Rymding skrev:Ingen blir förvånad när man ser vem som drar in pengarna på det. Det jag tycker är konstigt är att SH sponsar GR.
Superbee skrev:hur menar du?
Och hursomhelst "sponsrar" ju zatzy GIS filmerna, vart vill du komma?
MostWanted_NKPG skrev:förebild på så sätt att han kör snabbt på ringen å ha varit bland de bättre i RR.
rookie skrev:Funderar på hjälm med svart visir samt ett vitt lakan när jag går ut ikväll (halloween)...GÅST-RAJDOR liksom...kan det va nåt???
Osså lite popcorn på det... :corn
Sök lite och du hittar att ghost rider är nån marvelfigur eller liknade, en snubbe på HD med brinnade döskalle.rookie skrev:Funderar på hjälm med svart visir samt ett vitt lakan när jag går ut ikväll (halloween)...GÅST-RAJDOR liksom...kan det va nåt???
Osså lite popcorn på det... :corn
MostWanted_NKPG skrev:förebild på så sätt att han kör snabbt på ringen å ha varit bland de bättre i RR.
Men annars kör han väll som alla andra hojjägare fast lite fortare när det är trafikerat och poliser igemter...
vem gubben är vet väll redan de allra flesta.
ROLLeR då vem är han?
*skål*
studenten skrev:Jag satt o såg GR3 igår kväll och fick syn på en sak. Då GR ska köra på nurburger ring så får man se en skymt av hans reggplåt.
Eftersom man hade lite o göra så körde jag bilden i bildredigernigs programmet och fick fram ett reggnummer. (Detta känns riktigt nördigt)
Men naurligtvis så var det falska plåtar som tillhörde en Chevrolet Blazer som var registrerad på ett större företag i Stockholm. Synd men så lätt var det inte att avslöja honom.
Rymding skrev:SH lägger info om GR-dagar som sticky. De flesta inklägg som No 1 gör handlar om "vissa saker", men får ligga kvar trots att No 1 gör pengar på det. Om SH tolererar detta så tycker jag att de också sponsar.
/A
Sillen skrev:Kan ni inte lägga ner detta nu?
Börjar bli j*vligt tjatigt
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |