Ghostrider -Lovar mycke men håller lite...

Status
Ej öppen för fler svar.

KIRE

Guest
capri skrev:
Det börjar lukta bojkott om detta stämmer...Personligen har jag inte gynnat dem tidigare heller men...

Glöm ej att ladda ner alla filmer gratis oxå :mattias
Man vill ju knappast köpa filmerna och därmed bidra till
en sådan idiots uppehälle OM detta nu är sant :fatta!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Det lättaste sättet att få tag i GR har väl historiskt varit att hävda att man skall lägga ut en av filmerna på DC. Testa det, har hört att man snabbt kan få PM!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
TOKER skrev:
Kan inte annat än uppmana folk till att inte komma eller köra på tillställningar som är anordnade av Grrrrrr!!!

Så kanske de lär sig den hårda vägen att man gör rätt för sig!!!

Nu har jag mina åsikter om No1 men att ordna en flygraka och låta folk gasa där med ett tävlingsmoment är väl inte fel?
Trots att det var väl mest för att promota sin produkt så tycker jag att det var ett bra tilltag. Det har juh inte drällt av såna dagar med så mycket folk osv.
Synd att de ska tabba sig såhär och fucka upp allt, om det nu är sant.

Jag är lite intresserad över vad alla RRåkare som känner honom har för någon inställning till honom, hedeliga ryggdunkar och glada tillrop i depån men spy galla över vanliga "söndagsåkare" som startar en tråd efter de har "dragit snuten" här på forumet. :confused:
Puh, lång mening. :tungan

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Refräng:
till alla shonar som inte har en spänn
jobba hårt min vän för däcken kommer sen
till alla shonar som har para-knas
full gas i varje fas, för däcken dom tas
inget kommer gratis i dessa dagar av knas
så full gas i varje fas, för däcken dom tas

:blah

Z Fredde

"Ride the wind of boost"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 "RS"
soppatorsken skrev:
Nu har jag mina åsikter om No1 men att ordna en flygraka och låta folk gasa där med ett tävlingsmoment är väl inte fel?
Trots att det var väl mest för att promota sin produkt så tycker jag att det var ett bra tilltag. Det har juh inte drällt av såna dagar med så mycket folk osv.
Synd att de ska tabba sig såhär och fucka upp allt, om det nu är sant.

Jag är lite intresserad över vad alla RRåkare som känner honom har för någon inställning till honom, hedeliga ryggdunkar och glada tillrop i depån men spy galla över vanliga "söndagsåkare" som startar en tråd efter de har "dragit snuten" här på forumet. :confused:
Puh, lång mening. :tungan

Det är trist att de som har vunnit däck inte har fått dom helt klart. Speciellt när det har gått så lång tid. Skitdålig stil!!
Men som soppatorsken skriver så har juh faktiskt grabbarna i GR fixat lite för oss andra. Vi (vissa) har faktiskt själva varit med på dessa tillställningar. Jag håller absolut inte dessa killar bakom ryggen, jag tror nog att dom kan förklara själva. Om inte annat reda ut detta när de kommer hem o ser detta.

Men jag tycker faktiskt att vi kan respektera att No:1 inte kan stå tillsvars just nu när han är bortrest. Alla måste faktiskt få en chans, trots att det har gått över 1 år. Hhmmmm, flummigt eller :va

Optimisten i mig tror att dom kan lära sig av detta, för Gr-dagen är faktiskt en trevlig liten tillställning ändå.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Jag vet iaf minst 2 pers som fått sina däck av Team GR. Men sedan verkar det vara några som inte fått sina.
Dock var det folk som förra året vann, men drog därifrån utan att tala om vad de hette och vart de kom ifrån..
Hur det var i år har jag ingen aning om eftersom jag inte var där.
Anledningen till att det inte svaras beror nog mest på att de är i england just nu.

Sen är det väl kanske bäst om man ringer No1 och pratar med honom direkt om man vunnit däck?

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
!

