Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5. Bensen
6. EC
7. D-Dawg
8. sideline
9. javaguru
10.
11.
12.
13.
14.
osv
 

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Landskrona
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Jag e lätt på...kan bli kul faktiskt. ;)

1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5. Bensen
6. EC
7. D-Dawg
8. sideline
9. javaguru
10.Donner
11.
12.
13.
14.
osv
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Har mottagit en del klagomål på den här tråden men enl min uppfattning bryter den inte mot några forumregler så den får ligga kvar.
Dessutom är tråden sjukt kul vilket gör det ännu enklare :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Har mottagit en del klagomål på den här tråden men enl min uppfattning bryter den inte mot några forumregler så den får ligga kvar.
Dessutom är tråden sjukt kul vilket gör det ännu enklare :)

Tack Kapten!! :tummenupp
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Kan ju inte garantera att man är ledig det datumet, men *om* jag kan, så kommer jag definitivt dit...livet är för kort för att inte ha lite roligt med...
Dessutom är den ju faktiskt smutsig....på riktigt...tvättar ni bara sporthojar eller kan ni ta en VFR med:nicka , snälla??
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kan ju inte garantera att man är ledig det datumet, men *om* jag kan, så kommer jag definitivt dit...livet är för kort för att inte ha lite roligt med...
Dessutom är den ju faktiskt smutsig....på riktigt...tvättar ni bara sporthojar eller kan ni ta en VFR med:nicka , snälla??

Hoj som hoj! ALLA är välkomna! :tummenupp
 

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag vägrar åka ner till Malmö för att få hojen tvättad av :tuttar
Men jag antar att ni som åker dit har sinnesnärvaro nog att ta med kamera!
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
går pengarna till nåt ändamål ..
eller är dom till er ..
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag tänkte göra ett försök till att hålla min kära bil vit denna sommaren, du kan komma hålla mig sällskap/tvätta tillsammans med mig? ;) :arsele

Kan jag lämna den ikväll och hämta den imorgon eftermiddag när jag skall till Götet!? :va
Eller du kanske tänkte att jag skulle tvätta den samtidigt som du tvättar bilen!? :confused:

du har inte klämt på tuttar på länge va? d enda som blir hårt på ett par naturliga tjejpattar är bröstvårtorna. har ännu inte stött på någon kille som haft problem med styva bröstvårtor.

Styva börtsvårtor är väl inget problem. Inte ens om det är på mig själv.

Bara tvätta? Vari ligger underhållningen då? Tror nog dom flesta grabbar helst tvättar sin egen hoj, men visst får man titta på lite :tuttar som leker med ens hoj så visst kan man "ställa upp". Men nu fanns det ju inga :tuttar på menyn och då faller enligt mig hela idén. :hihi

Man tycker ju inte att det borde vara så svårt att förstå sig på det manliga släktet, visa "whatever" så får du popcorn liksom :tummenupp

Jag skiter fullständigt i hur tjejerna är klädda. Ju mer kläder de har på sig desto mer får man över till fantasin att jobba och eventuellt skena iväg.
Jag behöver iofs bara få hojen tvättad. Är alldeles för lat för att göra det själv.

Blir det ett väldigt stort gensvar så kanske jag fixar fler brudar. Så tänk på vad ni missar alla bittra gubbar!!! :tummenupp

Madam Money :hihi

Konsultverksamhet!?

Har mottagit en del klagomål på den här tråden men enl min uppfattning bryter den inte mot några forumregler så den får ligga kvar.
Dessutom är tråden sjukt kul vilket gör det ännu enklare :)

Vad skulle klagomålen kunna vara egentligen!? Kan du inte posta dem här? Givetvis kan de vara anonyma.

går pengarna till nåt ändamål ..
eller är dom till er ..

Ändamålet är, om jag inte missuppfattat det, att få pengar att bränna.
 

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Att det ens gick att tolka inlägget på det viset!? :D

På sh tolkas allt....;)

Ni får ju bestäma en plats....en bra plats så det kan bli bra bilder. Och så ni kan skicka inbjudan till mc-klubbar. Finns en hel del glidare med i stan. Ka-tjing :tummenupp
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
oj oj, tänk om skatteverket får nys om tråden :p
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Jag tycker att ni ska fan begära varuprov innan ni skriver upp er. Tänk om det visar sig att det är NI som ska ha betalt ?? För 150 spänn köper man inte många terapi timmar och definitivt ingen ögonoperation....frågan är om man ens kan köpa sig en liten säck med sömnmedel för att hantera mardrömmar.


Varuprov säger jag bara, VARUPROV!
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag tycker att ni ska fan begära varuprov innan ni skriver upp er. Tänk om det visar sig att det är NI som ska ha betalt ?? För 150 spänn köper man inte många terapi timmar och definitivt ingen ögonoperation....frågan är om man ens kan köpa sig en liten säck med sömnmedel för att hantera mardrömmar.


Varuprov säger jag bara, VARUPROV!

Stor i orden liten på jorden, du är ett praktexempel. ;)
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Forfarande inga varuprov ser jag...börjar ana oråd...
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hm inte med dom tjejejerna dom e ju skit fula:brinnerup

Nu hoppas jag bara att inga kommer så kan ni tvätta min hoj hela dagen:banana :banana

vill du ha spank busfrö!! jag vet att du oxå vill visa upp dig, eftersom coffe nu gillar barnkroppar kan du ju tvätta hans hoj. :tummenupp

vet att du kommer komma så skriv upp dig på listan, aldrig du missar hud. :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top