Biifer skrev:2132699Läs de mail du har fått från Actionpics. Det står precis hur du ska göra där!
Var ju länge sen ju !!!
Jaja, tack så mycket.
//Peter
Biifer skrev:2132699Läs de mail du har fått från Actionpics. Det står precis hur du ska göra där!
Neutral skrev:2168442Någon som vet om de fixat något i depåområdet till i år? Undrar t ex om el, är det någon idé att ta med kompressor? Någon som kommer att ha med elverk som man kan låna lite ström av annars?
Vi kommer med största sannolikhet att skicka en löpare till Visby på fredagsmorgonen för att hämta ett elverk modell större.Neutral skrev:2168442Någon som vet om de fixat något i depåområdet till i år? Undrar t ex om el, är det någon idé att ta med kompressor? Någon som kommer att ha med elverk som man kan låna lite ström av annars?
Kanon!sandstream skrev:2169866Vi kommer med största sannolikhet att skicka en löpare till Visby på fredagsmorgonen för att hämta ett elverk modell större.
Förra året var det ju ett gäng elverk som stod och gick så det finns alltid någon att låna lite luft i från.
Biifer skrev:2180066Jag har ca 2mm kvar på mina bromsbelägg fram, räcker det för 3dagar? Jag har ingen aning om hur mycket det slits eftersom jag inte kört bana förut.
Biifer skrev:2180066Jag har ca 2mm kvar på mina bromsbelägg fram, räcker det för 3dagar? Jag har ingen aning om hur mycket det slits eftersom jag inte kört bana förut.
Nitrous skrev:21801202mm så skulle jag råda dig starkt till att köpa nya belägg och ta med. Byta kan du göra på plats eftersom väldigt många har verktyg med sig om du inte själv har det. Tar inte många min att byta bromsbelägg.
/Nitrous
Entydiga och raka svar, trevligt. Får väl bli en tripp till stan imorgon för lite shopping då.Kamikaze kid skrev:2180184Köp och ta med dig...
Byt efter ett par pass.
Dom slits fort när du fått lite fart på åkandet!
Och det vore ju jävligt trist att upptäcka att dom inte tar som dom ska efter rakan!
Nitrous skrev:2178821Detta har skickats med epost till samtliga deltagare idag.
Johanjulgran skrev:2180211Är det någon från sthlm som har plats för en 50 liters dunk med soppa och en orginal ljuddämpare i sin bil ???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|