Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

HeLMeT

The New Improved Version
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
YZF 1000 Thunderace - NU TILL SALU!!
Hade man skickat den här tråden till en psykolog hade han/hon förmodligen trillat ihop i en hulkande massa och insett att inga böcker kan rymma det mänskliga psykets spännvidd och sen gått ut och kjöpt en sporthoj...

Chibbe

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
Suzuki Tl1000R
Jag vill åxå veta, förklara du som vet.:D

Inskickat av Fürstenhoff
Du är som vanligt ett samt för pinsam käre "Slappa" då du inte ens är närheten av sanningen - oväntat!!

Dom säger "Get enemies not friends"

Kan du inte förklara hur de ligger till?
Låter som du sitter på alla svaren

Dom säger "Get enemies not friends" :tummenupp

Kan du inte förklara hur de ligger till?
Låter som du sitter på alla svaren ;)

trify

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2007
Hoj
R6 -06
nu börjar det spåra ur. sätter mina sista kronor på att tråden är borta vääääldigt snart.

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Det bästa med gåsraijder är hur han gör narr av den svenska idiotiska poliskåren som tror sig är gudar och står högt över alla andra. Eloge till dig GR keep it up!

Ni som ska kommentera negativt på denna post kan dra er i snasen eller nått istället moralkärringar :mad:

Chibbe

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
Suzuki Tl1000R
Jhhuuu coolt vicken kille snabb jaaa smart näääää

Det bästa med gåsraijder är hur han gör narr av den svenska idiotiska poliskåren som tror sig är gudar och står högt över alla andra. Eloge till dig GR keep it up!

Ni som ska kommentera negativt på denna post kan dra er i snasen eller nått istället moralkärringar :mad:

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
HD XR1200, -09

*dra mig i snasen*.....hmmm *dra igen*...........mmmm *dra i snaaaaaasen*

:D

MC Doktorn

Guest
Gåsrider
Gas%20m%20Nils.gif

Dominator-Rocks

Guest
Far du med osanningar, gringo? Sluta. Med. Det.
Alla som är något vet att Ghost rider heter Jel*l H*s*i*i, d.v.s han är samma person som Fakking-skjorta-mannen.

Äre sant? :confused:

Jag har hört Rykten om att ghostrajder åker Honda Dominator och bor i Motala!

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Vad skulle en seriös diskussion om GR handla om? Jag skulle gärna vilja veta. Det sägs ju att alla trådar om GR är oseriösa och spårar ut.

Min fråga räknas inte som svar då den självklart tillhör kategorin "seriösa diskussioner", skulle den ändå räknas som ett svar skulle det bildas rundgång på frågan vad en seriös diskussion om GR skulle handla om, för den skulle handla om vad en seriös diskussion om GR skulle handla, som skulle handla om vad en seriös diskussion om GR skulle handla om, som skulle handla om....:rolleyes:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Patrik de är lika bra att du lägger alla korten på bordet så vi blir av med dom här trådarna, eller nej just de jag hade ju fel ja.

Dominator-Rocks

Guest
Ok lägg av, jag erkänner!

Jag Är ghåstrajder!

Patrik de är lika bra att du lägger alla korten på bordet så vi blir av med dom här trådarna, eller nej just de jag hade ju fel ja.

Är du full lr?

Det är jag som är GR! :mad:

Last edited:

Raderad medlem 21068

Guest
långlivad tråd :)
swedie måste vara på nån solig ö o dricka pina colada eftersom den finns kvar :confused:

brukar titta på ghostriders blyslädefilmer som uppvärmning inför säsongen det är alltid så inspirerande :tungan

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Dock skall man kanske vara lite ödmjuk och fundersam över hur en bevisligen duktig (möjligen ansvarslös) förare klarar sig i alla år bland plåt-döds-fällor, men skadar sig illa (tyvärr) på bana. Det motstrider all logik, historiskt, i nuet och kanske även i framtiden :näsblod

Faaan vad ligga man verkar få som en myt! :tuttar
Jag kör bana för att kunna gasa på lära mig hantera hojen där jag vet att det är byggt för att skada sig minimalt. Visst han har klarat sig i trafiken osv men skadar sig på bana, de handlar om att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt, kan tänka mig att han hade haft lite mer ont vid samma manöver i trafiken som jag läst att han har gjort nu på bana.

sen verkar man få mer :tuttar om man gör galna grejer oavsätt vad man gör för galet faktiskt :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras