Gotland Ring 2005 Med Sporthoj, Din MC & Hembiobutiken

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Uppdaterat betalda förare!

Liwa1 har uppdaterat listan på betalad förare i första inlägget.

Anmälda men ej betalda förare, läs här
Tänk på att anmälningsavgiften måste vara oss tillhanda absolut senast 28feb!
Det tar ca 3 bankdagar för betalningen att komma in beroende på vilken bank du betalar från.
26:e är en Lördag och 27:e är en Söndag och det innebär att betalningen måste utföras senast 23:e feb.

Ej betalda förarplatser överlåtes till reservlistan tisdag 1:e Mars.

Om du är anmäld men nu redan vet att du inte kommer att fullfölja betalningen pga förhinder eller annat, meddela oss detta snarast så att vi redan nu kan bearbeta reservlistan. Skicka ett PM till Nitrous eller Liwa1.
Vi är mycket tacksamma på förhand!

/Nitrous & Liwa1
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Liwa1 skrev:
Jag ska be JohanFÖK från FÖK/SMC svara på det här.

/Liwa1
Han är väl inte med i FÖK längre,
han hoppade väl av för att han var missnöjd med inrikningen i FÖK :va
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
TinaTjejen skrev:
betalt var de här :banana


eller bjudet var det här, eftersom det är WestW som betalar:kiss


AAh, bra bra... det kommer en bekräftelse så fort det ramlar in på PG-kontot.

Till er alla andra som är anmälda men ej betalt och just nu drömmer mardrömmar när snön kommit IGEN, tjurar och i allmänhet känner att livet är hopplöst,
- glöm INTE bort att betala avgiften nu, det finns en reservlista med hungriga förare som bara dregglar efter just Din plats.

/Nitrous
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
Om man står i reservgrupp får man garanterat köra ändå eller vad gäller ?

Får man köra med en gathoj (försäkrad givetvis) i medelsnabba gruppen men med ljuse avmonterat,kraschpuckar,ej regskylt,kraschkåpor alltså "racehoj" men med försäkring. ?

Får samtliga i reservgrupperna köra ?

Exakt hur många förare / grupp ?
Exakt hur många förare / reservgrupp ?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Jösse skrev:
1: Om man står i reservgrupp får man garanterat köra ändå eller vad gäller ?

2: Får man köra med en gathoj (försäkrad givetvis) i medelsnabba gruppen men med ljuse avmonterat,kraschpuckar,ej regskylt,kraschkåpor alltså "racehoj" men med försäkring. ?

3: Får samtliga i reservgrupperna köra ?

4: Exakt hur många förare / grupp ?
5: Exakt hur många förare / reservgrupp ?

Ska försöka sammanfatta dina frågor i turordning,
1: Nej, du är inte garanterad en grupp, efter 1:a mars kommer de platser som inte är betalda av föranmälda att fördelas på resp. reservgrupp i turordning.

2: Nej, en gathoj ska vara i samma skick som krävs för trafik, dvs, lysen, mönstrade däck m.m. , givetvis får du ha kraschpuckar och kraschkåpor men lysen måste vara monterade och likaså reg-skylt. Detta p.g.a. att inga tvivel ska uppstå om att det är en trafikövning ifall en olycka inträffar.

3: Se svar #1

4: Det är 30 förarplatser per grupp + instruktörer.

5: Det är som sagt ingen unik "Reservgrupp". Grupperna som gäller är Lugn, Medel, Snabb och Licens/oförsäkrad.
Reservlistan skapades för att alla 30 platser i varje grupp bokades av intresserade, erfarenheten säger att alla inte löser sina platser i slutändan. Dom förarplatser som inte är lösta och betalda 28 feb fördelas sen på resp. reserver till önskad grupp i turordning.

Jösse: Du har inte svarat på PM ifall du fortfarande är intresserad av din reservplats, du står som nummer 1 som reserv för Medel så dina chanser är mao rätt goda. Svara NU !

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Affe_R1 skrev:
Varför har jag fått en "betalningspåminnelse" :va :fatta!

