Nu har jag äntligen tagit mig lite tid och satt mig ner och redigerat lite av allt det jag filmade på resan. här kommer en länk till klippet på tuben.
http://www.youtube.com/watch?v=FpER75o6SC0
Jag läser tråden i iPhone och kan tyvärr inte se filmen. Den laddar inte. Har någon mer än jag detta problem?
Följdfråga: varför åt ni alltid burgare och pizza? Är inte den lokala maten en del av grejen att åka utomlands?
Jag läser tråden i iPhone och kan tyvärr inte se filmen. Den laddar inte. Har någon mer än jag detta problem?
Följdfråga: varför åt ni alltid burgare och pizza? Är inte den lokala maten en del av grejen att åka utomlands?
Här är en länk till Vimeo, jag laddade upp filmen där oxå Youtube gillade inte musiken som jag använde mig av.
http://vimeo.com/25418329
BTW, vi käkade faktiskt lite lokal mat oxå
Ok
tack för filmen! Grymt najs
btw, jag undrar hur länge Vimeo kan fortsätta ignorera copyright... snart åker de nog på ett par fina stämningar.
Eftersom det redan har skrivits utmärkta reseberättelser tänker jag inte skriva en till. Istället kommer här en liten film som skildrar resan från Sverige till Isle of Man. Och om en bild säger mer än 1000 ord borde den här filmen säga minst 1 013 000 ord
[YOUTUBE-ID]axlqtNIzRXM[/YOUTUBE-ID]
Här är en video som summerar sommarens vistelse på Isle of Man sett ur min synvinkel
[YOUTUBE-ID]d_0kdh7gbaI[/YOUTUBE-ID]
DANGER ! Pust. Jag bara satt och stirrade. Bra gjort.The Brave 7 having some fun on Isle of Man
Här är en video som summerar sommarens vistelse på Isle of Man sett ur min synvinkel
[YOUTUBE-ID]d_0kdh7gbaI[/YOUTUBE-ID]
Mkt schysst video!
Mkt schysst hoj!
Satan va körkåt man blev nu då
DANGER ! Pust. Jag bara satt och stirrade. Bra gjort.
Mycket snyggt ihopklippt!
Bara tacka för ni delat med er.
Vilken hoj var det med gula styret?
Vilken kamera användes på hjälmen?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |