Skorpan
Guest
HAHAHAHAHAHAHAHAH din jävla dåre...Hultan skrev:Redan här sitter skorpis och psykar upp sig, "Du skall dö du skall dö du skall dö..."
Kolla in dom galna ögonen...
Och jag anade inget...
HAHAHAHAHAHAHAHAH din jävla dåre...Hultan skrev:Redan här sitter skorpis och psykar upp sig, "Du skall dö du skall dö du skall dö..."
Och jag anade inget...
Hultan skrev:Redan här sitter skorpis och psykar upp sig, "Du skall dö du skall dö du skall dö..."
Och jag anade inget...
Haha, ja man skulle kunna tro det, men nej, i tävling så blir han ett monster tydligen..Cathy skrev:Och jag som trodde Skorpan åkte bredvid som instruktör och kollade att allt gick rätt till...."sakta ned ordentligt inför kurvorna och dylikt"
är det tävling så är det ,ska du haka av husvagnen nästa gång vi kör?Hultan skrev:Haha, ja man skulle kunna tro det, men nej, i tävling så blir han ett monster tydligen..
Jag fick ta många verbala smällar idag, förutom dom förnedrande omkörningarna då....
Nej, den får sitta på ett tag till..Skorpan skrev:är det tävling så är det ,ska du haka av husvagnen nästa gång vi kör?
Den där blänkande, glänsande saken nere till vänster satte jag min arm mot... det gjorde ont.Hultan skrev:Redan här sitter skorpis och psykar upp sig, "Du skall dö du skall dö du skall dö..."
Och jag anade inget...
där sitter inte ratten!!!sharpedge skrev:Den där blänkande, glänsande saken nere till vänster satte jag min arm mot... det gjorde ont.
Tips till er andra: sätt aldrig armen på en varm ljuddämpare som glöder, det svider fint i skinnet.
Och tack alla andra för en rolig dag på banan.
ye ye ye,du får nog träna lite mer...Hultan skrev:Körde lite förut idag... Pilutta dig skorpis..
Det är inte jag, du har inga bevis, man kan inte se ansiktet!Skorpan skrev:har ni sett Hultan efter racet??
Coola Ola skrev:Jag är sugen på lite gokartkörning idag, är jag ensam om det?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|