Gokart någon?

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Cathy SKA iaf med!! :banana

Håller som bäst på att värma upp min nacke så jag blir smidig som en elefant.. :)

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
ooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så kul det var att köra! Även om jag kom ohjälpligt sist.. :rolleyes:

Men, men.. nu vet jag ju hur man gör så nästa gång blir jag farlig! :hihi

Tack för en trevlig dag!

Skorpan

Guest
9 man,2 race och en vinnare=VÅLDTÄKT!!!
nästa gång ska jag förnedra er med en barnkart :FU :FU :FU

Skorpan

Guest
cathy: bara för att du bär på en hondakeps så ska jag pynta om min yamma :arsele :rofl :rofl :rofl

Last edited:

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Skorpan skrev:
cathy: bara för att du bär på en hondakeps så ska jag pynta om min yamma :arsele :rofl :rofl :rofl

Tss...... in your dreams! :arsele

Det va riktigt skoj iaf!! Sluta nu å smygträna allihop så kanske jag kan ta er nästa gång! :tungan

NÄR SKA VI ÅKA IGEN????? LOOOOOOOLIIIIT......... :banana :banana :banana

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Cathy skrev:
Det va riktigt skoj iaf!! Sluta nu å smygträna allihop så kanske jag kan ta er nästa gång! :tungan

Fast man låg på ställ i varje kurva så all fart försvinner kom du långt efter ändå. Använd högerfoten älskling. :cool:

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
JoJoman skrev:
Fast man låg på ställ i varje kurva så all fart försvinner kom du långt efter ändå. Använd högerfoten älskling. :cool:

App, app, app......
Vad jag minns var det någon som inte ens kom med på listan första rundan, när det gick hyfsat för en annan.. :tungan

Sen var det ju så att ja själv låg på ställ i kurvorna å tappade fart...
(plus att ja släppte gasen för allt det blåa skenet :3freak )

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Cathy skrev:
App, app, app......
Vad jag minns var det någon som inte ens kom med på listan första rundan, när det gick hyfsat för en annan.. :tungan QUOTE]

det berodde ju på att det gick så fort så mätmaskinen inte hann med. :p

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
JoJoman skrev:
Cathy skrev:
App, app, app......
Vad jag minns var det någon som inte ens kom med på listan första rundan, när det gick hyfsat för en annan.. :tungan QUOTE]

det berodde ju på att det gick så fort så mätmaskinen inte hann med. :p

...........eller så är det så att man måste hinna fullborda ett varv för att få en tid!! :hihi

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Cathy skrev:
...........eller så är det så att man måste hinna fullborda ett varv för att få en tid!! :hihi

Tror minsann att jag får styra upp dig med lite smisk på stjärten :arsele
Komma med dessa påhopp.

Coola Ola

Guest
Ja, nu börjar ju det bli ok väder ute så vad säger ni om att dra ihop ett gäng o hyra Torslanda-banan eller liknande i några timmar? Kollade upp det i ett annat sammanhang för ett tag sen och för 300-350:- spänn får man tre kvalheat, semi-final och final, lite beroende på hur många man är. Finns lite billigare alternativ men givetvis med mindre körtid. Får ju bli på en lördag eller söndag ivfsh.

Finns det intresse för en sån här aktivitet? Jag är iaf grymt sugen och det har ju varit hyfsad uppslutning på go-kartåkning tidigare.

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Bara det slutar vara så förjumlat kallt ute så är jag på! Nog för att jag kör som en kärring men det är kul ändå! :tungan

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Coola Ola skrev:
Ja, nu börjar ju det bli ok väder ute så vad säger ni om att dra ihop ett gäng o hyra Torslanda-banan eller liknande i några timmar? Kollade upp det i ett annat sammanhang för ett tag sen och för 300-350:- spänn får man tre kvalheat, semi-final och final, lite beroende på hur många man är. Finns lite billigare alternativ men givetvis med mindre körtid. Får ju bli på en lördag eller söndag ivfsh.

Finns det intresse för en sån här aktivitet? Jag är iaf grymt sugen och det har ju varit hyfsad uppslutning på go-kartåkning tidigare.
Ja för fan, måste bara bli lite varmare! Kan man inte göra samma typ i majorna?

Coola Ola

Guest
Hultan skrev:
Ja för fan, måste bara bli lite varmare! Kan man inte göra samma typ i majorna?

Majorna är ju bara inomhus. Klart mycket roligare att köra utomhus på stor bana.

Personligen har jag egentligen inte tid förräns i mitten av maj men tills dess borde det ju ha blivit hyfsat varmt, tycker man.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln