Vad många som verkar klaga, det är ju inte så att dem måste komma. Jag tycker detta verkar vara en rolig idé och hade lätt kommit om det var här i trakterna
Nej alltså jag tycker det är förfärligt och kvinnoförnedrande och små flicksnärtor i bikini är inget som intresserar mig och dessutom är jag allergisk mot skum och jag kan då rakt inte se poängen med detta och....
Nej alltså jag tycker det är förfärligt och kvinnoförnedrande och små flicksnärtor i bikini är inget som intresserar mig och dessutom är jag allergisk mot skum och jag kan då rakt inte se poängen med detta och....
(psst... Nu fick min sambo telefon och vände ryggen till... KÖR SÅ DET RYKER, CHEYER!!!! KUL INITIATIV! JAG KOMMER OM JAG LYCKAS SMUGGLA NER RESTEN AV COCILLANAN I VARANENS EFTERMIDDAGSTHE! NI SOM GNÄLLER, HA LITE HUMOR FÖR FAN! Helvete nu kommer hon igen...)
...dessutom är då åtminstone JAG fullt kapabel att tvätta min EMMSEE sjelv!
Det blev ju en lång tråd av det iaf.
Eftersom det var total brist på intresse så ställde jag in det. Va ca 10 personer som va uppskriva. Plus att vi blev bara 2 tjejer vilket inte hade varit så roligt. Ska försöka hitta fler tjejer som vill vara med på skojigheterna och annonsera lite mer än bara på SH för här finns bara massa tråkmånsar. Eller så får ni tokholmare helt enkelt komma ner till oss i skåne.
Annars får ju ni trevliga tjejer anordna något mer centralt typ Karlstad eller Örebro och göra lite reklam för tjejer och för killar En killtvätt och en tjejtvätt?
Kanske en mc träff?
Kom till Knudan i helgen då. Finns säkert några både race åkare och åskådare som kan tänka sig att få hojen tvättad. Vurpar jag får ni tvätta min så den är ren till nästa kval/race
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|