Ghostriders identitet

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
studenten skrev:
Jag satt o såg GR3 igår kväll och fick syn på en sak. Då GR ska köra på nurburger ring så får man se en skymt av hans reggplåt.

Eftersom man hade lite o göra så körde jag bilden i bildredigernigs programmet och fick fram ett reggnummer. (Detta känns riktigt nördigt)
Men naurligtvis så var det falska plåtar som tillhörde en Chevrolet Blazer som var registrerad på ett större företag i Stockholm. Synd men så lätt var det inte att avslöja honom.

Var bara tyst! :fatta!

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Hoj
Ridley!?
:corn
studenten skrev:
Jag satt o såg GR3 igår kväll och fick syn på en sak. Då GR ska köra på nurburger ring så får man se en skymt av hans reggplåt.

Eftersom man hade lite o göra så körde jag bilden i bildredigernigs programmet och fick fram ett reggnummer. (Detta känns riktigt nördigt)
Men naurligtvis så var det falska plåtar som tillhörde en Chevrolet Blazer som var registrerad på ett större företag i Stockholm. Synd men så lätt var det inte att avslöja honom.

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Chille skrev:
Tror du Swedie driver välgörenhet eller? Tror du att det är gratis att sköta SH?

Om Swedie får pengar för det är det väl ok,,,. Annars är det som sagt sponsring. Själv skulle jag ha ett moraliskt dilemma av att sponsa den "produkten". Mediabilden av sporthojjar och dess förare blir inte bättre precis.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
har hört att han skall vara med å köra vättern-rundan på en minimoto... :näsblod

det blir nått att hålla utkik efter det :rolleyes:

Gick med
1 May 2003
Hoj
Kawasaki ZX9-R -02
Ett tag sedan denna tråd var uppe!
Vet att jag har sett en Ghostrider film där han kör omkring med en polismålad mc med blåljusen blinkande.
Wheelar och burnar utanför slottet, mm............. :hihi
Kan inte hitta filmen, tror att jag såg den på youtube.
Någon som har filmen eller kan länka??? Vore toppen! :tummenupp

Gick med
1 May 2003
Hoj
Kawasaki ZX9-R -02
Jag är kanske arkeolog (hittade ingen bättre tråd) :arsele och jag vill att någon ska svara på min fråga.....
Den som svarar på frågan är värd en sm-pokal! :hihi

Gick med
1 May 2003
Hoj
Kawasaki ZX9-R -02
Du ska vara snäll Intense... Jag har också fixat fläkthjul på hojen i vinter.... (Power, i maskineriet, liksom...) :) Så det så......! Haha! :tummenupp :7peta

Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
GR är old news, har det inte kommit några nya underhållande vansinneskörnings filmer? eller är det korta klipp på youtube som gäller numera?

känns som dom här rullarna sålde ganska bra? borde inte nån dåre därute tagit upp stafettpinnen?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!