Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

Derdelis

Ride it like you stole it!
Gick med
1 Dec 2007
Hoj
Duke 690 -08
Jag har 2 frågor. 1 Är det samma pris för guldvingar? (Svärfar var inte svårflirtad :D) och 2 Tvättar ni bilar också? :D

P.S Kan ni posta en uppdaterad lista så att man vet var man ska skriva in sig?

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Är det här homoforum eller? Sånt grymt förslag och så få intresserade ;) Jag hade gärna velat ha det i min stad. Jag hade kommit dit med mina dejter för imponera på de och göra de svartsjuka :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har 2 frågor. 1 Är det samma pris för guldvingar? (Svärfar var inte svårflirtad :D) och 2 Tvättar ni bilar också? :D

P.S Kan ni posta en uppdaterad lista så att man vet var man ska skriva in sig?

bikini lista:

1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5.
6.
7.

fråga 1, guldvingAR eller guldvinge? om d e en är det samma pris, fler då blir det dyrare. fråga 2, nej inga bilar. :tummenupp

Hmmm... Hur ska man göra? Maken kommer ju att tro att jag skaffat en älskare, eftersom någon annan tvättat den. :hihi

ta ett foto, så kommer han förstå direkt varför du lät nån annan tvätta. :tummenupp

Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
det är en jävligt rolig grej, o ja kommer ha svårt att hålla mig för flabb när det väl sker. pengarna är bara en symbolisk summa. :tummenupp

det är roligt att hitta på galna saker, händer allt för sällan när folk blir lite äldre. jag känner mig fortfarande som en skitunge och jag vill ha roligt! :D

Money, Swish, Pinkpassion och Vilse:

Om ni tar 150:-/hoj och att utslaget blir 200 hojtvättar (optimistisk uträkning) också delar ni det på fyra, samt skattar det på 12%, arbetsgivar avg. etc.(troligtvis inte dessa avg.) så kan ni själva räkna ut vad förtjänsten blir i slutändan...

Eftersom det nu är en symbolisk summa och ni gör det för att det är kul, så varför skänker ni inte pengarna till en fond? tex. för nära anhöriga till omkomna i mc-olyckor etc. Så slipper ni att åka dit (hade dock varit roligt att se fångarnas miner när de fått reda på varför :rofl :hihi :rofl ) och för att det säkert sitter någon "skattekärring" här, med tanke på alla dessa pissimistiska (det är rättstavat) inlägg från alla håll och kanter!!

All lycka till!! :tummenupp Har jag möjlighet kommer jag ner och supportar er!

För er grabbar som är avundsjuka på idéerikedom och genomförande, så har jag en idé som ni kan få. Idéeutveckling och genomförande får ni själv fixa: En fotokalender med "Nakna boys på nakna hojs". Det är bara fantasin som begränsar er!

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Kawa:

Fast man måste inte ha företag, eller liknande för en sådan här grej...

Deklarerar man det som hobbyverksamhet så skall allt vara löst. Har förr mig det är upp till 30 000 man får ha in per år utan att man måste ha företag...
Då kan man dessutom dra av utgifterna, dvs shampo, svampar, hyra för platsen/vatten, bensinen för att köra fram och tillbaka osv...
Så de som ropar om f-skattesedel kan knipa käft ;)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Kawa:

Fast man måste inte ha företag, eller liknande för en sådan här grej...

Deklarerar man det som hobbyverksamhet så skall allt vara löst. Har förr mig det är upp till 30 000 man får ha in per år utan att man måste ha företag...
Då kan man dessutom dra av utgifterna, dvs shampo, svampar, hyra för platsen/vatten, bensinen för att köra fram och tillbaka osv...
Så de som ropar om f-skattesedel kan knipa käft ;)

Nja om jag minns rätt så är det att du inte behöver betala moms på det som är under 30000:- men du ska alltid betala egenavgift på vinsten :) :hihi men tveksamt att det blir någon vinst att snacka om efter att allt är betalt och ni 4 har delat på det som blir över.

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Nja om jag minns rätt så är det att du inte behöver betala moms på det som är under 30000:- men du ska alltid betala egenavgift på vinsten :) :hihi men tveksamt att det blir någon vinst att snacka om efter att allt är betalt och ni 4 har delat på det som blir över.

Jo, självfallet så skattas vinsten!
Men skriver man bara in det i deklarationen så tror jag det "fixar sig själv"? (dvs, antingen får man restskatt, eller så får man tillbaka lite mindre pengar). Men som sagt, efter att vi delat på pengarna, dragit av allt som kan dras av osv så är där ingen vinst att snacka om :p

liv05

Give a damn.
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Fy fan vad schysst detta var då!

Prelboka in mig, lär komma men lång tid dit! Var i malmö? (orkar inte läsa hela tråden)

:tummenupp

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Vad mer hade du väntat dig? ;)

Ja, lite vax skulle nog inte tanken på så hemskt dåligt av. Vad trodde du att jag tänkte mig!? En fika eller!?

... har inte riktigt kommit underfund med vem du är, sorry. du presentera inte dig. :)

Nej, det är ju för att jag är så hemskt blyg av mig. Vi körde i samma grupp på förmiddagen men jag håll mig ganska passiv på sidlinjen. Vilse kan intyga om att jag är blyg.

Bensen

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2008
Hoj
Thunderace 1000R -00
1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5. Bensen
6.
7.

Går pengarna till välgörenhet el egen kassa? :)
Oavsett så e det ju en kul grej! I´ll be there

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
inte för att låta snål men ja står inte o fläker ut mig för att rädda barnen......typ. tycker var och en får bestämma sjlv vad dom vill göra med sin del av stålarna. :tummenupp

beror ju lite på hur står respons vi får, och hur många som verkligen dyker upp. ;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln