KGK
1200
Folköl skrev:2618467
Jag är så jävla less på alla försäljaridioter som ska hålla på och ta i hand,
Dom vill ju snacka
Folköl skrev:2618467
Jag är så jävla less på alla försäljaridioter som ska hålla på och ta i hand,
KGK skrev:2618470Dom vill ju snacka
Läderlappen skrev:2619843GSXR IS DA SHIT
Ja vafan! Det ar val same shit!? men jag har nya fargerna!Palmas skrev:2622643Far man vara med i traden fast man "bara" har en lätt begagnad -06?
Tackar! Jag har den svart/mattsvarta färgsättningen som jag tycker är brutalt snygg. Kollade pa Suzukis amerikanska hemsida och det är en helt annan färgsättning i USA överhuvudtaget. Tex hade ni där en svart/gul färgsättning förra aret.rBy skrev:2622649Ja vafan! Det ar val same shit!? men jag har nya fargerna!
Wilkommen in i traden
Edit: nar du korde in din hoj, luktade det brant plast fran avgasroret, samt mer an avgasrok kom ut?
Var sa for mig de forsta 20 milesen, det var inte sa nar jag korde in zx10an
Lg skrev:2622734Trevlig maskin du valt!
Vore lite intressant att få en uppfattning om vad försäkringen landar på den i staterna?
Flyttar dit i december och det kan ju va trevligt med lite fingervisning.
BlueNote skrev:2622764Vad gör ni alla boyos i staterna? Vill veta då jag blir så himla sugen!
rBy skrev:2618423Faktiskt lite dyrare an ZX10an jag handlade for $10700 brutto, docl sa pagick prut m,m i ett par dagar pa 10an...
Tja, allting är ju relativt... Jag sålde min zx9r -00 i Sverige innan jag flyttade och lade sen ca 20k imellan för att få en sprillans ny zx10r -05 (på våren 2005!). Det tror jag de flesta som kör sporthoj hade haft råd med.Pinky skrev:2622856Vi kan väl sammanfatta det hela med att grabbarna som jobbar i US tjänar tydligen ganska bra iaf .
Lugn skrev:2622810Min försäkring ligger på ca $270/år, men den står avställd lite mitt i vintern så det brukar landa runt $180.
Vilka skydd har du i försäkringen för den premien?
Lg skrev:2622993Lugn skrev:2622810Min försäkring ligger på ca $270/år, men den står avställd lite mitt i vintern så det brukar landa runt $180.
Vilka skydd har du i försäkringen för den premien?
Collision, Comprehensive, osv. Allt utom personskada för passagerare. Skjutsar inte särskilt ofta och aldrig någon utan olycksfallsförsäkring.
Plus att du tjänare lite mer än i Sverige va?Lugn skrev:2622956Tja, allting är ju relativt... Jag sålde min zx9r -00 i Sverige innan jag flyttade och lade sen ca 20k imellan för att få en sprillans ny zx10r -05 (på våren 2005!). Det tror jag de flesta som kör sporthoj hade haft råd med.
Dessutom sjönk försäkringen med ca 700kr/månad så det blev ju lite pengar över den vägen också. Sen att soppa, däck, olja, utrustning och allt annat smått och gott är billigare gör ju också sitt till.
PS. Har du arbetstillstånd så kan vi nog fixa jobb. Arbetslösheten är i stort sett obefintlig här i stan...
Palmas skrev:2623280
Själv har jag fatt offert pa ca 750 Euro per ar för typ en helförsäkring med 500 Euro självrisk. Sen fick jag ett intyg att jag kört skadefritt i Sverige flera ar och da kommer jag nog ner mot 500-550 Euro. Inte som USA men bättre än Sverige.....
Plus att du tjänare lite mer än i Sverige va?
rBy skrev:2617153
Har snackar vi GIXXER 750, 2007!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024