DiscoDuck IV
Medlem
Bingo skrev:Hmmm... Jag vet inte hur man får fram URL:en när det är frames, som det är hos touringbutiken. Men sök på haknyckel med deras sökfunktion (långt ner till vänster på skärmen) så får du fram tre olika.
Bingo skrev:Hmmm... Jag vet inte hur man får fram URL:en när det är frames, som det är hos touringbutiken. Men sök på haknyckel med deras sökfunktion (långt ner till vänster på skärmen) så får du fram tre olika.
trollkarlen skrev:HjÄlp!!
trollkarlen skrev:HjÄlp!!
dim skrev:Nu ska jag väcka gixxertråden igen. Aldrig fel!
Varför är vissa (t.ex. gsx-r750 98) reggade med 72 kw, vad är det för mystisk strypning?
Snart är det mars...
Pejo skrev:Min har ursprungseffekt 72kw, och dessutom står det i regbeviset att den är sänkt till 25kw. Dessutom är den tyskimporterad (innan den importerades från japan, därifrån alla importeras). Antagligen finns svaret i det sambandet, alltså att tyska hojjar var på 72kw. En kompis hade en blade från 98, även den var på 72kw, men där var man tvungen att byta CDI-boxen för 2 tysen kroner.
Pst... Mitt F-bolag struntar i att det står att knarren e strypt till 25kw, men däremot går dom stenhårt på ursprungseffekten 72 kw, trots att jag förklarat att den nog e starkare
dim skrev:ok, att den är reggad som det har jag inga problem alls med
däremot så vill jag ju veta att det inte är det, finns det ngt listigt sätt att kolla det förutom bänka (ngn liten sladd eller dyl.)
tack på förhand
Espen skrev:Hm, jag kommer vara överlycklig om jag lyckas få trafik för under 1500/mnd
Tja
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |