Glöm nu inte....

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Bingo skrev:
Det är det inte alls det. Det är en rättighet. Det är bara i länder som Sovjetunionen det är en skyldighet. Detta är fundamentalt :fakta

Om inte jag minns fel så är det även röstplikt i Belgien och Australien och ingen av länderna kan beskyllas för att vara speciellt kommunistisk. Rösta eller böta är alternativen :crash

gladh

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bingo skrev:
De kunskaper ni gymnasister hittills lagt i dagen i denna diskussion tyder inte entydigt på att det förhåller sig så. Men det hjälps inte. Du har sagt att outbildat folk röstar Nej och därför måste du rösta Nej. För även om ni tror er veta något är ni fortfarande lågutbildade - det tillståndet behöver dock inte vara kroniskt).

Sluta slingra dig nu, Kanylen. Marsch iväg nu och rösta i enlighet med din utbildningsnivå :D

Det finns de som pluggar gymnasial nivå tills de är 30+ nånting. Den utbildningen är inte kass. Det är helt beroende på hur man tar emot den.

750RR

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
gladh skrev:
Om inte jag minns fel så är det även röstplikt i Belgien och Australien och ingen av länderna kan beskyllas för att vara speciellt kommunistisk. Rösta eller böta är alternativen :crash

gladh
Är det :skrämd Usch vilka grisstater. Jag blir förbannad bara jag tänker tanken att jag skulle kunna bötfällas för att jag inte röstar :mad: Påminner lite om när Solszenitsyn på 70-talet fick skit för att han menade att Sovjetunionen var en totalitär stat medan Francos Spanien inte var det. Skiljelinjen för honom var att i totalitära stater tvingar medborgarna att hålla med och delta i de politiska processerna medan man i Spanien kunde hålla sig utanför. I Sovjet måste man vara med, i Spanien fick man inte visa att man var mot.

Spårade jag ur nu :rolleyes:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Bingo skrev:
De kunskaper ni gymnasister hittills lagt i dagen i denna diskussion tyder inte entydigt på att det förhåller sig så. Men det hjälps inte. Du har sagt att outbildat folk röstar Nej och därför måste du rösta Nej. För även om ni tror er veta något är ni fortfarande lågutbildade - det tillståndet behöver dock inte vara kroniskt).

Sluta slingra dig nu, Kanylen. Marsch iväg nu och rösta i enlighet med din utbildningsnivå :D
Tur att jag inte får rösta då! :p

Men frågan är igentligen om gymnasie nivå är så lågt i svergie... snarare medel! Sen kan man iof inte säga att vi läster på gymnase nivå på min skola...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Är det inte bättre att lägga alla lapparna bakom det där förbannade skynket så man kan stå där och leka FBI-agent?

TRAMS!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
kajlyl skrev:
...Men frågan är igentligen om gymnasie nivå är så lågt i svergie... snarare medel! Sen kan man iof inte säga att vi läster på gymnase nivå på min skola...
Nä, av stavningen att döma är ni på genomsnittlig fjärdeklassnivå. Så här skall det se ut: "...Men frågan är egentligen (ordet inleds med ett "e") om gymnasienivå (särskrivs ej) är så lågt i Sverige (stor bokstav i början, felaktig bokstavsföljd)... Snarare (inleds med stor bokstav) medel! Sen kan man i.o.f.s. (punkter samt ett "s" på slutet) inte säga att vi läser (ett "t" för mycket) på gynasienivå (särskrivning igen) på min skola... :D

Peace broder, kommer du til SRW idag?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Bingo skrev:
Nä, av stavningen att döma är ni på genomsnittlig fjärdeklassnivå. Så här skall det se ut: "...Men frågan är egentligen (ordet inleds med ett "e") om gymnasienivå (särskrivs ej) är så lågt i Sverige (stor bokstav i början, felaktig bokstavsföljd)... Snarare (inleds med stor bokstav) medel! Sen kan man i.o.f.s. (punkter samt ett "s" på slutet) inte säga att vi läser (ett "t" för mycket) på gynasienivå (särskrivning igen) på min skola... :D

Peace broder, kommer du til SRW idag?
Haha... ORKA! palla skriva korekt svensak o gramatik på ett internetforum :p

Edit: nee.. skippar det! ..kommer du på på gokarten?

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Det sjuka är ju att om det blir ja så är det för alltid... blir det nej så kan man ändra de sen...
varför de ?? ett nej är ju som bekant alltid ett nej... :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Vi måste gå med... frågan är bara om vi gör det nu när vi har en chans o påvärka lite mer, eller så vi fegar och får gå med om 10år istället.. som ett svans land

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Skärpning nu Kalle, din stavning skrämmer tom. mig..... man borde veta bättre om man läser på gymnasial nivå och dessutom representerar Pro Civitas :rolleyes:

Min förra flickvän hade precis gått ut från Pro Civitas när jag träffade henne och när jag fick reda på det kom jag på varför hon var som hon var, trodde ju alltid först att det var för att hon var tjej :D

Finns en del queer people på din skola kanylen, men även de som uppskattar en burn eller två ;)

750RR

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...