Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Håller med :confused:

Annons = Lättklädda tjejer tvättar din hoj för 150:-:tummenupp
Målgrupp = antagligen män :va
Tid = Vår :yoparty
Plats = Malmö ?
Tid sen annons 2 dagar
Antal anmälda = 5

Kan bara tyda på

Det finns inga män i Malmö

eller

Det finns inga hojar i Malmö

Troligen det första eftersom om jag bodde i Malmö och inte hade någon hoj men en nytvättad trehjuling så hade jag åkt dit och tvättat den i alla fall.:D

Eller också är det så enkelt att 1) 99% tvättar helst sin hoj själv och/eller 2) tjejer (iaf inte money och hennes polare) tillför inte något mervärde i sammanhanget.

En dålig affärside helt enkelt :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Verkar som många här överväger o gå i kloster.... :3freak

Blir det inställt på grund av dålig efterfrågan då jä-lar... :huvet

inställt blir det inte......tror nog att det kommer komma mer folk än vad som är anmälda. dom flesta vågar ju inte skriva upp sig men dyker alltid upp. ungefär som på gazzen. :tummenupp

1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5. Bensen
6. EC
7. D-Dawg
8.
9.

bex, du behöver inte skriva upp dig på flera ställen. :)

Eller också är det så enkelt att 1) 99% tvättar helst sin hoj själv och/eller 2) tjejer (iaf inte money och hennes polare) tillför inte något mervärde i sammanhanget.

En dålig affärside helt enkelt :)

vi får se hur dålig den är på dagen D. :tummenupp
 
Last edited:

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
inställt blir det inte......tror nog att det kommer komma mer folk än vad som är anmälda. dom flesta vågar ju inte skriva upp sig men dyker alltid upp. ungefär som på gazzen. :tummenupp

1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5. Bensen
6. EC
7. D-Dawg
8. sideline
9.

bex, du behöver inte skriva upp dig på flera ställen. :)


vi får se hur dålig den är på dagen D. :tummenupp

Kan iofs bara tala för mig själv men jag vet inte om jag är i Malmö den helgen. Det är trots allt en långhelg. Är jag i Malmö är det stor risk att jag dyker upp. För att glädja er pigor skriver jag upp mig på listan. Lillcykeln är nog i stort behov av tvätt. Vill ni kan ni få tvätta den idag eller imorgon också!? Givetvis är klädseln fullt valfri.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kan iofs bara tala för mig själv men jag vet inte om jag är i Malmö den helgen. Det är trots allt en långhelg. Är jag i Malmö är det stor risk att jag dyker upp. För att glädja er pigor skriver jag upp mig på listan. Lillcykeln är nog i stort behov av tvätt. Vill ni kan ni få tvätta den idag eller imorgon också!? Givetvis är klädseln fullt valfri.



ta bort qouten så du får med listan. :tummenupp

edit: äh fixar sjlv....

1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5. Bensen
6. EC
7. D-Dawg
8. sideline
9.
10.
11.
12.
13.
14.
osv
 

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Kälvesta
Hoj
Spräckt ram :(
För långt borta, men om det finns några jäntor i Sthlm som vill tvätta lättklätt så... haha, sicken gubbe man blivit.
 

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Ort
Västervik
Hoj
Blade -98
jag ska bara tvätta era hojjar, inte posera...använd fantasin. :tuttar

Bara tvätta? Vari ligger underhållningen då? Tror nog dom flesta grabbar helst tvättar sin egen hoj, men visst får man titta på lite :tuttar som leker med ens hoj så visst kan man "ställa upp". Men nu fanns det ju inga :tuttar på menyn och då faller enligt mig hela idén. :hihi

Man tycker ju inte att det borde vara så svårt att förstå sig på det manliga släktet, visa "whatever" så får du popcorn liksom :tummenupp
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bara tvätta? Vari ligger underhållningen då? Tror nog dom flesta grabbar helst tvättar sin egen hoj, men visst får man titta på lite :tuttar som leker med ens hoj så visst kan man "ställa upp". Men nu fanns det ju inga :tuttar på menyn och då faller enligt mig hela idén. :hihi

Man tycker ju inte att det borde vara så svårt att förstå sig på det manliga släktet, visa "whatever" så får du popcorn liksom :tummenupp

Så våra :tuttar försvinner från kroppen, för att vi inte ska "använda" de? :va
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Eller också är det så enkelt att 1) 99% tvättar helst sin hoj själv och/eller 2) tjejer (iaf inte money och hennes polare) tillför inte något mervärde i sammanhanget.

En dålig affärside helt enkelt :)

En dålig affärside kan det väl i alla fall inte vara. Ändå kan dina mycket pessimistiska förklaringar stämma men då är det snarare resultat av en tredje anledning

Det finns väldigt få manliga hojägare med humor i Malmö :huvet :D
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04

För er grabbar som är avundsjuka på idéerikedom och genomförande, så har jag en idé som ni kan få. Idéeutveckling och genomförande får ni själv fixa: En fotokalender med "Nakna boys på nakna hojs". Det är bara fantasin som begränsar er!

Jag ställer lätt upp! :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nää...de blir hårda att knåda:tummenupp :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

du har inte klämt på tuttar på länge va? d enda som blir hårt på ett par naturliga tjejpattar är bröstvårtorna. har ännu inte stött på någon kille som haft problem med styva bröstvårtor.
 

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Ort
Västervik
Hoj
Blade -98
nä, d e faktiskt inte riktigt samma sak som när er snorre försvinner vid kyla. ;)

Meeh... Den försvinner ju inte alls de, den intar bara försvarsställning vid yttre hot såsom kyla och liknande. Vet ni tjejer inte om att "snorren" har sitt eget lilla liv och kan därför ej lastas för allt vi killar gör och tvärtom. :hihi
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Vad kostar det att få hojen hemkörd efteråt? Det måste ju vara öl till det hela.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top