Invalido
Guest
ja vi snackar mest här i hbg
vet inte om det skulle underlätta, men har ni försökt att föra en telefon kontakt.
då anordna något på SH forum verkar vara svårt, även vid samåkningstrådarna så uplver man samma bekymmer.
det bästa vore vell om alla hade ett headset till datorn, så skulle ni kunna smälla upp en skype server, eller Ventrilo.
då ni kan prata i veckor utan att det skulle kosta er något?
och att ni alla kan prata med varandra samtdigt..
lite lättare att bestämma något då?
bara en tanke jag hade.
mvh
Ska flagga på knutsorp både fredag och lördag. Blir lite svårt att få in en tvätt där emellan.
mja, vill ju inte att folk ska åka av! beror lite på vädret oxå.
Eftersom det var total brist på intresse så ställde jag in det. Va ca 10 personer som va uppskriva. Plus att vi blev bara 2 tjejer vilket inte hade varit så roligt. Ska försöka hitta fler tjejer som vill vara med på skojigheterna och annonsera lite mer än bara på SH för här finns bara massa tråkmånsar. Eller så får ni tokholmare helt enkelt komma ner till oss i skåne.
va inte så kaxig, har du inga bilder har det aldrig hänt.
aappp aappp app...den går jag inte på!klart jag inte avslöja the good stuff...man får heltenkelt komma upp till gbg för o se det live
Hade det varit GUYS istället för GAYS så hade jag ställt upp och tvättat en snygg tjejs hoj! Känn er manade! Har lång karriär inom bilvård!
Tror vi har en affärsidé där. U get the guys and I get the gurls. Vi splittar 80/20 va?
Jag läste igenom alla 20 sidor för att upptäcka att det inte blev av.
kåtbock....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |