Läs inlägg 77Rätt och riktigt, men "en av de Största.............." är väl inte sagt.
.
Läs inlägg 77Rätt och riktigt, men "en av de Största.............." är väl inte sagt.
.
Doohan
Criville
Roberts
Rossi
Stoner
Lorenzo
Vem av ovanstående tänker du på som inte är lika ”fokuserad på sin uppgift” som Hayden och vilka beteenden avslöjar det?
Jo, Hondas hoj fick han ju även 2005.
Doohan
Criville
Roberts
Rossi
Stoner
Lorenzo
Vem av ovanstående tänker du på som inte är lika ”fokuserad på sin uppgift” som Hayden och vilka beteenden avslöjar det?
Extremt OT nu men det där fick mig att tänka på golfaren Vijay Singh som tydligen har lite svårt att släppa sitt jobb och slappna av. Han tränar i princip jämt och en av hans caddies fick nog när han blev uppringd på Julafton och ombedd att komma ner till rangenDe som jobbar med Hayden är inte helt ovana med telefonsamtal på väldigt konstiga tider bara för att föraren själv har fått en ide som han vill bolla med sina närmaste...
Njae,,är du helt säker på det...heter inte Hondas fabriks Repsol Honda..eller är det samma.
http://motorbike-search-engine.co.uk/riderprofiles/sete_gibernau_05.php
Finns ett officellt fabriksteam och det har varit Repsol i många år nu.
Men det har inte hindrat dem från att tilhandahålla fabrikshojar till satellitteamen.
Simoncelli åkte exempelvis fabrikare.
Biaggi hade fabrikare om jag inte missminner mig i Camel Honda, Katoh hade fabrikare etc etc
Extremt OT nu men det där fick mig att tänka på golfaren Vijay Singh som tydligen har lite svårt att släppa sitt jobb och slappna av. Han tränar i princip jämt och en av hans caddies fick nog när han blev uppringd på Julafton och ombedd att komma ner till rangen
Jag har ingen aning om Doohan eller Criville, men jag kan garantera att Hayden lägger ner mer tid på fysisk träning, mental träning, teknikövningar och övriga förberedelser jämfört med de övriga på din lista. Han är fullt medveten om att han inte har samma gåva som tre av dem, och han använder därför hela sin vakna tid till att jobba på detaljet han själv kan påverka. På gott och ont, ibland undrar man om vissa saker inte skulle gå bättre genom att bara spänna av och tänka på något annat. De som jobbar med Hayden är inte helt ovana med telefonsamtal på väldigt konstiga tider bara för att föraren själv har fått en ide som han vill bolla med sina närmaste...
I vilket fall som helst, min åsikt är att det inte finns några "ovärdiga" världsmästare. Man kan glida fram till en världsmästartitel på ren talang och man kan kämpa sig fram till en världsmästartitel med hårt arbete. Båda sätt är precis lika värdiga för man var uppenbarligen bättre än alla andra sett till hela säsongen.
ja den var det ..jag hitta sete.
han var ute i sandfållan!
klassiskt slutvarv
det var väl den du tänkte på #space
Du har ingen aning, men tycker att du ”kan garantera”.Jag har ingen aning om Doohan eller Criville, men jag kan garantera att...
Du har ingen aning, men tycker att du ”kan garantera”.
Det framstår som lite naivt att tro att Hayden ”överträffar” någon på listan vad gäller engagemang....garanterar han att Hayden matchar/överträffar dessa när det gäller att satsa 110%.
Det framstår som lite naivt att tro att Hayden ”överträffar” någon på listan vad gäller engagemang.
Om Haydens ”110%” inte räckte till mer än två vinster den säsong han blev mästare borde han kanske satsa ”130%”?
Vi har en ”förstahandsuppgift” på att Hayden är engagerad och tränar hårt. Skulle det göra honom unik jämfört med Doohan, Rossi, Stoner, Criville och Lorenzo?Vi har en förstahandsuppgift på att Hayden kämpar hårdare än de allra flesta för att uppnå framgång. Jag ser ingen fakta eller vittnesmål som motsäger det.
Vi har en ”förstahandsuppgift” på att Hayden är engagerad och tränar hårt. Skulle det göra honom unik jämfört med Doohan, Rossi, Stoner, Criville och Lorenzo?
Jovisst, men vem tror eller påstår något annat? Det är lite som att argumentera för att solen är ljus, rund och varm. Han är GP-förare på högsta nivån. Klart att han lägger ner väsentlig tid på att hålla sig i form och förstå sig på sin hoj – precis som de andra förarna....kämpar Hayden tydligen väl så hårt...
Jovisst, men vem tror eller påstår något annat? Det är lite som att argumentera för att solen är ljus, rund och varm. Han är GP-förare på högsta nivån. Klart att han lägger ner väsentlig tid på att hålla sig i form och förstå sig på sin hoj – precis som de andra förarna.
Att försöka etablera en kvantitativ skillnad mellan förarnas insatser framstår som en ganska omöjlig uppgift. Vi måste då veta i detalj hur mycket tid var och en lägger ner på sin fysiska träning, testkörning och på att utveckla arbetet med sina teamkollegor. De kvalitativa skillnaderna kan vi komma åt...
Du har ingen aning, men tycker att du ”kan garantera”.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |