Du säger att du inte alls fattar. Repeterar för femtielfte gången.
Gilla om du gillar / håller med.
Om du inte håller med, gör inget, eller svara på inlägget.
Inte så svårt. Vad du gör just nu dock är debaterar mot lösningen, precis såsom det var tänkt istället för att lamt ge ett "minus" utan ytterligare förklaring. Speciellt inte på första inlägget jag gav som förklaring till Neutrals fråga. Mitt inlägg innehåll inte en Ja eller Nej fråga. Så om du röstat minus hade jag inte förstått vad exakt du gav minus på. Du kanske höll med på 20% men resterande 80% höll du inte med på. Då kanske jag förkastar allt istället för att behållt de 20% du tyckte om.
Visst går det vända på som i att "vad gillade du"? Men det får gås förlorat då syftet med att ta bort minus är att minska negativa attityder eller skapa hätska situationer / relationer mellan medlemmar som ger minus tillvarandra vid första bästa tillfälle.
Nu är detta färdigt och överförklarat.
tycker du ja, men du var den som bjöd in till debatt, så varsågod.
Vart tog neutraliteten vägen ? den har du ju tagit bort i o med att du ersatte - med att inte skriva någonting.
Det innebär ju att alla inlägg som jag inte svarar att jag gillar automatiskt är negativa !
Om man tar det så allvarligt att det skapar en hätsk stämning då är det väl något om man kanske borde tona ner, förklara att + o - används på inlägget och inte på personen, och om man då ändå bryr sig så får man väl fråga varför något tycker att det var dåligt skrivet.
Är det sedan några som fjantar omkring och skriver - på alla inlägg från en viss person eller så så får vi andra något o garva åt för att de som sätter - är så jävla patetiska och det syns ju i o med att man ser vilka som satt + eller -.
förslag:
kan man kanske göra en funktion där man precis som blockeringen döljer den andra personen sätter + eller - ?
eller att man får välja en lista på X antal personer som inte kan sätta + eller - på ens inlägg ?
Sedan får man väl inse att alla är olika och att alla inte alls kommer att bete sig som vuxna, eller iaf någorlunda över 5 och precis läst sig läsa o skriva. och då får du väl använda dina adminrättigheter slänga ut dem.
Gör en hall of shame eller något där du helt enkelt hänger upp folk som beter sig som idioter.
kan ju knappast gå under datainspektionen om du bara hänger ut nicket här.