Silwer skrev:Alla lägger på ett kanske eller ett antagligen osv.
precis!
Silwer skrev:Alla lägger på ett kanske eller ett antagligen osv.
Felix skrev:Vadå lägg ner fjäskeriet, vem skulle jag fäska för och varför, jag har inget med GR / No1 att göra och har aldrig haft, reagerar bara på den allmänt hetsiga stilen speciellt från folk som inte har blivit lovade ett bakdäck utan bara följer med drevet...
/Felix
Chefen Alabama skrev:Har inte GR-folket ett eget forum?
Kanske är lite smartare att gnälla på dem där.
Bevisligen har vissa fått sina priser och därför kan det vara smart att tjata lite på dem där de oftast håller till, om man nu är intresserad av att få sina däck/priser.
Affe_R1 skrev:Senast var för ca 1 vecka sedan när det startades en tråd om
att deras/hans sida hade förbättrats med tävlingar och priser
Jag svarade ett par min efter att tråden startades och påkallade
att XX inte hade fått sitt däck än. (ungefär som jag skrivit här)
Vad tror ni händer
Jo... inom 10min så är tråden ett minne blott
och XX/jag har fortfarande inte hört ett skit om däcket
Jaja, du kan väl allvarligt inte mena att man måste läsa igenom hela tråden innan man svarar.Kryptonit skrev:......
Det verkar som om det förekommer mycket skitsnack och negativa rykten om GR/No1. Trist att han får oförtjänt skit för gammal ost och nya fantasier, men det kanske följer naturligt på den image teamet så energiskt försökt skapa.Silwer skrev:och jag ser inget drev nånstans.
Alla lägger på ett kanske eller ett antagligen osv.
Ugluk skrev:Är någon verkligen förvånad över att TeamGR verkar sakna vanlig hyfs och en vilja att fullfölja åtaganden? Varför skulle folk som producerar dylika filmer verkligen bry sig om att göra rätt för sig?
Ugluk skrev:Det verkar som om det förekommer mycket skitsnack och negativa rykten om GR/No1. Trist att han får oförtjänt skit för gammal ost och nya fantasier, men det kanske följer naturligt på den image teamet så energiskt försökt skapa.
Tråkigt inte minst för att det dränker ut den välförtjänta skit de ska ha för att de pissar på de ansträngningar till goda relationer med myndigheter vi verkligen behöver. Allt för att blåsa vuxna? snorungar och moppefjunisar på pengar genom att flörta med en märklig fuck-da-police-gangsta-trend.
Bah!
Är någon verkligen förvånad över att TeamGR verkar sakna vanlig hyfs och en vilja att fullfölja åtaganden? Varför skulle folk som producerar dylika filmer verkligen bry sig om att göra rätt för sig?
Silwer skrev:Jag svarade bara för att jag trodde det var diskussion ifall det var en blåsning eller inte, jag tyckte det var udda att killens tråd togs bort ur deras forum när han frågade om däcket.
Silwer skrev:jaha, ok, jag har bara som hastigast kikat in där och då såg det ut som en stor fanclub kring GR och filmerna, fast det förstår jag om allt annat raderas, kan tänka mig tat de får radera en hel del.
Då håller vi dig ansvarig för att han gör det?NeO skrev:Anledningen till att No1 inte svarar är för att han är i england på mässan!
Han kommer hem om ca 1 vecka, skicka PM lr ring han då så kommer han nog svara!
Efter GR dagen som var för 1 år sen så var det nån lr några som drog utan att ge ut sina personuppgifter till oss.
Om ni hör av er till No1 när han har kommit hem så ska allt nog lösa sig!
/NeO
Ugluk skrev:Jag vet att han iaf läser vissa Pm så snart han får dom.
Tinatjejen skrev:SMC:s pochahontaskung har talat
(Kan de vara de där heta hot PM:en, som nån talade om innan?)
maverick_750rr skrev:Skickar Ugluk-allsmäktig heta hotPM?
750RR
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |