Gokart någon?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag skulle vilja slå ett slag för Le Mans.

Då kör man i lag, om 3-4 personer, sen ser man till att smiska den där gokarten i två timmar. Hur man gör upp om körtider mm är upp till varje lag. Denna aktivitet finns dock bara uppe på Ale's gokart bana, men de är ser jag inte som ngt problem!

Så!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Majorna är ju bara inomhus. Klart mycket roligare att köra utomhus på stor bana.

Personligen har jag egentligen inte tid förräns i mitten av maj men tills dess borde det ju ha blivit hyfsat varmt, tycker man.
Ja röstar på Torslanda.... men min plånbok väljer att stå utanför röstningen.... :3freak
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
JoJoman skrev:
Klart man ställer upp, har en oplockad gås med en viss Cat när det gäller go-cart.


Va, vad har man nu gjort.... :va
Hmm.... du kanske skulle koncentrera dej på att köra istället för att plocka gås, så kanske det går fortare! :hihi
 

_anders

MXMAN
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Kungälv
Hoj
FZR 600R
Mark skrev:
Jag skulle vilja slå ett slag för Le Mans.

Då kör man i lag, om 3-4 personer, sen ser man till att smiska den där gokarten i två timmar. Hur man gör upp om körtider mm är upp till varje lag. Denna aktivitet finns dock bara uppe på Ale's gokart bana, men de är ser jag inte som ngt problem!

Så!

Ale låter bra kul me lite omväxling mot torslanda..
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
_anders skrev:
Ale låter bra kul me lite omväxling mot torslanda..

Ja har kört hoj på den banan - kanske får flashbacks från körskoleångesten då!

Köra i lag kan väl vara kul oxå, så får ni killar i vanlig ordning slåss om vem som ska slippa ha tjej i sitt lag. Ni som e sååå snabba.... :rolleyes: :)
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Cathy skrev:
Ja har kört hoj på den banan - kanske får flashbacks från körskoleångesten då!

Köra i lag kan väl vara kul oxå, så får ni killar i vanlig ordning slåss om vem som ska slippa ha tjej i sitt lag. Ni som e sååå snabba.... :rolleyes: :)
Du kan vara med i mitt lag :tummenupp jag suger endå :)
 

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Ja, nu börjar ju det bli ok väder ute så vad säger ni om att dra ihop ett gäng o hyra Torslanda-banan eller liknande i några timmar? Kollade upp det i ett annat sammanhang för ett tag sen och för 300-350:- spänn får man tre kvalheat, semi-final och final, lite beroende på hur många man är. Finns lite billigare alternativ men givetvis med mindre körtid. Får ju bli på en lördag eller söndag ivfsh.

Finns det intresse för en sån här aktivitet? Jag är iaf grymt sugen och det har ju varit hyfsad uppslutning på go-kartåkning tidigare.
varför inte snacka med dom på ale-ring och köra minimoto istället
det är vår nu och ringen rockar!!! :rock :rock :rock
 

Coola Ola

Guest
Skorpan skrev:
varför inte snacka med dom på ale-ring och köra minimoto istället
det är vår nu och ringen rockar!!! :rock :rock :rock

Det hade varit fett ball men det ena behöver ju inte utesluta det andra! Är inte ale ring lite för stor för våra slöa minisar iofs? Har inte varit där men torslandabanan känns ju helt klart för stor för kinaminis.
 

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Det hade varit fett ball men det ena behöver ju inte utesluta det andra! Är inte ale ring lite för stor för våra slöa minisar iofs? Har inte varit där men torslandabanan känns ju helt klart för stor för kinaminis.
tror ale blir perfekt,där är kurvigt och ganska brant på vissa kurvor :tummenupp
torslanda är på tok för stor,blir som och köra rakt fram med fullgas=inget kul
ska jag ringa och höra med ale eller?? hur många är på??
 

Coola Ola

Guest
Skorpan skrev:
tror ale blir perfekt,där är kurvigt och ganska brant på vissa kurvor :tummenupp
torslanda är på tok för stor,blir som och köra rakt fram med fullgas=inget kul
ska jag ringa och höra med ale eller?? hur många är på??

Jag är intresserad men har nada tid över fram tills 16e maj.
 

Coola Ola

Guest
Skorpan skrev:
kan du inte ens undvara 2 timmar nån helgdag??? :va

Jag är grymt sugen, inte så men just nu läser jag in två gymnasiekurser som är tio veckor långa under c:a en månad samtidigt som jag jobbar så det blir lite tight. Jag har inte tänkt på såna grejer (kemi och biologi) på åtta år så det tar lite tid att dra igång hjärnan.

Visst kan jag nog avvara några timmar en helg (gick ju bra med MotoGP t.ex.) men jag säger som Mookie gör när man frågar honom, jag kan inte lova något. Efter 16e maj är jag fri däremot så då kan jag åka minimoto varje dag :banana
 

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Jag är grymt sugen, inte så men just nu läser jag in två gymnasiekurser som är tio veckor långa under c:a en månad samtidigt som jag jobbar så det blir lite tight. Jag har inte tänkt på såna grejer (kemi och biologi) på åtta år så det tar lite tid att dra igång hjärnan.

Visst kan jag nog avvara några timmar en helg (gick ju bra med MotoGP t.ex.) men jag säger som Mookie gör när man frågar honom, jag kan inte lova något. Efter 16e maj är jag fri däremot så då kan jag åka minimoto varje dag :banana
då väntar vi med det så länge då
 

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Ort
031
Hoj
ärretta
Hultan skrev:
Gokart nu på söndag den trettonde! kl 12? Vad säger ni?
SpöaHultanIGoKartListan...
YamahaFarfar
Hultan
Josan
Kom igen nu grabbar!!! Dags för ett nytt race.....var där 1:a gången för 1 vecka sen med mina kompisar....
Efter racet klappade instr. min på axel o sa att jag körde bra/fort....
Nån som vågar utmana? :tungan
 

Coola Ola

Guest
Ok, nu är det ju nån sorts sommar. Någon som vill köra go-kart eller är alla upptagna med att spela golf? :tungan

Imorgon är ok för mig, om nån är lika snabb i vändningarna som jag.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Coola Ola skrev:
Ok, nu är det ju nån sorts sommar. Någon som vill köra go-kart eller är alla upptagna med att spela golf? :tungan

Imorgon är ok för mig, om nån är lika snabb i vändningarna som jag.

För en annan som har en liten knatte så måste sådanahäringa exhalterande event påannonseras minst fem arbetsdagar innan aktuellt datum så man kan ordna och planera med barnvakt.....
:7peta
 

Coola Ola

Guest
Rasorblade skrev:
För en annan som har en liten knatte så måste sådanahäringa exhalterande event påannonseras minst fem arbetsdagar innan aktuellt datum så man kan ordna och planera med barnvakt.....
:7peta

Kan han inte följa med då?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top