Girls only: offroad/enduro

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
Det här tänker jag inte missa! :yoparty :yoparty Ska ringa imorgon och boka in mig antingen den 15e eller 21-21, hmm eller varför inte båda två... :va :tungan Ja, vi får se hur det blir.

:tummenupp Betsy för att du ordnar såna här grejer!

AMattsson

Enduro/offroad/cross + en procent motard
Gick med
24 Aug 2004
Hoj
KTM 525 "Agneta" + KTM 350 "Smulan"
Betsy, vet du hur grupperna ser ut? Blir dom fyllda?

Sign

"Nyfiken"

:)

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Då var man anmäld till körningen den 15maj :banana .

Längtar redan, ska bli hur kul som helst. Jag fick möjligheten att köra lite supermotard på en bana i Tyskland två dagar under påskhelgen och det gav verkligen ett sug efter att få köra mera. Hade gärna varit med de andra dagarna också men tyvärr krockar det med andra planer :( . Men en dag är bättre än inget.

/M

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
AMattsson skrev:
Betsy, vet du hur grupperna ser ut? Blir dom fyllda?

Sign

"Nyfiken"

:)
Jag pratade nyss med Olle och körningen den sjunde börjar bli full, så den blir av iaf! Däremot var det bara en anmäld den 15e (vilket verkar lite konstigt eftersom det är två här på forumet som skrivit att de har anmält sig då... :va ). Tvådagars var det fyra fem stycken. Jag anmälde mig perliminärt till den 15e och tvådagars. Har nog inte råd med båda :( , så det lutar väl tvådagars då eftersom det var flest anmälda där.

Får väl se hur mycket årets MC-budget tål... :3freak

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Tack!

Jag vill också köra 2 dagar, men mina obildade kollegor fattar inte att det här är viktigt och tänker inte ta min söndag :kocko

Sätt igång och anmäl er tjejer! :7peta Såna här erbjudanden får man inte varje dag.

flimmer skrev:
Jag pratade nyss med Olle och körningen den sjunde börjar bli full, så den blir av iaf! Däremot var det bara en anmäld den 15e (vilket verkar lite konstigt eftersom det är två här på forumet som skrivit att de har anmält sig då... :va ). Tvådagars var det fyra fem stycken. Jag anmälde mig perliminärt till den 15e och tvådagars. Har nog inte råd med båda :( , så det lutar väl tvådagars då eftersom det var flest anmälda där.

Får väl se hur mycket årets MC-budget tål... :3freak

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Till er som bokat 2-dagars!!
Spa-boendet (enkelrum, relaxavdelning, mousserande, tofflor, mys) kommer bli lite dyrare, ca.600:-, (pratade just med Olle). Dock är det beroende av antal bokningar så ring ut och kolla. 08-594 30770
Blir det för få anmälda så flyttas boendet till en annan plats.

Den 7/5 är full nu! :banana

AMattsson

Gick med
24 Aug 2004
Hoj
Stämde av med Olle angående den 15:e och just nu är det 3 anmälningar dit och 4 till två-dagars....

Kom igen nu alla tjejer, det är hur kul som helst att vara med!! :banana

För min del är det helt ok att mixa lite nivåer på den 15:e (han har ju sagt att vi kan dela upp oss i olika grupper) så om man är osäker på om man platsar eller om det blir hets på att köra över sin förmåga, så ring och prata med Olle i alla fall!! Det går säkert att ordna, nu när den 7:e är full!! :tummenupp

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Tusan vad skoj det var förra gången!! Nu har jag bokat in mig och Lana, Olle sa att det fanns en plats kvar till den sjunde så skynda fynda!
/Cissi :tummenupp

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Med tanke på att jag aldrig har kört enduro så gör det nog inte så mycket att vi blir fler nybörjare :D . Förutom två dagar på en supermotard är jag helt grön. Men det gick ganska bra att köra supermotard så jag borde hänga på hyfsat...

Så kom igen nu tjejer. Anmäl er!!

