Ggn 2008

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Vilka ska köra? Jag ska vara lökmek åt nummer 1173 och 1453.:cool:
Om någon utav dem kommer topp-5 så ska jag cykla ett varv naken på premiärtävlingen 2009.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Är det åt farmerboys du ska meka? Isåfall är det ett meningslöst löfte du gett....
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Är det åt farmerboys du ska meka? Isåfall är det ett meningslöst löfte du gett....

Ja det är Herr och Fru Deere jag ska "hjälpa". Jag vet att det är meningslöst, men det kanske birdrar till extra satsning (brutna ben).
 

walle-racing

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2004
Ort
småland, gvd
Hoj
gsxr 1000
tanken är att köra... 2 hojar inhandlade :tummenupp ... 1 november det är ju hela 2 månaders träning... :gnissla :gnissla :gnissla

svårare blir att få johanna att ställa upp i ggn som för första gången imorgon ska köra en cross... suzuki rmz 250...:D :D okej 2:a gången hon provade ju faktiskt min gamla 80cc från -91 förra helgen... på 1:ans växel :yoparty
 
Last edited:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Mot bättre vetande är jag även i år anmäld. Har kört två enduropass sen förra vintern, så det kommer att bli tungt i år. Men traditon är tradition, så nu är det bara att försöka 7:e året i rad.
 

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Lånar tråden lite... när vi ändå pratar Enduro vill jag passa på och påminna om den årliga tävlingen "Enduro special" på/vid Saxtorps crossbana. Återkommer med en ny tråd och datum senare. Hade varit kul med en repris från förra året. Bortsett från att jag då vill vinna i år förståsssss..... :)
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Lånar tråden lite... när vi ändå pratar Enduro vill jag passa på och påminna om den årliga tävlingen "Enduro special" på/vid Saxtorps crossbana. Återkommer med en ny tråd och datum senare. Hade varit kul med en repris från förra året. Bortsett från att jag då vill vinna i år förståsssss..... :)

Kanske så att jag ska bjuda in Robban. Mest för att förstöra för dig och eventuellt Gsson.:)
 

Skåneligan

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
I bussen
Hoj
CBR 1000 -08
Vilka RR förare ska ställa upp???????

Skåneligan ska köra och Oscar ska göra det han är bäst på, alltså fulmecka och vara dryg.
 

*Svensken*

www.potatoesmc.com
Gick med
20 Aug 2003
Ort
South Valley Huddinge
Hoj
Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
Inställer mig i ledet av att vara dryg o ful(l) Även i år kommer det vara efterfest i bussen vid Österport, alla som kan ta av sig skorna är välkommna!!
 

walle-racing

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2004
Ort
småland, gvd
Hoj
gsxr 1000
efter att ha kört ränneslättsloppet förra helgen så inser man nu hur jäkla dåligt tränad man är! :näsblod

Men det ska bli riktigt kul och köra på gotland till helgen, jag o johanna sticker på onsdag kväll från oskarshamn! vilka är det mer som ska köra? :va

just nu är det 60 cm vatten i "hästskon".., det låter trevligt!! :D :D :D :gnissla :gnissla
 

Fårskallen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Visby
Hoj
FZ8-N
Färjan är bokad, men jag trodde att bönderna hade varit puckade och bokat söndag kväll ist för morgon. Visade sig ju att det inte längre går någon båt på morgonen, så vi får snällt vänta.

Vad fint.
Då kan ni ju ta er tid att titta på en rauk eller 2.
Kanske förlusta er i vår gedigna får flora hmm eller något liknande.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top