I mailet står det:
Enligt våra noteringar så har du inte erlagt anmälningsavgiften ännu.

Läs nästa mailm, det skedde ett misstag så några inkl. du fick det mailet av misstag.
Glöm, sudda , radera minnet bzzzzzzzzzzzzzzz

Du har betalt. Katjing o pling, välkommen att tuta o köra.

Ber tusen gånger om ursäkt för det inträffade :(

/Nitrous
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Nitrous skrev:
Läs nästa mailm, det skedde ett misstag så några inkl. du fick det mailet av misstag.
Glöm, sudda , radera minnet bzzzzzzzzzzzzzzz

Du har betalt. Katjing o pling, välkommen att tuta o köra.

Ber tusen gånger om ursäkt för det inträffade :(

/Nitrous
Det var då själva fan vad ni var snabba på att svara nu !!
Jag lyckades inte radera det fören ni han svara :huvet :huvet
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Kontaktförmedling?

Jag kanske borde starta en egen tråd om det här eller så... men jag börjar här och ser om jag blir utkastad eller vad...

Är det någon som har plats för en liten söt motorcykel och lite packning Södertälje - Gotland Ring tor?

Det är bara hojen och lite utrustning till den som behöver skjuts, den är inte ömtålig och den tar nästan ingen plats.

Ja, jag VET att det är låååångt till juni, men jag känner att jag måste kolla redan nu. Självklart kollar jag alternativ att fixa det själv, men om någon känner att de kan plocka upp hojen på väg till Nynäshamn, vore det ju great!

/ Veronica
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Yasha skrev:
Jag kanske borde starta en egen tråd om det här eller så... men jag börjar här och ser om jag blir utkastad eller vad...

Är det någon som har plats för en liten söt motorcykel och lite packning Södertälje - Gotland Ring tor?

Det är bara hojen och lite utrustning till den som behöver skjuts, den är inte ömtålig och den tar nästan ingen plats.

Ja, jag VET att det är låååångt till juni, men jag känner att jag måste kolla redan nu. Självklart kollar jag alternativ att fixa det själv, men om någon känner att de kan plocka upp hojen på väg till Nynäshamn, vore det ju great!

/ Veronica

Vi får väl se älskling om det går att pressa in en sexig bak som din mellan min och Christers på släpet. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :pannkyss
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Då var det betalt här med. 1000,03 kr insatta så ni lättare kan spåra betalningen.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
vågen skrev:
Vi får väl se älskling om det går att pressa in en sexig bak som din mellan min och Christers på släpet. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :pannkyss
:hihi Visst har han sexig bak, den nya killen som bor i garaget... Du är en ängel, my darling! :pannkyss
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Yasha skrev:
Jag kanske borde starta en egen tråd om det här eller så... men jag börjar här och ser om jag blir utkastad eller vad...

Är det någon som har plats för en liten söt motorcykel och lite packning Södertälje - Gotland Ring tor?

Det är bara hojen och lite utrustning till den som behöver skjuts, den är inte ömtålig och den tar nästan ingen plats.

Ja, jag VET att det är låååångt till juni, men jag känner att jag måste kolla redan nu. Självklart kollar jag alternativ att fixa det själv, men om någon känner att de kan plocka upp hojen på väg till Nynäshamn, vore det ju great!

/ Veronica



Kanske ta och byta plats på min R1a och din Husa i vår buss...du behöver ju öva lite mer på en R1 och kan ta tillfället i akt tor till G.Ring/Södertälje :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
Kanske ta och byta plats på min R1a och din Husa i vår buss...du behöver ju öva lite mer på en R1 och kan ta tillfället i akt tor till G.Ring/Södertälje :D
Fy vad du är elak. :mad: Men ack så rätt du har min vän... :huvet

Ska fundera på det erbjudandet ett tag... :va Frågan är bara om man vågar anförtro dig Husabusan, man får väl inte tillbaka besten se'n... :3freak

Puss då! :kär
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top