/M

AMattsson skrev:
Stämde av med Olle angående den 15:e och just nu är det 3 anmälningar dit och 4 till två-dagars....

Kom igen nu alla tjejer, det är hur kul som helst att vara med!! :banana

För min del är det helt ok att mixa lite nivåer på den 15:e (han har ju sagt att vi kan dela upp oss i olika grupper) så om man är osäker på om man platsar eller om det blir hets på att köra över sin förmåga, så ring och prata med Olle i alla fall!! Det går säkert att ordna, nu när den 7:e är full!! :tummenupp

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hade gärna hängt på men 660n är tydligen lite tung där de kör och jag har inte råd att både åka till Sthlm och hyra hoj när jag lika väl kan köra i skogen här hemma.

Bushbabe

Ensamstående trehojs-mamma.
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
yamaha FZ-6N,Yamaha WRF 250, Hqa 258 -80, Yamaha Dragstar 1100
Hej ! Jag är nybörjare på enduro :gnissla och anmäld till den 7:e. Längtar och hoppas det blir en kul o lärorik dag.

Last edited:

Bushbabe

Ensamstående trehojs-mamma.
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
yamaha FZ-6N,Yamaha WRF 250, Hqa 258 -80, Yamaha Dragstar 1100
betsy skrev:
Vem 17 är inte nybörjare :3freak En vecka kvar nu :banana

Har du/ngn fått ngn bekräftelse eller upplysningar om tid m.m. ?? :confused:
Övar väl lite grus med Husan i helgen..... Och så är det kanske bäst att gå ut o dansa ihelgen medans båda benen är hela :tungan

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Har lagt in ny info i första inlägget (med röd text)
Det går alltså utmärkt att vara med den 15/5 även om man känner sig färsk/ovan, de som är avancerade kommer att >>få så de tiger<< :näsblod (citat:Olle)

Gå ut å dansa innan är nog en god idé ;) Efteråt är det färdtjänst som gäller :hihi

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Då var första körningen avklarad.
Trots ösregn, hagel & punka (spelar tydligen ingen roll för Olle) blev det en höjdardag igen!!!
Till er som tvekar: Anmäl er och KÖÖÖR!!!

Stort tack till Olle & Björn för en välorganiserad dag :tummenupp
Tack även till Annie Seel som kom med goda råd och tips :Bugar inte varje dag man får köra med en champion!
Till resten av tjejerna: trevligt att träffa er, hoppas ni hade lika kul som jag! :banana
För att fortsätta på Oscarsgalemanér så vill jag tacka Yasha för lån av Husabäbisen :kär och Spöket för tappert skruvande,micklande, hämtande och lämnande :tummenupp

f.ö. så har jag ont på hela mig :näsblod

:7peta det finns platser kvar både 15e och 21-22!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
För att fortsätta på Oscarsgalemanér så vill jag tacka Yasha för lån av Husabäbisen :kär
Det var så lite så, kära väninna, även om det blev en hel del mekande på torsdagen för att få till det. Nu är besten en mes, försedd med elstart och blinkers! :3freak

Och du! Välkommen till Husasekten! Nu är du fast, gumman! :D

AMattsson

Gick med
24 Aug 2004
Hoj
I morgon är det den 15:e, hurra hurra hurra! :banana Ska bli skitkul att se vad Olle hittar på!! :tummenupp

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
Skit också!!! :huvet :huvet Jag missade körningen idag. Eftersom jag inte hade hört nått så trodde jag att det var inställt. Var ju bara tre anmälda när jag ringde... Det lärde mig iaf att dubbelkolla saker och ting lite bättre...

Hoppas ni som var där hade kul iaf! :tummenupp

Tror inte att jag kan komma på tvådagars heller :( La omkull hojen häromdan, (rullgrus) :gnissla Tre papp i självrisk... :näsblod
Jag får se hur mycket pengar jag kan skrapa fram denna månaden...
Hoppas vi ses nån annan gång!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...