Silwer
för******
frågan är om man även har högskoleutbildning är ännu mer insatt
Bingo skrev:Det är det inte alls det. Det är en rättighet. Det är bara i länder som Sovjetunionen det är en skyldighet. Detta är fundamentalt
Bingo skrev:De kunskaper ni gymnasister hittills lagt i dagen i denna diskussion tyder inte entydigt på att det förhåller sig så. Men det hjälps inte. Du har sagt att outbildat folk röstar Nej och därför måste du rösta Nej. För även om ni tror er veta något är ni fortfarande lågutbildade - det tillståndet behöver dock inte vara kroniskt).
Sluta slingra dig nu, Kanylen. Marsch iväg nu och rösta i enlighet med din utbildningsnivå
Är det Usch vilka grisstater. Jag blir förbannad bara jag tänker tanken att jag skulle kunna bötfällas för att jag inte röstar Påminner lite om när Solszenitsyn på 70-talet fick skit för att han menade att Sovjetunionen var en totalitär stat medan Francos Spanien inte var det. Skiljelinjen för honom var att i totalitära stater tvingar medborgarna att hålla med och delta i de politiska processerna medan man i Spanien kunde hålla sig utanför. I Sovjet måste man vara med, i Spanien fick man inte visa att man var mot.gladh skrev:Om inte jag minns fel så är det även röstplikt i Belgien och Australien och ingen av länderna kan beskyllas för att vara speciellt kommunistisk. Rösta eller böta är alternativen
gladh
Tur att jag inte får rösta då!Bingo skrev:De kunskaper ni gymnasister hittills lagt i dagen i denna diskussion tyder inte entydigt på att det förhåller sig så. Men det hjälps inte. Du har sagt att outbildat folk röstar Nej och därför måste du rösta Nej. För även om ni tror er veta något är ni fortfarande lågutbildade - det tillståndet behöver dock inte vara kroniskt).
Sluta slingra dig nu, Kanylen. Marsch iväg nu och rösta i enlighet med din utbildningsnivå
Nä, av stavningen att döma är ni på genomsnittlig fjärdeklassnivå. Så här skall det se ut: "...Men frågan är egentligen (ordet inleds med ett "e") om gymnasienivå (särskrivs ej) är så lågt i Sverige (stor bokstav i början, felaktig bokstavsföljd)... Snarare (inleds med stor bokstav) medel! Sen kan man i.o.f.s. (punkter samt ett "s" på slutet) inte säga att vi läser (ett "t" för mycket) på gynasienivå (särskrivning igen) på min skola...kajlyl skrev:...Men frågan är igentligen om gymnasie nivå är så lågt i svergie... snarare medel! Sen kan man iof inte säga att vi läster på gymnase nivå på min skola...
Haha... ORKA! palla skriva korekt svensak o gramatik på ett internetforumBingo skrev:Nä, av stavningen att döma är ni på genomsnittlig fjärdeklassnivå. Så här skall det se ut: "...Men frågan är egentligen (ordet inleds med ett "e") om gymnasienivå (särskrivs ej) är så lågt i Sverige (stor bokstav i början, felaktig bokstavsföljd)... Snarare (inleds med stor bokstav) medel! Sen kan man i.o.f.s. (punkter samt ett "s" på slutet) inte säga att vi läser (ett "t" för mycket) på gynasienivå (särskrivning igen) på min skola...
Peace broder, kommer du til SRW idag?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |