Gissa RR Föraren!!!

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Bara på det nu, Jonas:) Du förgyller tillvaron för många människor med denna lilla anekdot och kommer att få oerhört lätt att ragga sponsorer efter detta. Bara att marknadsföra Din blogg, NMS och Gällivare för allt vad tygen håller. Du kanske till och med kan leja hjälp så Du slipper att skära Dig på spisen nästa gång (livsfarlig apparat, det där)...:)

Snyggt jobb med hojen btw:tummenupp

Det börjar balla ur rätt bra nu ska ni veta. BBC, CNN. Ja, ni fattar. Vad fan har jag syltat ihop nu :confused:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Ja, det tog en jävla skruv det där. TV4 ringde och ville ha med mig i rutan också. Men så känd har jag inte lust att bli. Jag vill dock dementera att jag var ilsken. Personalen var trevlig och jag lika så tillbaka. Jag fick även med mig 2 plåster som jag tackade för när jag gick. Polisen har även sagt åt tv4 att det var ett rådigt ingripande och att dom hade svårt att se att det skulle bli något utav den utredningen.

Anledningen till att det blev som det blev var att vårdcentralen var stängd och då bad sjukvårdsupplysningen mig att gå till akuten för att fråga om det behövde sys. Och eftersom jag tagit ledigt för att renovera köket hade jag inte lust att sitta där hela dagen. När jag satt där och väntade kom det in en gubbe som lät som han var döende och då tänkte jag att jag kommer aldrig här ifrån så då gjorde jag 2 blåknutar själv och gick hem.

/GP (nu extra superstar)
Ja, ingen som har träffat dig skulle nog tro att du va ilsken, det är bara sånt pressen hittar på för att sälja lösnummer :huvet Snällt att du fick plåster med dig iaf :hihi

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Håller med fan sitta där i flera timmar bara för ett "litet" sår istället för att arbeta hemma och dricka öl.

Bröt armen för ett par år sedan och fick vänta på ett jävla bord mitt i ett rum med fönster, Tur att jag fick morfin på Vårdcentralen först så jag kunde natta mig till rätta där inne :).

Det roliga var när de tog ut mig till "vakna" rummet så frågade farsan hur det var med mig å då lyfte jag fingret :FU. Har INGEN minneslucka för den händelsen :). Och doktorn/sjuksköterska/vem det nu var som drog ut mig sa att det är nog inget fel på den här pöjken :yoparty

Tråkigt att det var på vägen till matsalen i skolan och jag hade inte ätit frukost :(. Kom ut ur sjukhuset vid 11 på kvällen, Höll på att smita före de men de gick inte så bra när man var drogad märkte jag :rullandeu

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
Helt rätt att göra det själv. Jag fick vänta 6 timmar på en stelkrampspruta och bandage när jag gick omkull förra året...

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
satt och läste på existenz.se som länkat till AB ang. detta. tänkte fan va hårdrock att sy igen sig själv, måste vara någon från sporthoj :D

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Haha! Dagens bästa! :D

Jag har en mindre tumör som du kanske kan hjälpa mej med?

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Helt underbart och helt rätt :tummenupp Tyvärr är det nog det enda sättet att få vettig hjälp på akuten också... Vet inte hur många gånger jag gått därifrån utan hjälp men duktigt förbannad!

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Yamaha FZ1
He he, gott o höra! Nöden har ingen lag! Du skulle ju tackat ja till tv4, dom hade säkert betalat dig bra :tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!