Tipset jag har fått är att nöta skalor åtta timmar om dagen. Jag är därmot för lat för att göra detettan skrev:Släng gärna fram tips på hur man kan bli bättre.
Tipset jag har fått är att nöta skalor åtta timmar om dagen. Jag är därmot för lat för att göra detettan skrev:Släng gärna fram tips på hur man kan bli bättre.
köp en valfri som låter jättehögt, en fuzzbox och en crybaby så har du allt som behövsDirtyLopez skrev:Jo, jag tänkte fråga apropå (stavning?) ny förstärkare, jag har en Park by Marshall g30r förstärkare nu....alttså på 30W...vad skulle kunna vara nästa steg om jag vill byta?
Skalor:ettan skrev:Joo
Nöta skalor är tråkigt. Kan bara två, lägg gärna upp några tabs på några
...
ettan skrev:Hooooj
Släng gärna fram tips på hur man kan bli bättre.
DirtyLopez skrev:Jo, jag tänkte fråga apropå (stavning?) ny förstärkare, jag har en Park by Marshall g30r förstärkare nu....alttså på 30W...vad skulle kunna vara nästa steg om jag vill byta?
Valen skrev:Är det ngn annan som kör virtuellt? Eller är det bara jag som insett styrkan med att köra med Amplitube & GuitarRig?
skit i skalorna och lägg upp bilder på gurorna nunewstead skrev:
crashtestdummy skrev:skit i skalorna och lägg upp bilder på gurorna nu
MostWanted skrev:Finns det gitarr program till datorn? typ komp å förstärkargrejjer.,,
Chris Ash skrev://text//
Stäng av förstärkaren, sätt på stereon och låtsas att det är du som spelarcrashtestdummy skrev:sitter här idag och försöker spela UnforgivenII men hur fasen får man till det sköna soundet, det låter ju som dom både plockar ackorden OCH har sliderör.. jag vill jag vill jag vill vara bra på gura.
Jonathan skrev:Aningen OT.
Men, vad lirar du i för band och hur länge har du hållt på ?
Stil ?
Verkar kunna dina saker iaf
MostWanted skrev:Finns det gitarr program till datorn? typ komp å förstärkargrejjer.,,
Chris Ash skrev:Haha, nja jag är högst medelmåttig som gitarrist, och någon musikteoretiker är jag då rakt inte.
Har väl spelat i snart 15 år, började på kommunala musikskolan i 4:an men hoppade av efter en termin, sen dess är jag självlärd.
Lirar med Highball Shooters, hårdrock ala 70talet, mycket orgel(fuskhammond ) och diverse blues,funk och soulinfluenser.
Det går men det kostar ! James använder en B-Bender för att spela det. http://www.stringbender.com/bender/fenderb.htmlcrashtestdummy skrev:sitter här idag och försöker spela UnforgivenII men hur fasen får man till det sköna soundet, det låter ju som dom både plockar ackorden OCH har sliderör.. jag vill jag vill jag vill vara bra på gura.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|