Gotland Ring 2006 med Actionpics & Sporthoj

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Bodde HÄR förra året, har bokat där även i år. Kostar 430:-/natt för 5 sängar, grillar, bastu och trevliga grannar, ett riktigt fynd!

sandstream

Guest
Själv ska jag bo på Fårö :)

Slappa skrev:
Ses på Gotlandet Sandstream, har ju köpt ny hoj nu ochså så nu får gammelgubben se upp :D
Jag kör ifrån dig med en hand på tanken :tungan :pannkyss

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Liwa1 skrev:
Det var inte mitt fel. Det var instruktörens fel :rolleyes:
Han sa till mig att köra om honom på rakan och det gjorde jag. Fast han gasade så och jag gasade än mera. Sen var rakan slut :(

Lägga ner och svänga :confused: Vad är det :va

Jepp min kurs håller jag där torsdag kväll. Välkomna ni som vill deltaga

/Liwa1

Men va fan....vad knapprar du för tabletter :confused:
Jag var bara av 1 gång där vad jag vet i alla fall.

Kanske fick jag en rejäl smäll en av gångerna då så jag bar kommer ihåg den ena. Nu är jag förvirrad :3freak

/Liwa1

Precis 1 gång var hon där för det var jag som hjälpte henne där i från :banana

Hulken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har haft Suzuki GSX-R600 -02 & KTM EXC 400 -04
FZ1 skrev:
Bodde HÄR förra året, har bokat där även i år. Kostar 430:-/natt för 5 sängar, grillar, bastu och trevliga grannar, ett riktigt fynd!

Har också bott där förra året (& förr förra), rekommenderas verkligen.
Tyvärr var jag för sent ute att boka i år, det är fullt redan, så det blir till att leta vidare.
Ett tips kan vara att några grannar till ovanstående håller på att bygga 6-bäddars stugor som troligtvis skall stå klara till i Maj.
Kontakta Katarina i länken ovan om det finns intresse.

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Hur många av bokningarna har betalat än?
Vore kul o veta hur stor changs man har på reservlistan...

/N

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
isse skrev:
Hur många av bokningarna har betalat än?
Vore kul o veta hur stor changs man har på reservlistan...

/N

Drygt hälften har betalat in hittils, det rasslar på varje dag.

Vi kommer vara stenhårda i år och inte acceptera försenade inbetalningar eftersom det är sånt tryck på reservlistan.
Vi antar att många kommer betala när lönen kommer, men är inte betalningen oss tillhanda senast 30e januari så förlorar man platsen. Kanske låter hårt men det är enda sättet. Det fungerar tyvärr inte att försöka få tag på 30 eller 40st personer och höra om dom glömt bort att betala och fortfarande är intresserade.

/Nitrous

Last edited:

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Nitrous skrev:
Drygt hälften har betalat in hittils, det rasslar på varje dag.

Vi kommer vara stenhårda i år och inte acceptera försenade inbetalningar eftersom det är sånt tryck på reservlistan.
Vi antar att många kommer betala när lönen kommer, men är inte betalningen oss tillhanda senast 30e januari så förlorar man platsen. Kanske låter hårt men det är enda sättet. Det fungerar tyvärr inte att försöka få tag på 30 eller 40st personer och höra om dom bort att betala och fortfarande är intresserade.

/Nitrous
Tycker jag ni gör alldeles rätt i, alla har ju fått info när det ska vara betalt.

Från en som har betalt.

MikkE

Guest
Fan va trist på ett sätt, men jag kommer att åka till Nerja (södra Spanien) på lördagen när det är åkning på banan. Kommer då inte kunna närvara för att fotografera :(
Hoppas på att brewdarna får fjong på sin kanske kommande 'tjej körning' där.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Folksam påstår att dom inte täcker banköra nu? Hur löser det sig med oförsäkrade/försäkrade grupper då?

Last edited:

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
HanneZ skrev:
Folksam påstår att dom inte täcker banköra nu? Hur löser det sig med oförsäkrade/försäkrade grupper då?

Jag snacka med dom här om dan & vi får iaf köra bana med våran Folksam försäkrig...

//Simon

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
BadToy skrev:
Jag snacka med dom här om dan & vi får iaf köra bana med våran Folksam försäkrig...

//Simon
Fan vad trött jag blir på det här. Jag ska kontakta folksam lite högre upp än försäljarna i dagarna o be om nåt vettigt dokument eller liknande. Återkommer om de.

sandstream

Guest
HanneZ skrev:
Fan vad trött jag blir på det här. Jag ska kontakta folksam lite högre upp än försäljarna i dagarna o be om nåt vettigt dokument eller liknande. Återkommer om de.
Det tackar vi för!

Jag hade en mailkonversation med deras support (som jag la upp i en egen tråd för ett tag sedan) och de säger olika saker hela tiden :argpådato

Är det inte en ny trafikskadelag på gång som skulle komma vid årsskiftet och räta ut frågetecknen?

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Någon som har bokat en stuga och har plats över för en snarkande och fisande men oerhört trevlig pojk? :)

/Ivan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...