helt rätt att göra det själv. Jag fick vänta 6 timmar på en stelkrampspruta och bandage när jag gick omkull förra året...
sex timmar eller?
helt rätt att göra det själv. Jag fick vänta 6 timmar på en stelkrampspruta och bandage när jag gick omkull förra året...
Ja, det tog en jävla skruv det där. TV4 ringde och ville ha med mig i rutan också. Men så känd har jag inte lust att bli. Jag vill dock dementera att jag var ilsken. Personalen var trevlig och jag lika så tillbaka. Jag fick även med mig 2 plåster som jag tackade för när jag gick. Polisen har även sagt åt tv4 att det var ett rådigt ingripande och att dom hade svårt att se att det skulle bli något utav den utredningen.
Anledningen till att det blev som det blev var att vårdcentralen var stängd och då bad sjukvårdsupplysningen mig att gå till akuten för att fråga om det behövde sys. Och eftersom jag tagit ledigt för att renovera köket hade jag inte lust att sitta där hela dagen. När jag satt där och väntade kom det in en gubbe som lät som han var döende och då tänkte jag att jag kommer aldrig här ifrån så då gjorde jag 2 blåknutar själv och gick hem.
/GP (nu extra superstar)
Jag lägger upp länk om ingen annan har gjort det
http://sverigesradio.se/sida/artike...tikel=4209283&play=2764412&playtype=Ljudklipp
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|