FRiLLA
Kalas
gsxr k5 svart
Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
Winrick skrev:2461610jag körde i oförsäkrad / licens gruppen,,, slogs ofta med spindelhojen.. (min polare) jag har en blå vit shoei hjälm och grå/vit/svart ställ... hojen är en K3 med krach kåpor, blå vit.. svart nedtill.. inge speciel.. (står SIGN och metzeler på sidan)
tack på förhand..
HAYABUSAHENKE skrev:2462132Nej tyvärr Har du åka med Actionpics nån gång tidigare i år så finns du säkert med på bild om det kan vara till tröst? Säg ett datum så ska vi kolla igenom arkivet
FRiLLA skrev:2461744Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
OK fint , jag körde även på mantorp i långsam. Fotade där en del själv. Tyvärr så glömde jag kameran på gelleråsen =(HAYABUSAHENKE skrev:2462162Körde själv i Mellangruppen,men hade med mig en kollega vars uppgift var att fota mellangruppen. Väntar på dessa bilder
FRiLLA skrev:2461744Mellangrupp finnes bilder ?? Svart ställ . Tack på förhand/Fredrik
Rundningsmärke skrev:2463035Har du fler bilder så ös på.
/A
Hulken_1 skrev:2463900Har du någon bild på mig?? Jag körde ju många varv runt banan.
Ofta i närheten av Rundningsmärket
HAYABUSAHENKE skrev:2463921Hittade en,Ska kolla vidare senare O här va en till såg ja.
Ser ut som du leder iaf
HAYABUSAHENKE skrev:2460450Sorry,jag kan inte skylla på ljuset ha ha D va skit bakom kameran tyvärr.
Men dom kanske duger till nåt? Ta foto med mobilen o ha dom i tfn ha ha
tylox skrev:2471233Ingen som råkar ha några bilder av min snygga luftfärd? Körde en polkaretta och lyckades göra en highside i kurvan ut på start-å-mål-rakan. Blev ju trots allt lite blåslagen och bröt nåra ben i foten, så det vore ju trevligt om det inte va helt i onödan.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|