Jag har 2 frågor. 1 Är det samma pris för guldvingar? (Svärfar var inte svårflirtad ) och 2 Tvättar ni bilar också?
P.S Kan ni posta en uppdaterad lista så att man vet var man ska skriva in sig?
Hmmm... Hur ska man göra? Maken kommer ju att tro att jag skaffat en älskare, eftersom någon annan tvättat den.
det kommer ske i malmö, exakt var e inte bestämt än. håller på att fixa.
det är en jävligt rolig grej, o ja kommer ha svårt att hålla mig för flabb när det väl sker. pengarna är bara en symbolisk summa.
det är roligt att hitta på galna saker, händer allt för sällan när folk blir lite äldre. jag känner mig fortfarande som en skitunge och jag vill ha roligt!
bikini lista:
1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5.
6.
7.
"It takes one, to know one!" men vette f*n om du är kvinna!?!Affärskvinna ser jag..
Kawa:
Fast man måste inte ha företag, eller liknande för en sådan här grej...
Deklarerar man det som hobbyverksamhet så skall allt vara löst. Har förr mig det är upp till 30 000 man får ha in per år utan att man måste ha företag...
Då kan man dessutom dra av utgifterna, dvs shampo, svampar, hyra för platsen/vatten, bensinen för att köra fram och tillbaka osv...
Så de som ropar om f-skattesedel kan knipa käft
Nja om jag minns rätt så är det att du inte behöver betala moms på det som är under 30000:- men du ska alltid betala egenavgift på vinsten men tveksamt att det blir någon vinst att snacka om efter att allt är betalt och ni 4 har delat på det som blir över.
finns massa bilder i killtråden på både mig o swish. varsegod att börja leta.
En fotokalender med "Nakna boys på nakna hojs". Det är bara fantasin som begränsar er!
Vad mer hade du väntat dig?
... har inte riktigt kommit underfund med vem du är, sorry. du presentera inte dig.
Lysande idé, jag kan posera som julgris i december
Är ett svin redan nu, men jag tycker julgris passar bäst i decemberBehöver du så många månader för att göda upp dig ordentligt?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|