Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
det är en jävligt rolig grej, o ja kommer ha svårt att hålla mig för flabb när det väl sker. pengarna är bara en symbolisk summa. :tummenupp

det är roligt att hitta på galna saker, händer allt för sällan när folk blir lite äldre. jag känner mig fortfarande som en skitunge och jag vill ha roligt! :D

Okej, jag tycker de känns mest förnedrande men... Jag är väl kanske en gammal gubbe (23år), fast jag ska väl inte säga något, jag har varit naken i jobbets TV-reklam! :hihi
http://www.youtube.com/watch?v=8fuT1Njf3eM
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
som sagt en ball grej, ta med tanterna om dom e rädda att deras män ska bli uppraggade. inte för att vi har någon plan på att ragga på er överhuvudtaget. bara för att det visas hud tror alla killar automatiskt att man vill :ligga/:borra/ragga/whateva. märks ju på alla torrbollar som håller på att explodera i den första tråden som johanna starta. my god.....:död



va trevligt för dig då, men i denna tråden tvättar VI hojar. så vill du inte ha hojen tvättad av oss så är inte ditt inlägg intressant. :tummenupp

Fast nu har vi slagit fast att i denna tråd driver man med despos och inte alls ägnar sig åt tvättandets ädla konst :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Okej, jag tycker de känns mest förnedrande men... Jag är väl kanske en gammal gubbe (23år), fast jag ska väl inte säga något, jag har varit naken i jobbets TV-reklam! :hihi

varför skulle det vara förnedrande? jag går i bikini på stranden. :va vi kommer ju inte stå nakna.....betala gör folk för att vi tvättar deras hojar, hade det inte varit förnedrande om vi haft jumpsuits på oss??
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Borde inte detta ligga i annonsforumet? Om man vill strippa och tjäna pengar så är nog inte hojtvätt i bikini det bästa. Har ni F-skattsedel?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fast nu har vi slagit fast att i denna tråd driver man med despos och inte alls ägnar sig åt tvättandets ädla konst :D

*gäsp* inte fått nåt stort där bak på länge?
 

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
varför skulle det vara förnedrande? jag går i bikini på stranden. :va vi kommer ju inte stå nakna.....betala gör folk för att vi tvättar deras hojar, hade det inte varit förnedrande om vi haft jumpsuits på oss??
På stranden är det lika för alla, tror knappast "gubbarna" eller männen kommer ha lust o ta av sig. Men men, jag menar bara hur jag hade sett på de, alla har inte samma sätt att se på saker och ting! Men ta lite mer betallt så tycker jag de känns bättre!
Jag skulle inte tvätta en annans hoj för under 500... (om man ska göra det ordentligt)
 

streetspank

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Ort
göteborg
Hoj
så jävla röd va
Hojar ska inte tvättas (med vatten och tvättmedel)!
Det fuckar upp elsystemet bla.
Hojar ska torkas och putsas rena ^^
Lycka till!

puss
 

Heij

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
BMW F 800GS
Varför kunde ni inte ta detta i sambande med Vilse turen, blir ju så många mil att köra så risken är att den blir skitig innan man kommer hem igen :gnissla
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Sjukt cool, löddriga tjejer i bikini :banana

Har just nu en hoj med trasig packbox, olja o skit över höger skiva.. Vågar inte köra nå längre sträcka, bokat tid 29e..

Kan inte med ord beskriva den besvikelse jag känner i detta ögonblick.. Nedrans skit, o jag som är så jädra gubbsjuk.. Finns fan ingen rättvisa :huvet

Hoppas ni andra får en (snyft) trevlig dag :gråta
 

guffy

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2008
Ort
Malmö
Hoj
Triumph Sprint RS 955i -00
Inte illa pinkat, verkar dra nästan lika stor uppmärksamhet som Vilse-turen :)

Bra topic, Money!
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

Ja men förlåt då.

eller hur, men det är ett välkänt fenomen på SH. alla killar e så jävla kaxiga bakom sina skärmar men vågar inte säga ett jävla piss när det väl kommer till kritan.

ha lite humor och skratta lite då o då, då lever man iaf längre!

snacka med ditt folk Bebe o ta med dom. :tummenupp

Ja, jag är iaf blyg. Det borde du veta vid det här läget. :rodnar

Hoppas ni tycker det är kul själva, 150 kr för detta känns annars kraftigt underbetalt...

Ge dem nu inga dumma idéer om att höja priset eller något sådant skit.

som sagt en ball grej, ta med tanterna om dom e rädda att deras män ska bli uppraggade. inte för att vi har någon plan på att ragga på er överhuvudtaget. bara för att det visas hud tror alla killar automatiskt att man vill :ligga/:borra/ragga/whateva. märks ju på alla torrbollar som håller på att explodera i den första tråden som johanna starta. my god.....:död

Så, ni ska bara tvätta hojarna!? Blir det inget mer senare!?

Hojar ska inte tvättas (med vatten och tvättmedel)!
Det fuckar upp elsystemet bla.
Hojar ska torkas och putsas rena ^^
Lycka till!

puss

Har hojen väl blivit skitig är det bara till att sälja den och köpa en ny.
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sjukt cool, löddriga tjejer i bikini :banana

Har just nu en hoj med trasig packbox, olja o skit över höger skiva.. Vågar inte köra nå längre sträcka, bokat tid 29e..

Kan inte med ord beskriva den besvikelse jag känner i detta ögonblick.. Nedrans skit, o jag som är så jädra gubbsjuk.. Finns fan ingen rättvisa :huvet

Hoppas ni andra får en (snyft) trevlig dag :gråta

29e vad? Detta sker ju inte förräns om en månad. :tummenupp

Ja, jag är iaf blyg. Det borde du veta vid det här läget. :rodnar

har inte riktigt kommit underfund med vem du är, sorry. du presentera inte dig. :)
 
Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag har en make som tvättar min hoj. Dock ej i bikini och högklackat. :rolleyes:
Vad kostar det för att bara komma och titta...?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har en make som tvättar min hoj. Dock ej i bikini och högklackat. :rolleyes:
Vad kostar det för att bara komma och titta...?

om du nu bara ska komma o titta o vill betala för det kan vi lika bra tvätta din hoj.......:tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top