här hemma i morgon klockan 22 när jag e på väg från uppsalaRajtin skrev:Undrar om nån vet om d blir nån ghostrider day i år och isf när?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=86172Rajtin skrev:Undrar om nån vet om d blir nån ghostrider day i år och isf när?
Japp, men jag hade ingen aning om att det var inställt så ditt inlägg fyllde sin funktionWiseguy skrev:Edit : någon hann före....
valmers skrev:Moppefuckona är otröstliga.
Det dräller av dem;P@trik skrev:Hur som helst trist , bra mc evenemang är inte så vanliga.
valmers skrev:
PM-inboxen är rensad, knock ourself out.No1 skrev:
Affärsidén Ghost Rider stjälper 100 gånger mer än den hjälper motorcyklismen i Sverige. Det är bara det.cleaner skrev:Undrar vad du har emot Swedish FreeStyle Festival ?![]()
OK, vill du att jag skall posta ett urval av PM med olagliga hot som du skickat till mig?No1 skrev:Du är mest PINSAM Valmers och tvivlar inte det minsta att du en dag får vad du förtjänar men den glädjen du och din självkänsla skulle få av ett PM i från mig tänker jag inte ge dig...
Men förr eller senare kommer någon som du förföljer med diverse påhopp & påståenden att tröttna och då lovar jag att jag är den första som kommer att göratill den personen...
Patrik,
SWT Racing...
valmers skrev:Affärsidén Ghost Rider stjälper 100 gånger mer än den hjälper motorcyklismen i Sverige. Det är bara det.
No1 skrev:Har säkert skickat dig ett flertal mindre begåvade PM tidigare efter diverse påhopp i från dig...
Tycker bara att det är synd att du inte ger upp din förföljelse utan fortsätter tills du hamnar i en situation som du inte kommer att klara upp- och som sagt så hoppas jag att när den dagen kommer att jag får första parket att avnjuta det hela...![]()
Patrik,
SWT Racing...
Ser du inte kopplingen till Ghost Rider-affärsverksamheten måste du vara blind.cleaner skrev:Om du sen kunde svara på frågan vad du har emot
Swedish Freestyle Festival så vore jag tacksam...![]()
Lindén skrev:![]()
Seriöst grabbar e det sandlåde nivå här inne?
Patrik du talar mot dig själv lite titt som tätt!
valmers kan jag inte säga så mycket om!
Skärp er för fan!
Jag gillar inte o se filmer jag heller som uppmuntrar moppefuckon o plöja e4a
å rakt fram kan ju vem som helst köra....
Men det lurar ynglingar! Tro mig
Nåja sluta släng skit på varandra o hota varandra vad tjänar det till![]()
Vi e alla här för att vi älskar en sak!
Varför jaga upp sig på det? Gå och lägg dig Valmers, du verkar alldeles för hetvalmers skrev:Ser du inte kopplingen till Ghost Rider-affärsverksamheten måste du vara blind.
No1 skrev:Har ABSOLUT INGET med GR filmerna att göra och om du tog dig lite tid så skulle även en person som dig inse detta men det är väll enklare att kasta skit på saker och ting som man inte vet någonting om...
Patrik,
SWT Racing...
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |