McB skrev:Tomten är en fiktiv karaktär. Du borde ha lärt dig det vid det här laget.
Ja. Eller hur?
ps. Mattias kanske ska flytta den här tråden - spotunnan eller OT-kategorin kanske? ds.
McB skrev:Tomten är en fiktiv karaktär. Du borde ha lärt dig det vid det här laget.
Goodstuff skrev:Ja. Eller hur?
ps. Mattias kanske ska flytta den här tråden - spotunnan eller OT-kategorin kanske? ds.
McB skrev:Här är så mycket skitsnack redan, så en bullshit-tråd mer eller mindre gör ingen större skillnad.
Hur var det nu, fick du något PM?
Goodstuff skrev:Varför tror du det tar sådan tid innan jag hinner svara här? Jag är nerlusad med PM.....
McB skrev:Visst.
Goodstuff skrev:Hela tråden handlar ju om MINA pm.
McB skrev:Ja, i din värld. I verkligheten ser det annorlunda ut.
Goodstuff skrev:Spring iväg och skaffa dig en egen PM tråd. Denna tillhör LasseB och mig, eller hur Lasse?
McB skrev:Vi som får riktiga PM behöver inga trådar för det. Dessutom gillar jag inte att skylta med min popularitet.
McB skrev:Vi som får riktiga PM behöver inga trådar för det. Dessutom gillar jag inte att skylta med min popularitet.
Goodstuff skrev:Popularitet som i "skenförsäkrad Ferrari tråden" eller?
LasseB skrev:Hoho du snyltar på min och Goodstuff's impopularitet
Och inga taskiga kommentarer om touringhojens icke existerande prestanda nu....
LasseB skrev:Hoho du snyltar på min och Goodstuff's impopularitet
Och inga taskiga kommentarer om touringhojens icke existerande prestanda nu....
McB skrev:Inte mitt fel att folk inte förstår skillnaden mellan att ibland få köra någon annans fordon och att ha sitt eget fordon skrivet på någon annan.
Jaja, nu återgår vi till att berätta om våra PM. Har du fått något kul via PM på sistone?
Goodstuff skrev:Jag bara skojar.
DU borde ju ha fått ett pm nyligen, om det var kul vet jag inte.
McB skrev:Jodå, det var ett jätteroligt PM. Jag skickade ett tillbaks till dig också, så nu har du verkligen fått ett PM.
Goodstuff skrev:Visst är han taskig!
Tycker det ser bra ut med din motor. Jämn effektkurva och mer av både effekt och vrid om man jämför med min. Fan också.
LasseB skrev:Vridet var ganska likt men det verkar som on lite pållar har rymt för dig... vad är gjort med din när du bänkade den?
Min har K/N filter, Harpoon slipon, dynojetkit och numera ganska moddad luftburk. Har tyvärr ingen aning om vilka munstycken det blev.
LasseB skrev:Vridet var ganska likt men det verkar som on lite pållar har rymt för dig... vad är gjort med din när du bänkade den?
Min har K/N filter, Harpoon slipon, dynojetkit och numera ganska moddad luftburk. Har tyvärr ingen aning om vilka munstycken det blev.
Goodstuff skrev:Visst är han taskig!
Tycker det ser bra ut med din motor. Jämn effektkurva och mer av både effekt och vrid om man jämför med min. Fan också.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|