semper
Wheeliebars är fegt
Espen skrev:Här är alla GSXR välkomna, oavsett ålder kubik m.m.
...
Tja på er gixxer fans.
Jag har bestämt mig för att byta upp mig till en Gsxr750 99-00, men vad är den väsentliga skillnaden som jag kommer märka mot min R6?
Jag har läst lite i gamla trådar och som jag förstått det så ska man välja en 99 istället för en 98, då kan/är nämligen de flesta "barnsjukdomar" åtgärdade?
Jag har en löjlig förkärlek till seatpipes, tycker det är guds gåva till mänskligheten och undrar därför, finns det seatpipes färdiga till 750?
...
Tja :corn
Ja.. finns redan en del gixxer trådar, men visst dom borde konsolideras i något för alla kubik, tycker jag iallafall, för jag får varken va med i gixxer1000 eller gammelgixxer(1100) eller katana tråden
iaf, jämfört med R6 lär nog en modernare 750 va en mkt roligare upplevelse iom det mkt bättre registret, sen kan man ju inte fräsa runt på en skramlaha..fast jag e nog lite väl suzuki frälst.
ang köp, så tycker jag du helt klart skall sikta in dig på 00:an då det är en helt ny hoj jämfört med SRAD 98-99rna... sen om man endå är där o pillar så är 02:an ytterligare uppdaterad och tillsist ny 04.. men pengar som styr som vanligt, men iaf 00 eller nyare skulle jag köpt.
Ang barnsjukdommar så är den värsta på gixxer <00 kamkedje spännare, och om jag inte minns fel ( nån lär rätta mig isf ) så är den lika illa på 99 som 98.
Seatpipes e fint, men inte på en suka.. har nog aldrig sett det live, dock vet jag att det finns nån lösning, bikedesign hade som dom sålde (dom har KK:at ) men borde kanske gå o få tag i nån annanstans (det va nog iofs för K1-K3 )
/smp