Man ska inte behöva kräva sitt pris helt enkelt!!!!! :fakta
Ända sättet jag kan ge dem mitt förtroende igen vad de nu skulle vara värt är om de går ut med att de gjort bort sig och levererar samtliga däck till de beröda omgående.
Och bojkott eller inte får man väl diskutera om de inte tar åt sig av det här.
Självklart är det väl roligt om någon ordnar något i tråkiga sverige men man ska inte lova saker som man inte håller.
Annars hade väl man en trevlig dag men kan inte släppa att de strulade i år igen med däcken de borde ju lärt sig tycker man.

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
K-Micke skrev:
Refräng:
till alla shonar som har para-knas
full gas i varje fas, för däcken dom tas
inget kommer gratis i dessa dagar av knas
så full gas i varje fas, för däcken dom tas

:blah

Utan att ta parti i debatten, oh vad klockrent. :bow

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Tinatjejen skrev:
xx skulle få ett däck,
men plötsligt var GR puts väck.
Mycket snack det verkar vara,
eller säger han: "vänta, jag ska bara.."?
Det man lovar bör man hålla,
annars man med andras tillit bolla.
Man kan nog tappa kunder på detta vis,
och få lite ros och mycket ris.
Ingen verkar sitt gummi ha fått,
Gummilöftena är nog ett minne blott.

:hihi

Du också Tinatjejen :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
soppatorsken skrev:

visst är det skitbra att nån fixar till någonting.
Det ska han ju ha eloge för :tummenupp

Men har man nu lovat ett pris, däck eller whatever.. så ska man väl hålla det löftet. Om inte annat för att undvika sura miner.

Det där med att köpa filmen eller ladda ner den... känns inte som att de har så mkt att göra med om man vill stödja GR eller ej. De allra flesta laddar ju ner filmer och musik från internet idag. Eller har jag fel?
Det var iaf LÄNGE sen som jag köpte en film eller cd :gnissla

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Varför har inte Team-GR svarat egentligen? :va

750RR

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
maverick_750rr skrev:
Varför har inte Team-GR svarat egentligen? :va

750RR

Enl. tråden är de bortresta allihop, men alla har väl mer eller mindre märkt tat det varit rätt tyst från det hållet på detta forum sen strax efter senaste rullen för nån månad sen eller vad det var.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Silwer skrev:
Enl. tråden är de bortresta allihop, men alla har väl mer eller mindre märkt tat det varit rätt tyst från det hållet på detta forum sen strax efter senaste rullen för nån månad sen eller vad det var.
Vad mystiskt :rolleyes:

:hihi

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Fan vad alla klankar ner på killen, han är ju i england beviseligen (kolla Don Q:s tråd) Om det nu har skitit sig med ett däck ge honom få chansen att se detta och åtgärda det utan att halva sporthoj (som inte har ett däck att kräva, men desto mer åsikter) deltar i någon sorts smaklös hetsjakt.

/Felix

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Felix skrev:
Fan vad alla klankar ner på killen, han är ju i england beviseligen (kolla Don Q:s tråd) Om det nu har skitit sig med ett däck ge honom få chansen att se detta och åtgärda det utan att halva sporthoj (som inte har ett däck att kräva, men desto mer åsikter) deltar i någon sorts smaklös hetsjakt.

/Felix

Lägg ner fjäskeriet, ingen har hotat honom eller egentligen sagt nåt som inte är sant, det är iaf inte så att de varit bortresta i 1.5 år antar jag, så varför måste det just var denna veckan som vi inte får spekulera i det här?

Sen tror jag inet snubben bryr sig ett skit i vad vi tycker här heller.
Tråden är på ett allmänt forum uppe för diskussion.

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Silwer skrev:
Lägg ner fjäskeriet, ingen har hotat honom eller egentligen sagt nåt som inte är sant, det är iaf inte så att de varit bortresta i 1.5 år antar jag, så varför måste det just var denna veckan som vi inte får spekulera i det här?

Sen tror jag inet snubben bryr sig ett skit i vad vi tycker här heller.
Tråden är på ett allmänt forum uppe för diskussion.

Vadå lägg ner fjäskeriet, vem skulle jag fäska för och varför, jag har inget med GR / No1 att göra och har aldrig haft, reagerar bara på den allmänt hetsiga stilen speciellt från folk som inte har blivit lovade ett bakdäck utan bara följer med drevet...

/Felix

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...