen
Undra om du har åtta liv, förra gången fick du väl en ZX10a i röven utan knappt ett enda märke på hojen din och inget på dig såklart. Nu highside och går därifrån utan krämpor
/Nitrous
HAYABUSAHENKE skrev:2455280Ser ut som snabba grabben va?
mafo skrev:2454964Schyssta bilder! Om du hittar bilder på en vit, snygg och tokläcker RS250 så behöver du inte hålla dem för dig själv.
HAYABUSAHENKE skrev:2455313Hittade en halvdan på dig o din vackra cykel.
HAYABUSAHENKE skrev:2454919Tog många bilder på "långsamma" gruppen. Har mer bilder,men hinner inte fixa alla idag. D kommer mera
GranpáOnWheels skrev:2455438Första gången på bana för mig... så skulle min "stridsvagn" med gula jättelyktan ha fastnat på nån bild skulle jag bli skitglá!!!
/Björn
philiph skrev:2455456du va mig en riktigt glad prick i depån!
hoppas vi ses nästa bandag!? ..ha det!
HAYABUSAHENKE skrev:2454869Svårt för mig som amatör att ta bra bilder när ljuset inte fanns där som det brukar när Actionpics anordnar. Men några vart ok.
Rundningsmärke skrev:2455760Den här tråden är värdelös utan bilder på en GSX-R750.
/A
Anneli skrev:2455794Det är snarare brist på bilder på den fulaste RS250n som var på plats.
@ Mafo: Ett ögonblick trodde jag nästan att du också var i behov av glasögon [/SIZE]
Rundningsmärke skrev:2455760Den här tråden är värdelös utan bilder på en GSX-R750.
/A
mafo skrev:2455429Najs!
Får den användas i garaget?
GranpáOnWheels skrev:2455438Första gången på bana för mig... så skulle min "stridsvagn" med gula jättelyktan ha fastnat på nån bild skulle jag bli skitglá!!!
/Björn
/Björn
Om jag får tid och filmen håller kvalitetsmässigt lägger jag upp den.BikerMike skrev:Såg på en bild att Sandstream kör med hjälmkamera, tänker du lägga upp filmen här?
Snackade med Marcus (Nitrous) om detta när vi mös i hans bil en natt och det kostar rätt mycket pengar men är vi tillräckligt många som kan tänka oss att betala en slant (typ lite dyrare än Mantorp) så vore det grymt kul om Actionpics kunde fixa det till nästa år.RRbjorn skrev:Har ni några tankar på att arrangera utomlands - Brno eller så? Eller är det för mycket mek?
Han skulle lägga upp dem på Potatisarnas forum (http://www.potatoesmc.com/)HAYABUSAHENKE skrev:2455329Såg att en annan fotograf plåtade också - vill gärna ha bilderna om det blev några. Riktigt skoj!
Körde du inte en Retta senast?[/QUOTE]HAYABUSAHENKE skrev:2455290Snygga bilder förövrigt
Snabb grupp...hojen är blå/vit, svart/vitt ställ och helsvart hjälm.HAYABUSAHENKE skrev:Färg på din cykel?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|