Nitrous skrev:Alla som anmäler sig och betalar anmälningsavgiften får rabatt på färjeavgiften över, både för person och biltransport.
Bokningskod och vart man bokar resan skickas efter inkommen betalning. (det är inte den vanliga bokningen man ska ringa till)
Om du åker tillsammans med någon som ska köra på banan så ser jag inget hinder att denna person även bokar din färjebiljett över.
Helgen då vi har bankörningen är sista helgen som "lågsäsong" sen går priserna upp för att alla turister börjar komma
/Nitrous
Miss_Orchidee skrev:Jag vill åka hoj över, se när ni kör och sen dra hem eller kanske sova över om möjlighet finns.
Jag vill alltså inte köra, ska jag anmäla mig ändå? det kostar 1000 kr ändå? i så fall får det nog vara...
Nitrous skrev:Känner du ingen så är det bara att ringa o boka din biljett, åk över, njut, bli full och åk hem
/Nitrous
Triggerhappy skrev:YYYEEEAAHHHHAAAAA, Anmäld
WestW skrev:Härligt. Nöp sista platsen i Snabb.
Ska bara se till att bli snabb till sommaren bara
Liwa1 skrev:Kanske kommer det fler som dig och som vi inte vågar släppa lös i vanliga grupper....förra gången var du själv i vingelgruppen
/Liwa1
P.S God (h)jul på dig
BLUERIDER skrev:Vingelgruppen Jo jo var det därför jag fick betala så mkt förra året, dubbel avgift Förresten Liwa får jag alternera mellan och köra med Ankie på cutsen i
mellangruppen i år igen å sen köra snabba under tiden jag "vilar"....
God Jul på er (hela gänget därhemma ! )
APP APP APP !!!! Ni kan ju inte sponsra Fazer i år oxå...Elis skrev:Vilar ???? Käkar Dumle... det är väll va du är bra på...
Har skrivit upp mig på reserv, mig slipper du förhoppningsvis inte, här ska käkas godis
Affe_R1 skrev:Liten fråga som jag inte hittar svaret på...
Kommer det startas en tråd på dom som har betalt in,
eller har ni en annan lösning?
(Jag är ju lite nyfiken eftersom jag för en gångs skull var snabb att betala in)
En tjej som ställer upp gratis! Det tror jag Nitrous får svårt att säga nej tillKakan skrev:Eftersom jag inte vet om jag har mitt kort klart så vill jag inte anmäla mej men jag kan gärna ställa upp och hjälpa till med saker omkring de hella....Hör av er om NI behöver hjälp jag ställer upp
sandstream skrev:En tjej som ställer upp gratis! Det tror jag Nitrous får svårt att säga nej till
Otee skrev:(spirre skriver)
fest & åter fest.. det e ngt ni kommer att få se på när ni kommer till Farmen Fårö, skall ni få se...
(Otee (O) & varannan spirre (S))
(O) När vi på fårö ler..
(S) Vi banan seer..
(O) Där Kappelhamn strand brusar..
(S) Där kommer vi inte att busa..
(O) Då vi på banan ser
(S) Likt ingen annan leer..
(nöd rim)
(O) Mellan bena på gummorna vi ligger..
(S) Där har vi banan där den ligger..
Puss & kram
era motståndare i natten
/Otee and spirre (fulla & goa en Söndag)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|