Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det får du fråga töserna om, du kan inte sno deras affärsidé!! Men antar att jag ska ha av dig 150:- x 4, så att de kan få pengarna för att du gör jobbet och de ändå får betalt för idén. Försök inte!
Jag uppmanar entreprenörskap och är säljare, så mig lurar du inte vännen
Damn, det var ju en så bra idé...
Bushido använder man till att smörja kedjan med
(flt Bushido, känner inte dig men det var öppet mål )
Smörja kedjan?? Mer exakt vad antyder du nu??
Jag tog inte illa upp, men det känns som att jag nog missat något här...
Kawa Bitch, om du tror att Bushido kan sno tjejernas affärsidé genom att ikläda sig badbyxor och erbjuda samma tjänster så tror jag inte du riktigt förstått affärsidén
Jag skulle snarare påstå att tjejer som tvättar fordon i bikini är en gammal och väl beprövad affärsidé till skillnad från Bushido's nya affärsidé som nog inte är en bra sådan. Nu orkar jag inte skriva affärsidé en enda gång till.
Appapp, jag har inte försökt sno någons affärsidé! Det enda jag försökte antyda var att om nu kawatösen nödvändigtvis skulle vilja få sin hoj tvättad kanske hon skulle vara mer intresserad av att få det gjort av en grabb i badkläder än av dito klädda personer av samma kön som hon själv... Men i och för sig har jag ingen aning om åt vilket håll sagda flicka lutar så helt genomtäntk var det kanske inte, men nu var det ju mer hypotetiskt tänkt än en faktisk plan på att genomföra det så...
Last edited: