kajlyl
Tillbaka!
Jag måste försöka ta tillbaka titlen som SHs-sämsta stavare, finns dom som påstår att jag är långt ifrån sämst!!
NoicE skrev:Låtsas gå på kryckor och ser du nån som närmar sig glassbilen när du stannat. TVEKA INTE PÅ ATT SVINGA NER DOM
maverick_750rr skrev:... och det gäller alla, även småbarn
750RR
maverick_750rr skrev:Många gånger slarvar man med denna säkerhetsbox
Nisse Järnet skrev:
Jobbigt...! Chiptrimma glassbilen!maverick_750rr skrev:Jo, men vad gör du när du ligger 45minuter efter schemat och det kommer folk hela tiden?
Våra turer blev omlagda på ett helt nytt sätt i mars månad och det blev bara till det sämre. Ingen lyckas hålla tiderna om det kommer kunder, då är det nånting som är fel....
För övrigt så handlade Hanna Graaf, Ugluk, Britney Spears, Jenna Jamesson, Rocco och McB av mig idag Står så på kupongerna iaf
750RR
Men kortgrejen funkar inte alltid, den måste ha täckning vettu! Och det finns det inte alltid ute på landetFoggy skrev:Ingen dum idé att man kan betala med kort numera - mindre kontanter/rånrisk
Även ett + för oss som alltid glömmer å ta ut pengar när det behövs...
/F. (som väl handlade på Hemglass nån gång på (19)80-90-talet... men ändå)
Vaf.. Urkundsförfalskning! Jag förnekar allt!maverick_750rr skrev:...
För övrigt så handlade Hanna Graaf, Ugluk, Britney Spears, Jenna Jamesson, Rocco och McB av mig idag Står så på kupongerna iaf
750RR
Ugluk skrev:Vaf.. Urkundsförfalskning! Jag förnekar allt!
Jenna och Hanna ville ju ha nåt sött efteråt för att bli kvitt den salta ostsmaken ju.. Fast jag ville bara ta en cigg o somna. Undrar vad Rocco och MCB hade haft för sig?
Hallon och sillmaverick_750rr skrev:Hur smakade det?
750RR
Nisse Järnet skrev:Men kortgrejen funkar inte alltid, den måste ha täckning vettu! Och det finns det inte alltid ute på landet
kajlyl skrev:
Råna glassbilen, varför har inte jag tänkt på de??
Mavve kör för bi och ring nästa gång du är i närheten, så säger vi bara att du blev rånad på 50kg glass på björka! sen e det glassfest hos mig
Lime skrev:Varför råna? Det räcker ju med att man får "fel på kylaggregatet" och är tvungen att kassera en massa glass som blivit för varm... typ -14 istället för -18...
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|