Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Skulle aldrig i mitt liv låta någon av dessa tvätta min hoj! Det gör jag bäst själv.
Och har en känsla av att ingen kommer få sin hoj tvättad..
 

ljung_

Invalidos-MC
Gick med
1 Jul 2009
Ort
Norrköping, Åby
Hoj
1993, Honda CBR600F
Vad många som verkar klaga, det är ju inte så att dem måste komma. Jag tycker detta verkar vara en rolig idé och hade lätt kommit om det var här i trakterna :)
 

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Ort
Malmö
Hoj
2010 BMW F800r
Vad många som verkar klaga, det är ju inte så att dem måste komma. Jag tycker detta verkar vara en rolig idé och hade lätt kommit om det var här i trakterna :)

Nej alltså jag tycker det är förfärligt och kvinnoförnedrande och små flicksnärtor i bikini är inget som intresserar mig och dessutom är jag allergisk mot skum och jag kan då rakt inte se poängen med detta och....


(psst... Nu fick min sambo telefon och vände ryggen till... KÖR SÅ DET RYKER, CHEYER!!!! KUL INITIATIV! :tummenupp JAG KOMMER OM JAG LYCKAS SMUGGLA NER RESTEN AV COCILLANAN I VARANENS EFTERMIDDAGSTHE! NI SOM GNÄLLER, HA LITE HUMOR FÖR FAN! :banana Helvete nu kommer hon igen...)

...dessutom är då åtminstone JAG fullt kapabel att tvätta min EMMSEE sjelv!
:whip:whip:whip:whip:whip:whip:whip:whip
 

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02

Nej alltså jag tycker det är förfärligt och kvinnoförnedrande och små flicksnärtor i bikini är inget som intresserar mig och dessutom är jag allergisk mot skum och jag kan då rakt inte se poängen med detta och....


:rofl:rofl:rofl
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*

Nej alltså jag tycker det är förfärligt och kvinnoförnedrande och små flicksnärtor i bikini är inget som intresserar mig och dessutom är jag allergisk mot skum och jag kan då rakt inte se poängen med detta och....


(psst... Nu fick min sambo telefon och vände ryggen till... KÖR SÅ DET RYKER, CHEYER!!!! KUL INITIATIV! :tummenupp JAG KOMMER OM JAG LYCKAS SMUGGLA NER RESTEN AV COCILLANAN I VARANENS EFTERMIDDAGSTHE! NI SOM GNÄLLER, HA LITE HUMOR FÖR FAN! :banana Helvete nu kommer hon igen...)

...dessutom är då åtminstone JAG fullt kapabel att tvätta min EMMSEE sjelv!
:whip:whip:whip:whip:whip:whip:whip:whip

hahahah. Det där gjorde min morgon :rofl:rofl
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Eftersom det var total brist på intresse så ställde jag in det. Va ca 10 personer som va uppskriva. Plus att vi blev bara 2 tjejer vilket inte hade varit så roligt. Ska försöka hitta fler tjejer som vill vara med på skojigheterna och annonsera lite mer än bara på SH för här finns bara massa tråkmånsar. Eller så får ni tokholmare helt enkelt komma ner till oss i skåne. :tummenupp
 

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
Blev ju tyvär intsällt för det bristande intresset, plus att en av tjejerna hoppade av..
Tråkigt men kanske kommer där en till innan sommaren är slut med förhoppningsvis ökat intresse!! :D
 

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Eftersom det var total brist på intresse så ställde jag in det. Va ca 10 personer som va uppskriva. Plus att vi blev bara 2 tjejer vilket inte hade varit så roligt. Ska försöka hitta fler tjejer som vill vara med på skojigheterna och annonsera lite mer än bara på SH för här finns bara massa tråkmånsar. Eller så får ni tokholmare helt enkelt komma ner till oss i skåne. :tummenupp

Annars får ju ni trevliga tjejer anordna något mer centralt typ Karlstad eller Örebro och göra lite reklam för tjejer och för killar En killtvätt och en tjejtvätt?
Kanske en mc träff?:fyllisar
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Annars får ju ni trevliga tjejer anordna något mer centralt typ Karlstad eller Örebro och göra lite reklam för tjejer och för killar En killtvätt och en tjejtvätt?
Kanske en mc träff?:fyllisar

Smart där!
Kör det på en bandag eller sista SM med så skall det nog dyka upp mer än 10!
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Kom till Knudan i helgen då. Finns säkert några både race åkare och åskådare som kan tänka sig att få hojen tvättad. Vurpar jag får ni tvätta min så den är ren till nästa kval/race :)
 

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Kan nog tänka mig knudan till helgen, men en stooor SH fest vore väl nåt?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kom till Knudan i helgen då. Finns säkert några både race åkare och åskådare som kan tänka sig att få hojen tvättad. Vurpar jag får ni tvätta min så den är ren till nästa kval/race :)

Ska flagga på knutsorp både fredag och lördag. Blir lite svårt att få in en tvätt där emellan. :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top