Q_Ball_Racing
Gasar hellre än bra
hoppas någon kommer ha med kamera så vi får se lite tvätta mc (bikini) bilder här sen i en tråd.
så du ska inte tvätta din hoj mer denna säsongen?
Om han slog upp det så kanske han till och med lärde sig att stava till det.
Sorry, ser det bara från "dem dära grabbarnas" perspektiv .. Finns en anledning till varför ärlighet inte alltid lönar sig
Ja, inte är det alltid lätt att stava rätt.
Nae och jag hade inte nämnt det om det hade varit så att han var trevlig, stavar inte alltid så klockrent själv.
Stavar du fel ibland!? Det har jag inte märkt. Fast, jag har iofs inte läst alla dina inlägg eller för den delen ens brytt mig om hur du stavat. Många stavar väldigt konstigt när de skriver på nätet. Men i detta fallet var det väl befogat att anmärka tycker jag.
hoppas någon kommer ha med kamera så vi får se lite tvätta mc (bikini) bilder här sen i en tråd.
Hade jag inte haft ungarna den helgen så hade mina kameror troligen jobbat lite då. Men se, barnförbjudna aktiviteter är inge att ha ungarna me på.
pappa han ville åka och tvätta sin hoj, mamma bara flinade =) men han ska ringa sina kompisar först och han ville veta plats med haha. då skriver han upp sig=)
Då lär de iaf löddra rätt så bra...Vad är det frågan om!? ...med Yes diskmedel ....
Då lär de iaf löddra rätt så bra...
Jag kan inte begriiiipa varför de andra killarna helt plötsligt e så hiskeligt svårflörtade... Ena stunden kagia som fan men när de blir allvar, då fegas de...
attans då att man bor i fel del av landet .. att inte töserna här uppe kan komma på en sån där ide
eller hur!
snacka med ditt folk Bebe o ta med dom.
Hoppas ni tycker det är kul själva, 150 kr för detta känns annars kraftigt underbetalt...
Ja om jag nu kan räknas in i ROH så är "vi" sällan nödbedda när de kommer till stojerier... Vissa av de andra har ju respektive.... o hur dessa regeringar ställer sig till hushållsnära tjänster på bortaplan, kan jag ej avgöra...
Jag tvättar gärna mina hojar själv. En helkväll med bärs, Buddha Bar musik...3 Duccar som är superrena men som ändå ska tvättas.. En 25 liters dunk Shell Bike cleaner, full korg med WD40...sämskinn...vax...Va fan, kan det bli bättre ???
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|