här är en till som undrar! rapport!snarast!KINGFRAT skrev:Hur gick det för NO:1 på åsen idag då??
Menade inte det jag skrev som en fnysning. Klart imponerande körninggrandmaster skrev:den som fnyser åt det har inte alla tomtar hemma
grattis No1!
wr skrev:Tycker det är skandal att så kallade "seriösa förare" skyller ifrån sig och gnäller på andra förare när de själva beter sig som blåbärs rookies... skall man köra om får man väl ändå ligga tätt inpå och inte 150 meter efter... eller är det dina marginaler när du skall köra om???
wr skrev:Tycker det är skandal att så kallade "seriösa förare" skyller ifrån sig och gnäller på andra förare när de själva beter sig som blåbärs rookies... skall man köra om får man väl ändå ligga tätt inpå och inte 150 meter efter... eller är det dina marginaler när du skall köra om???
wr skrev:Gott och höra... No1, Livsfarliga omkörningar skall ingen behöva bli utsatt för, även ifall det är race och man är lite het... men man skall väl fortfarande inte "räkna med att andra skall tabba sig för att vinna... Åker av gör väl alla förr eller senare
Basse_mollberg skrev:haha, hans omkörningar var av högsta klass. Snacka om att vara orädd eller vad ??
Han klippte om på utsidan när det var ungefär 30 cm till kanten där gruset var..
Mycket fin körning....Det vill vi se mer av Fürstenn
100% medhåll av mig och många andra som såg racet, dumt att chansa i onödan, om man tycker att det går för sakta får man väl prova att kvala in självNo1 skrev:Omkörningar under race kan se ut på alla de sätt, bra som dåliga...
Jag tycker att man bör tänka ett steg längre när man planerar en omkörning än att begå rena kamikaze omkörningar då det är helt ok om man själv kör om kull!!! men inte när man riskerar andras hälsa och ekonomi...
Dock så var jag övertygad att en eller båda av dem som låg framför mig SKULLE tabba sig och åka av, även om det inte är ngt man hoppas på...
No1...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |